Chi you klooni tilattu 29.12, tilaus lähtenyt 12.1, tänään saavutti määränpäänsä.
Chi you klooni tilattu 29.12, tilaus lähtenyt 12.1, tänään saavutti määränpäänsä.
Omega-dripperi ei mahda lähteä tämän kuun aikana liikenteeseen. Tilasin sen jo yli viikko sitten ja sivujen mukaan arvioitu lähetyspäivä ois ollu eilen. Eipä oo vielä mitään tapahtu, statuksena vanha kunnon payment received.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Kertokaas viisammat et mitä eroa on kayfun litellä ja russian 91%:lla ? Kun tuli tilattua 11.1 fasttechilta kayfun lite, mutta lähetetty tuote on sivun mukaan russian 91%. Tota tilaamaani liteä ei enää tunnu löytyvän tuolta sivuilta niin onko nimi vaan muuttunut? Russianissa on kuvat ja hinta kyllä sama kun siinä litessä... Tämä tuote siis tulossa https://www.fasttech.com/products/0/...atomizer-4-5ml
Russian 91% = Tobeco Lite. Edelleen yksi ja sama Tobecon valmistama tuote, mutta eri nimellä. Kyllähän tuo enemmän on kopio Russianista kuin Kayfun Litestä, koska originaalissa Kaiffarissa ei tuota ilmansäätöruuvia ole.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Mä en taas ole oikeaa päässyt näkemään, mutta piti temppuja tehdä että sain tän FT-Tobecon edes jotenkin wickaamaan pumpulilla. Voisin kuvitella että oikeat urat olis syvemmät. Melko vahva päätös tulikin tehtyä siitä, että seuraava kaiffari ei tule FT:n tiskiltä. :-)
Edit: niin, en väitä tätä siis oikeaaksi Tobecoksi, se loota lienee vielä helpompi kloonata kuin ato itse...
Jos haluatte tarkistaa KFL/R91% kloonienne urat että onko oikean kokoiset niin sehän onnistuu ruiskun neuloilla tai poranterillä helposti.
Vaakaurat tankin pohjalla, sen puoliympyrän halkaisija on aavistuksen suurempi kuin 16g neulan halkaisija, eli hiukka enemmän kuin 1.5mm.
Pystyura taas mitä kautta neste kulkeutuu tankin pohjalta kammioon, sen puoliympyrän halkaisija vastaa lähes täysin 18g neulan halkaisijaa, elikkä 1.2mm.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Kolme pakettia on ollut tilassa "Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)" jo muutaman päivän. Kiinnostaisi tietää ovatko jo päässeet liikenteeseen vai vieläkö makaavat Singapore Postin nurkissa.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Despatched to ocerseas on se viesti mikä tulee kun ne lähtee si gaporen postista eteenpäin
Mulla oli 10 päivää tuossa tilassa, kunnes tuli se dispatched overseas.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Nyt annoin FT:lle uuden mahdollisuuden ja tein tilauksen. Ensimmäinen tökki Honkkarin postissa. Oli kuulauden ja kääntyi takasin FT:lle.Palauttivat ennemmin rahat kun lähettivät uudelleen, mikä oli ihan jees sen odottelun jälkeen.
Näyttää vähän hassulta mutta kaipa tuolekkin on käyttötarkoituksensa keksineet, itselle tulee mieleen että toi saattaisi toimia pumpulin SISÄLLÄ
https://www.fasttech.com/products/1/...orizer-50-pack
E: Ai niin olihan nuo omat tilauksetkin, molemmista kuvat, toinen olis shipattu
Noi näyttäis siltä että vois soveltua paremmasti kuivien "yrttien" savuttamiseen :P
"FEAR stands for fuck everything and run."
Sieltäpä lähti tulemaan seuraava tilaus. Kiinassa useamman vuoden asunut tuttu kovasti vakuutteli, että jos ennen pyhiä ehtii paikalliseen jakelukeskukseen tavara, niin toimitus tapahtuu aivan normaalissa aikataulussa. Saa nyt nähdä, itse olen asennoitunut eBaysta ja Kiinasta tavaraa tilatessani niin, että parempi unohtaa koko tilaus niin on sitten joskus iloisia yllätyksiä postilaatikossa![]()
Saas nähdä milloin nuo FT:n paketit kotiutuu, dispatched overseas ilmoittaa trackeri, juurikin kotiutui DX:stä n. 4 kuukautta sitten tilaamani tuote minkä suhteen olin heittänyt toivoni![]()