Pitihän se kuvata välillä minkälaista räpellystä setupointi normaalisti.. Tiä voiko oikeen microcoiliksi kutsua mutta lähellä ollaan.
Pikasetup microcoil misteriin - YouTube
Pitihän se kuvata välillä minkälaista räpellystä setupointi normaalisti.. Tiä voiko oikeen microcoiliksi kutsua mutta lähellä ollaan.
Pikasetup microcoil misteriin - YouTube
Tupla supernanocoilit, 0,4 ohmia, ei mitään järkeä, pumpuli kuivaa muutaman imaisun jälkeen. Hyvinhän toi pöhisee, mutta takaisin 0,6ohm microcoiliin.
Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!
Miten yleismittarilla mitataan dropit?
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Ensin otetaan akusta voltit. Akku putkeen, esim dripperistä hattu pois, Plussa plussapostiin ja miinus miinuspostiin, sitten tulittaa atolla ja kattoo mittaria. Poistaa patterin volteista jälkimmäisellä tavalla saatu lukema ja on dropit. Ilmeisesti ei pitäisi käyttää testaukseen subohm coilia kun silloin tulee vastaan patterin oma vastus. Paremmat ohjeet löytää varmaan googlella. Tämä tapa toimii ainakin eri putkien vertailuun, ei varmaan anna ihan tarkinta lukemaa käytännössä.
Olihan se äsken pakko mitata kiinan ea droppi. Yhden ohmin kuormalla hävikkiä tulee 1,7 volttia Kierteet ja kontaktit juuri puhdistettu. No g tubea odotellessa niin alkaa varmaan perus microcoilikin pöhistä
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Jep, ihan tyytyväisenä tähän asti höyrytellyt kun ei ole paremmasta tietoa. Tuli tuo kopio ea tilattua vain ulkonäkönsä vuoksi kun silloin en edes tiennyt mistään jännitehävikeistä Nyt odotellaankin innolla että posti tuo g tuben kotiin ja pääsee testailemaan miten microcoilit höyryää kunnon putkella
Ja tuota kehuivat orkkista paremmaksi.
Tjaa, mutta taisi tarvita tuunausta, olikos tuossa jouset?
KGO & Twist
Mitä on tullut luettua täältä ja äskeisten hävikkimittausten perusteella hiukan tuntuu että pitää laskea niksan määrää vielä entisestään ja vääntää ainakin prometheukseen uusi setuppi jotta pysyy wickaus perässä ;D
Varmaan tulee suurin hävikki tuosta miinuspään jousesta ja sen heikon näköisistä kontakteista
Pitää jonkinlainen ratkaisu tuohon keksiä mutta modailu alkaa vasta uuden putken saavuttua kun tällä hetkellä tuo ea ainut laite..