Sivu 67 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 175763646566676869707177117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,321 - 1,340 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ortep Näytä viesti
    HerraHuulla on jotain henkilökohtaisia ongelmia gennyjä kohtaan? Ei se tee niistä paskoja jos käyttäjä vaan on paska
    Ah, passiivis-aggressiivinen hymiö, tapaamme taas.

Genny vuotaa, koska siinä on nestekammiosta avoimet reiät ulos asti. Toiset vuotavat enemmän, toiset vähemmän. Jotkut eivät ehkä vuoda ollenkaan, jos osaa tehdä todella ketkun setupin, mutta silloin wickaus herkästi kärsii. Se ei ole mikään selitys, että sitä kun pitää pystyssä, niin ei vuoda. Putki, jonka pitää olla pystyssä ei mulle kelpaa matkalaitteeksi. Ja tämä vituttaa minua gennyissä, koska en voi esim. ottaa loistavaa H-Attya mukaani, sillä en suostu vahtimaan sen asentoa taskussa. Esim. Mister ei vuoda, vaikka tekisin trapetsitemppuja, pommittaisin sillä Beirutia ja lopuksi käyttäisin sitä ongenkohona. Sitä tarkoittaa, että ei vuoda.

Höyrypää

Sijainti
    Jyväskylä
    Asia selvä. Gennyt paskoja. Aloittelijat ostakaa ennemmin vaikka vuotamaton Mister ja alkakaa harrastamaan sitä trapetsitemppuilua.

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Kaikissa laitteissa on enemmän tai vähemmän röörejä ulos asti?
    Do or do not, there is no Barole.

Hyviä pointteja. Genny ei vuoda, ja jos vuotaa, niin se on käyttäjän vika. Ja jos yksi vuotaa, niin kaikki vuotaa, koska kaikissa on ilmareikä.

Seison korjattuna ja suosittelen lämpimästi kaikille aloittelijoille Genesis-atomisaattoria.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Jos nyt ihan asiallisesti yritetään keskustella, niin itellä kyllä on esim. Kaiffari (jota vissiin ainakin jotkut pitää täysin vuotamattomana?) kuseskellu enemmän taskuun, kuin yksikään genny.. Kayfunissa kun kuseminen alkaa esim. lämpötilaeron takia, niin sitä on aivan helvetin vaikee saada loppumaan, jos esim. on koiran kanssa lenkillä, ajaa autolla tms. jossa ei paperia ja molempia käsiä ole saatavilla.
    Genny jos vuotaa, niin ei tartte kun nostaa pystyyn, kun taas Kayfunissa tarttee laite kääntää ylösalasin, pistää paperi ilmareiän päälle ja puhaltaa tipisti sisään (tai pistää paperi tipin eteen ja puhaltaa ilmareiästä laitteen ollessa ylösalasin), eikä se kuseminen siltikään aina lopu.

Toki, jos kaiffarin kammion tunkee täyteen wickimateriaalia ja käyttää alle 10W tehoilla että wickaus pysyy perässä, niin voi olla mahdollista, ettei se ala kusemaan, mutta jos vastukselle pitäs saada riittävästi juissia 15W-> meneville tehoille, niin esim. ulkoota sisälle tullessa lämpötilaero saattaa saada sen hyvinkin helposti laskemaan koko tankillisen alleen.

No, jokaselle omansa, mutta edelleen mun mielestä on vähän kyseenalasta aloittelijoiden puolella huudella omia näkemyksiään absoluuttisena totuutena silloin kun kyse on mielipideasioista.

Hyvä kirjoitus, Charun, totta joka sana. Pyydän anteeksi, jos olen yrittänyt puhua omia mielipiteitäni suurempaa totuutta. Tapanani on joskus ilmaista itseäni turhan kärjekkäästi, eikä se ole hyvä tapa. Pääasia, että höyry nousee ja gennystä se vasta nouseekin.

Näkemyksiä! Pointti mulla tuolla aikasemmin oli se, että kayfun liteä en ole saanut vuotamaan edes kovalla yrittämisellä siinä missä kaikki muut on lähtenyt vuotamaan helpostikin, jos vähänkin hölmöilee. Ehkä se sitten vaikuttaa, että kaiffarissa on alusta asti ja kokoajan ollut pitkähkö microcoil eli neste ei pääse siellä sisällä lähellekään ilmareikää vaikka miten kääntelis?

Gennyä en edes ole oven ulkopuolelle vienyt eli ei oikein vertailupohjaa siihen suuntaan. Tiedän tosin sen verran, että nesterööri auki kyljelleen kaatunut masiina tyhjentää tankkinsa yön aikana.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Hyvä kirjoitus, Charun, totta joka sana. Pyydän anteeksi, jos olen yrittänyt puhua omia mielipiteitäni suurempaa totuutta. Tapanani on joskus ilmaista itseäni turhan kärjekkäästi, eikä se ole hyvä tapa. Pääasia, että höyry nousee ja gennystä se vasta nouseekin.
    Ei toi mun kirjotus suoraa kehenkään ollut kohdistettu ja teikäläisen kynästä tulee kyllä IMO todella hyvää tekstiä, mutta ehkä täällä aloittelija osiossa ois hyvä ehkä yrittää pidättäytyä rajuimmista yleistyksistä, sarkastisista hyökkäyksistä ja mielipiteiden levittämisestä faktoina.

