Prototype name : Y-Tank
Ensimmäinen kuva löytyy kuvia-ketjusta.
Tavoitteena kestävyys ja mahdollisuus niin DC kuin Bogejen käyttöön (erimittaisen ulkokuoren avulla).
Prototype name : Y-Tank
Ensimmäinen kuva löytyy kuvia-ketjusta.
Tavoitteena kestävyys ja mahdollisuus niin DC kuin Bogejen käyttöön (erimittaisen ulkokuoren avulla).
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Itsellenikin saapui viikolla Electronicstixiltä 3ml J-tank, on kyllä jämäkkä peli! Tiistaista asti ollut käytössä ja tippakaan ei ole vielä vuotanut. Jotenkin vaan tuntuu että maku on laimeampi kuin pelkän bogen carton kanssa, mutta tämä johtunee varmaan siitä että olen ollut flunssassa tämän viikon, joten täytyy kunnolla testailla kun tervehtyy.
Kivana lisänä olivat Electronicstixin tyypit laittaneet nikotiinillista (!) nestettä 10ml kaupan päälle pakettiin, ja tottakai tuo pullo oli sitten levinnyt lähetyksen aikana. Ja mikä parasta, maku oli vesimeloni, joka on ainut maku mikä on aiheuttanut oksennusrefleksin testatessa.Haisi koko kämppä aika hirveälle, täytyi vetää kunnon tuuletukset ennen tankin testaamista.
[Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]
Täräytin tänään tulille Peleonista tilatun DC-T tankin, eli taitaa olla sama kuin esim. Velholla myytävä Puff Daddy.
Juissiksi laitoin Libertyn XO-mansikkaa.
Ai jeeve ku toimii hyvin! Rätisee ja paukkuu vaan ku imailee.
Ostin vara-atoiksi näitä: http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1071
Kai ne passaa tohon tankkiin Dremel-slottauksella?
Pituus oli ainaki sama.
Oman DCT:n sitten korkkasin tänään ja rakkauttahan se oli ensi imaisullaTyttärelle tilasin joululahjaksi sähkötupakkasetin sisältäen pari eGo 1000mAh akkua ja pari DCT 3,5ml sekä laturin ja litkuja. Nuo atot ja tankit taitaa jäädä vallan turhiksi hätävaroiksi! Tuossa 3 sähkösavuketta höyryttelyvalmiudessa, yhdessä LR ato + tankki, yhdessä mega dualcoilkarto ja yhdessä tämä DCT ihanuus. Kaikissa samat litkut sisällä ja maistuvat ihan erilaisilta
![]()
Onnistuin näköjään tekemään tavallisella bogelleni jotenkin toimivan tankin. 5ml nestepullosta sahasin irti sen yläosan ja koversin pohjaan carton mentävän reiän. Tuosta sai sitten kivasti carton läpi. Täytin tankin ja kuumaliimasin kartoon kiinni. Liima ei pysynyt kiinni tuossa metallissa, mutta tiivisti raot silleen että se ei vuoda. Ihan toimiva väliaikainen ratkaisu
Ei oikeen saanut hyvää kuvaa
Drip tipin jos vielä saisi päähän![]()
Mulla on vissiin kartossa liian pieni reikä suhteessa liemen paksuuteen, kun alko maistuun taas palaneelle.
Jo toinen kerta kun tankkisysteemi perseilee mulle.
Kolmannesta kerrasta lentää tankkikamat lepikkoon.
Tuo reikä kartossa on tehtaan jäljiltä, olis kai pitäny leikata kunnon aukko siihen.
Ves@
En vaan käsitä miksei mulla kamat maistu palaneelle. Smokin DCT orkkis reiällä ja jopa Pink Spotin Bubble Gum menee ongelmitta läpi. Ehkä mä en vaan osaa![]()
Jos ton J-tankin dremelöis bogea vareten niin kysymykseksi jää että kumpi noista? LR vai normi? Käytössä e-power 18650 (3,7). En vieläkään ymmärrä tätä ohmi härpäkettä![]()
Provari, GLV SuperMini, eGo-T, 2xAA Auto Box Mod, 3xAA 5 Volt Box Mod, GLV -2 5V
prkle, krapulassahan en ala enää vaihtamaan cartoa..
Dremelöin mukamas huonon, jo 3 viikkoa hyvin toimineen tilalle uuden.. koska vanha alkoi näyttämään tuon 3 viikon jälkeen melko tummalta, tosin toimi edelleen hyvin ilman mitään ongelmia.
Ensimmäinen dremelöity vaikutti hyvältä.. mutta jostain syystä ei istunut ollenkaan actv3 tankin top cäppiin mitenkään, vaikutti liian tiukalta ja ei vaan mahtunut tankin sisään.
Seuraavaan sitten en jaksanut dremelöidä yhtään mitään, iskin cartoon kai 10kpl reikiä ja näyttää aika koomiselta tankissa.. emmentaalissa on vähemmän reikiä kuin mun cartossa.
Toimii helvetin hyvin, tosin nyt kolmatta tankillista täyttäessä mietin menikö kaikki putkeen.. nestettä kuluu tolkuttomat määrät, mutta höyrykin on melko miehekästä.
Just äsken tarjosin höyryt kaverille, joka vielä mietti siirtymistä sähköseen.. Buzzista maximit ja emmentaalicartosta JagerBombia sai kaverille aikaseksi parin minuutin yskäkohtauksen.![]()
![]()
Voi pyssäys... latasin 510 DCT:n eGo:n akkuun (1000mAh) ja tää on ihan uskomaton näin enstuntumalta. Kokeillu oon tätä ennen eGo:n A ja B tankit (niihin sopivilla atoilla tietty), mega dual coil kartoa ja Bogen kartoa. Palasin aina kokeiltua A-tyypin tankkiin ja LR atolla. Näistä bogen karto lähimpänä tätä ja aikalailla sama vaikutelma, mutta tää on ihan huippu. Katotaan miltä alkaa tuntua pidemmällä käytöllä. Veikkaan, että Bogen karto on aikalailla samanoloinen kun saan siihen driptipit. Tää on vaan kätsä kun näkee tn nestemäärän samalla eikä jänskätä, että loppuuko se millon.
Isompaa DCT :tä lyhentelin krouvisti rautasahalla...putken mitaksi tuli 29 mm(alunperin 38mm) joka passaa perus bogen kartolle just nätisti eikä tuo xl bogekaan pahasti yli tuu..ei nuilla kuitenkaan pahasti pituus eroa ole...nyt siis regular xl boge lyhennetyn tankin sisällä...piikillä lyöty reikä karton kyljessä... absinttiä tankkiin...laavatuubaan pyyntö 5.2-----kuorman alla 5.1 omn omn omn
Turmelin yhden Bogen kun sen DCT-tankkiin tungin. Ei toiminut. Ilmareiät tukossa, liian lyhyt.
Sanokaas nyt semmonen tankki kun varmaan toimii. DCT ei antanut kuin vanunkäryä suuhun, meni kymppi hukkaan. Cartossahan se vika, ei tankki voi viallinen olla. Mutta samanlaista cartoa, sitä laipallista, en ainakaan tilaa enää. Koko systeemi kerralla. J-Tank vai mikä?