Meikäläisellä se oli oletuksena että heittää viimeiseen viestiin.
Do or do not, there is no Barole.
Ainakin tapatalk 2 versiossa tuon voi muuttaa, tai kysykö se jopa sitä kun käytti ekaa kertaa ohjelmaa.
Otin nyt tänään ton tapatalk 4:n käyttöön ja ainakin nyt alkuun oon ollu ihan tyytyväinen. Ainakin tykkään tästä enemmän kun vanhasta versiosta.
Samoja fiiliksiä. Toi tapatalk 4 vaikuttaa ihan soivalta peliltä, tänään jatkuu testit duunissa.
Osaako fiksummat kertoa että mitä saa kun ottaa ton tapatalk pro maksullisen version? Verrattuna siis ilmaiseen versioon joka itselläni on tabletissa tällä hetkellä, käyttöjärjestelmänä on siis android jos sillä on merkitystä, en tiedä kun oon vähän tyhmä näissä asioissa
Joo yritin lukea sieltä mut en oikeen ymmärtäny eroa... Omasta mielestä tän ilmaisenkin käytettävyys on tabletilla todella hyvä, mut toisaalta kun ei paremmastakaan tiedä niin vaikee sanoo onko edes sen muutaman euron arvonen. Ajattelin et sillä saa jotain hienoja ominaisuuksia mut varmaan jää sit hommaamatta kiitos vastauksesta.
Mulla ois Tapatalkin kakkosversion APK tallessa, mutta en taida uskaltaa linkkiä laittaa.
Jos vaikka luettais ne softien kuvaukset ensin..
https://support.tapatalk.com/threads...ry-this.20754/Existing users not ready to upgrade? Still running older Android device? Check out the Tapatalk Classic in our support forum - also free.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Miten Tapatalkissa voi kiittä, tykätä ja ei tykätä? Vai onko se ollenkaan mahdollista?