Ts. Ei yritetä aivopestä ketään pumpuliin, meshiin, vaijeriin, microcoiliin, sub ohmeihin, tms. vaan annetaan porukan tehdä omat päätöksensä.

Höyrähtänyt

Vuotamisesta ja pirkka gennyistä: kesästä asti gennyjä taskussa lenkillä, autossa, töissä.
    Ud agi vuosi aivan saatanasti, toki täyttörööri oli auki.
    Aga t2 vuosi vähemmän, ilman täyttöröörin tulppausta.
    Kraakkeni vuotaa varsin vähän, täyttöläpeä ei voi käytännössä edes tulpata.
    Mut mulla on talous/paskapaperia taskussa, ei ole kauhea kynnys pyyhkäistä kuivaksi.
    Kaikki ehkä eivät voi asiaan sopeutua, itselleni ei ole ollut ongelma.

Höyrykonkari JesseBob's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Holy Grail hakusessa eli ehdotuksia kaivataan. Etsin tulevan Diablo Reaverin nokkaan meshiatoa, jossa ei tarvitsisi olla juurikaan muita speksejä kuin 22mm halkaisija, eristetty wickhole, isohko 4ml+ nestetilavuus, taskussa irtoamaton hattu eli kiinnitys kierteillä tai kahdella O-renkaalla, brushed SS ulkonäkö eli ei missään nimessä kiiltävä ja mitä nyt muuta pieni ihminen tarvitsee eli perinteiset idioottivarma setupointi, vuotamattomuus ja high end brändäys liki ilmaisen hankintahinnan lisäksi. Bonusta helposta esim. ilmareikien modaamisesta ja varaosien saatavuudesta. Voisihan se ato myös tehdä osa-aikaisesti mallintöitä tai tuottaa tasaista pääomatuloakin.

H-Atty taitaa osua lähelle, Somniumissa epäilyttää kiillotettu pinta ja löysemmän imuvastuksen hattujen kyselijät. RSST toimii loistavasti, mutta siitä puuttuu elitismi tyystin. Ehdotuksia?

Höyrykone Rotary's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    No sinäpä sen sanoit; H-Atty tai Somnium. H-Atty ei ole eristetty, mutta ei tuollaole käytännössä mitään merkitystä. Setupin pulssittelu syö minuutin enemmän aikaa, jos sitäkään.

Ei Somnium ole myöskään kokonaan kiillotettu.

Itse valitsisin H-attyn, koska muunneltavuus on vähän parempi ja pidän enemmän sen ulkonäöstä
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

Sijainti
    Kauhava
    Toisaalta jos on budjettikysymys niin H-Atty maksaa sen 50 euroa enemmän ja se muunneltavuuskin tulee hintalapulla muutama kymppi/palikka. Muuten ei oo kokemusta, mutta Novum kyllä pöhisee hyvin. (:

Höyrykone

Sijainti
    Sorvan kylä

Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista

Novum voisi olla loistava laite, mikäli saisi hatun, jossa löysempi imuvastus. Tuo oli ainoa syy miksi en itse saa atosta kaikkea irti, vaikka annettavaa atolla varmasti olisi

Siksi oma ääneni menee h-attylle

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Novum voisi olla loistava laite, mikäli saisi hatun, jossa löysempi imuvastus. Tuo oli ainoa syy miksi en itse saa atosta kaikkea irti, vaikka annettavaa atolla varmasti olisi

Siksi oma ääneni menee h-attylle
    Eihän tuo oo kun porata tai porauttaa. Tai odotella jos esmoke nyt saa hyllyyn uusia hattuja joskus.

Höyrykone

Sijainti
    Sorvan kylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Eihän tuo oo kun porata tai porauttaa. Tai odotella jos esmoke nyt saa hyllyyn uusia hattuja joskus.
    Ei ole kaikilla halua saati laitteita alkaa räpläämään ja tuunaamaan laitteita

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Plus tuon luokan vehkeessä ois kiva säilyttää se jälleenmyyntiarvo. Mä vähän luulen, että porattu hattu ei sitä tee.
    KGO & Twist

Sijainti
    Kauhava
    Eipä näissä säily enää nykyään se arvo samalla tavalla kun tuppaa olemaan hyllytavaraa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Eipä näissä säily enää nykyään se arvo samalla tavalla kun tuppaa olemaan hyllytavaraa.
    No ei ne kieroon poratut reiätkään varsinaisesti arvoa nosta
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Sijainti
    Kauhava
    Juu ei.

Höyrykone terokum's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    kai minäkin ku muutkin
    gennyistä tullut kokeiltua kyllä aika montaa eri laitosta ja novum on ainut mihin olen saanut sellasen pötkön tehtyä mikä toimii helvetin hyvin ja ei vuoda ulkoilessa muksujen kanssa
    mutta mutta toinen kosketus homokivaan ja sain toimimaan perhana hyvin ja aivan sama miten päin se pyörii taskussa ei vuoda ja charun kyllä tuo kaifafri puskee pumpulilla hyvät usvat ja maut 1.0ohm setupilla

tästä sekatekstistä voi kiteyttää gennyt jäänyt kotikäyttöön ja homokiva lähtee ulkoilessa mukaan.

Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •