http://ggwiki.et.com.mx/index.php/Odysseus
Tulossa kaksi tällaista, tulee hyvin yksinkertaiseksi tuo peruskorjaus....
http://ggwiki.et.com.mx/index.php/Odysseus
Tulossa kaksi tällaista, tulee hyvin yksinkertaiseksi tuo peruskorjaus....
Pakko tähän sen verran puuttua, että ei se varmasti siihen kaadu, koska se lisääntynyt vedenkulutus tekee ainoastaan sen, että vesimaksua nostetaan vastaamaan vedenkäytöstä syntyviä kustannuksia, asui sitten vuokralla tahi osakkaana.
Maksaja ei siis ole taloyhtiö, vaan sen asukkaat
Sinänsä tosiaan, taloyhtiössä on monesti halvempi käyttää vettä, jos maksu menee kiinteästi, eikä käytön mukaan.. vähemmän vettä käyttävä sitten kompensoi atomisaattorin pesijän veden käytön
Itse henkilökohtaisesti en kyllä ole tohon atohommaan ole koskaan päässyt kiinni, omasta mielestä täysiä turhakkeita, cartot toimii puolet paremmin ja höyryt aivan toista luokkaa, parempi maku ym ja taitaa tulla loppupelissä halvemmaksikin. Muutamaa atoa yritin sibin oppien mukaan säädellä ja paskaks meni molemmat :-[ no tilasin uuden ja siinä lanka oli jo valmiiksi päin persettä ja kun sitä sitten säätämään niin loppujenlopuksi paskakshan sekin meni. Silloin päätin että mennään bogen cartoilla ja jos 5kpl maksaa vaikka 8€ ja yks kestää viikon niin tuleehan se huomattavasti halvemmaksi.
Ja tämä nyt on mun oma henkilökohtainen mielipide, muut voivat olla noihin atoihin kovinkin tykästyneitä mutta minä en,(en kait vaan osaa)
Mulla maistu yhessä atossa hirveä käry vähäisen käytön jälkeen ja yritin sitä puhistella veellä, ruokasoodalla sitruunamehutiivisteen kera (sama reaktio tulee ainaskin) ja ei lähteny käry. laittoin kiehuvaan veteen sen vartiksi niin lähti kokonaan käryn pois eli vois olla kokeilemisen arvoinen juttu jos on käryn makua.
Semisti ot, mutta itse sössin ihan tuoreen ego-aton(a-malli) kuivausvaiheessa. Huuhtasin kuumalla vedellä ja koputtelin vesitippoja atopää paperia vasten. Perkeleen lanka tippu sieltä putkesta eikä sitä sinne kotikaluilla saanu. Oliko paska yksilö vai onko noissa noi imulangat vaan pyhällä pössyllä kiinni?
Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!
Kannattaa nyppästä se pidike irti, on sitten helpompi pelata sen langan kanssa
Koitin etsiä vastausta tähän probleemaan, mutta ei sattunut silmään eikä hakuun.
Uusi eGon ato tuli postissa. Ongelmana sellainen, että ilma ei kulje aton läpi kun sen ruuvaa kiinni akkuun. Ilman akkua ja tankkia atosta pystyy kyllä puhaltelemaan ja imemään läpi, hieman vaivalloisemmin kun entisestä tosin, tankin kanssa vielä hieman hankalammin ja akkuun ei tarvitse ruuvata kuin pari kierrosta kiinni niin sitten ei kulje ilma läpi enää ollenkaan.
Juuri sama vika uudessa atossa osunut omalle kohdallekin. Silloin löysin täältä foorumilta toimivan ohjeen.
Aton akkupäässä, siellä näkymättömissä mihin kierteet loppuvat, on ilmareikä. Se saattaa olla tukossa jo uudessakin atossa.
Ohje oli: suorista pienikokoinen paperiliitin ja taivuta sen päähän 1-2mm:n pituinen vinkkeli. Tunnustele sillä kierteen tyveä
ja kun ilmareiän kohta löytyy, sorki liittimen kärjellä reikä auki.
Ja atot puhalletaan sitten AINA AKKU PÄÄSTÄ eli imun suuntaan!! Kartoille voi kai tehdä mitä vain en minä ainakaan litkusta märkää karton akkupäätä suuhuni laita, pthyi
Kyllä sen imulangan (wick) kuuluisi vähintään hipoa vastusta (coil).