Tarkoitatko nyt ihan puhdasta dripperiä vai ns.autodripperiä, missä puuvilla hoitaa meshin jobin?
Tarkoitatko nyt ihan puhdasta dripperiä vai ns.autodripperiä, missä puuvilla hoitaa meshin jobin?
KGO & Twist
Kokeilin itse tähän omaan pumpuliwickia ja kyllähän se toimii. Paras puoli on lähinnä siinä, että wikki on helpompi ja siistimpi vaihtaa. Tuli tänään tehtyä myös ensimmäistä kertaa vaijeri-wick, enkä suoraan sanoen ymmärrä mistä moinen hype. Aivan yhtä hyvin, ellei jopa paremmin, ottaa nestettä ja antaa makua ihan meshipötikällä.
Vaijerissa on kivaa se helppous. Ei tarvi miettiä tuleeko meshpötköstä liian ohut, liian paksu, onko varmasti tarpeeksi ontto jne. Sen kun vaan tutunkokoisen vaijerin tiputtaa reikään ja käärii vähän meshiä yläosan ympärille ja se on siinä.
On tämä rsst vaan helppo setupoida, aikaa ei saa juurikaan kulumaan ja aina toimii, sen takia nytkin kokopäiväisesti käytössä näitä kaksin kappalein. Liemenä on ollut toisessa pari viikkoa kaakaota omana sekoituksena ja ihmettelin kun tuntuu aika tehottomalta setuppi ja tutkimaan asiaa ---> setuppu aivan tukossa ! Vaijerin / meshin tohotus ja uudet kanthalit, taas pöhisee kuin uusi![]()
Itse laitoin saman. Ihan helposti se meni paikalleen.
Btw, itse ostin tämän RSST:n pari päivää sitten www.nikotiiniton.fi ja tässä minun laitteessa on kosmeettinen "valuvika". Eli toi yläosa (ei hattu) vaan tuo tankin päällä oleva tasainen alue on vinossa. Viettää suorana vinosti niin, että toinen puoli on korkeammalla. Hattu, tankki ja alaosa on suora, mutta jos hatun painaa tiiviisti kiinni se jää sen takia vinoksi. Toki voi vähäsen sitä myöhemmin suoristaa ja sitten siihen jää rako. Ei toki rakoa joka päästäisi ilmaa/nestettä ulos, mutta kosmeettinen
Tiiviisti vinossa:
Raolla suorassa:
Onko tuo hyväksyttävää "heittoa" vai kuuluisikohan minun saada parempi yksilö tilalle?
Onko tietoa muuten milloin tulee virallinen RSST v2 pyrex/lasi tankilla ?
PS, eka viesti tälle foorumille, en sentään tervakeuhko, ekat e-cigit imastu vuonna 2009/2010![]()
Taitaa olla keskitapin kierteet päin v...
Ei ole tapista kiinni, kun toi yläosan kylki on mielestäni toiselta puolelta jopa millin pari kapeampi
Pitää vielä purkaa toi ja koittaa keskiputkea toistepäin onko vaikutusta.
edit: Ihan selvästi on toiselta puolelta kapeampi, jopa silmällä huomaa, ehkä 1/4 osaa kapeampi toinen kylki (ei näy parhaiten kuvista).
Ei viitsi alkaa nyt muutenkaan purkamaan, kun tänään sain kunnon setupin tehtyä (0.8-0.9 ohm)![]()
Näyttää vaan, että toi olis vinossa tankkiin nähden. Kannattaa kysellä myyjältä vaihdokki, koska tuohan on valmistusvirhe.
Pitääpä olla yhteydessä kauppaan tuon vian osalta...
Varmasti sekin irvistää kun toi yläosa on koneistettu vinosti. Irroitin siis tuon koko yläosan pöydälle tasaiselle, niin selvästi on toi yläosan tasainen "yläosa" viisteessä koko matkalta. Samoin tuon yläosan alapuoli jonne tankin reunukset menevät, toisella puolella sisäreuna kapeampi.
Mulla kans puffilta tullut rsst:n hattu vinossa koko ajan, ei noin pahasti mutta on, ja muutenkin edellisen rsst:n hattu ei oikein istu kunolla, jaa löysäksi, ja jos tiivisteen alle laittaa esim. hammaslankaa ni ei oikein sekään kiristä hattua paikoilleen, kuten vanha teki.. Uusi tiivistekään ei auta, mut. olkoon vinossa, rokkaa, eikä vuoda ilmaa sivusta = riittää mulle![]()
Tein tosa rsst autodripperi ja toimii hyvinonko vinkkejä mite hatun sais "tiivimmin" kiinni? Tuntuu että tippuu koko aja..
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Nämä käy suoraan mutta ei tietoa postikuluista: AGA Series Positive Post Insulators - 10 pack - Kidney Puncher
Ja tätä sivua kun rullaat ylöspäin niin näet mitä voi myös käyttää...