Mitä te meinaat että jos setuppi on huonosti tehty ni vuotaa?jos puhutaan esim vaijeri wickistä? t: n0b
Mitä te meinaat että jos setuppi on huonosti tehty ni vuotaa?jos puhutaan esim vaijeri wickistä? t: n0b
Do or do not, there is no Barole.
Genny nyt vaan vuotaa. Se on feature, joka on haluttu säilyttää tässä nerokkaassa designissa. Vähän kuin limsapullo, johon ei ole katsottu tarpeelliseksi suunnitella korkkia.
Itsellä ei kyllä aga t2 ole vuotanut tippaakaan, ellen pidä laitosta ylösalaisin. Ja tähän olen tehnyt nyt 3 setuppia silicalla, eli vuotamattomuutta ei voi taidon piikkiinkään laittaa
Säilytys ei myöskään tapahdu aina pystyasennossa, taskussa saattaa olla ties missä kulmassa, eikä oo sinnekkään vuotanut.
Kyllähän se nyt on sellainen asia että niin kauan kuin sulla on genesis tyylinen ato jossa on täyttö reikä auki niin kyllä se taskussa vuotaa kun lähdet liikenteeseen. Jos kippaat sen ylös alaisin tai kyljelleen ja annat vain olla niin ei välttämättä tule kuin tippa mutta heti kun siihen yhdistetään liike ja /tai tärinä niin kyllä tasan varmasti tulee nesteet pihalle. Asia sitten erikseen jos nesteenä on 100 % VG joka ei tule edes 18g neulasta ulos ilman väkivaltaa mutta silloin väittäsin että jo on wickauksellakin tekemistä.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Noh noh, ei nyt sentään valheellista propagandaa aloittelijoiden osiossa levitellä.
Eipä mullakaan ole gennyt taskuun vuotaneet pitkiin aikoihin, joten "niin kauan kuin sulla on genesis tyylinen ato jossa on täyttö reikä auki niin kyllä se taskussa vuotaa kun lähdet liikenteeseen" ei pidä paikkaansa.![]()
Molemmat ja H-attyt vielä kaupan päälle.
Nesteenä ollu ~90/10-30/70 väliltä VG/PG.
Edit. Eipä kyllä ole muutkaan hybridit tai gennyt vuotaneet taskuun.. Tässä nyt ollut mm. RSST, pari DIDiä, Ikarus, Atomaister Mini (josta kyllä satunnaisesti tunki kondensio ilmareiästä ulos, kun hatun sisäpuoli oli kierteytetty ilmareiän yli), Prometeus ja varmaan muutama muukin, jotka ei tässä just nyt tuu mieleen.
Toki varmaan kaikki saa vuotamaan, jos ylösalasin taskussa pitää, mutta se nyt mun mielestä ei ole laitteen vika; sama kun valittas, että autosta tankki tyhjenee, kun se on kylellään.![]()
Viimeksi muokannut Charun; 17.01.14 kello 15:21.
HerraHuulla on jotain henkilökohtaisia ongelmia gennyjä kohtaan? Ei se tee niistä paskoja jos käyttäjä vaan on paska![]()
No vuotaahan se.
Ei ihan helposti, mutta mahdollisuus ON olemassa, ei se inttämällä mihinkään häviä.
Onkos täällä havaittavissa lievää virtuaali-pippelöintiä?
KGO & Twist
No sulla onkin epic skillpointz gennyissä.
Oikea termi kuuluisi ehkä "väärin säilytettynä taskussa vuotaa", en tosin muutenkaan ymmärrä modien säilytystä perstaskussa.
KGO & Twist
@ skillpointz.
No, eipä niitä vuotoja sattunu kun ihan alussa ja lakkasivat, kun tajusin säilyttää laitetta pystyssä, vaikka aivan varmasti silloin vielä skillpointzit oli hyvin lähellä nollaa.
Edit. Toki taidotkin vaikuttaa asiaan, kun nykyään voipi olla jonkun aikaa ihan kyljelläänkin ilman, että rupee nesteet tulvimaan, mutta koska em. valaistuminen, niin eipä ole siitäkään juuri ollut itelle hyötyä.![]()
Oletin että se on kaikille päivän selvä asia että ei se neste sentään gennystäkään pois pomppaa vaan vaati sen kallistamisen mutta yhtäläillä kun itseäsi ottaa päähän se että joidenkin mielestä ne vuotaa niin itseä ottaa päähän se että ehdottomasti väitetään että ne ei vuoda. Onhan noi silti hyviä vehkeitä eikä aloittelijoidenkaan noita pelätä tarvitse kunhan tietää niiden ominaisuudet![]()
Oikein käytettynä/kuljetettuna/säilytettynä ne ei vuoda (itse asiassa senkään vertaa kuin bottom coil vehkeet, koska BC:ssä lämpötilan [ja ilmanpaineen] vaihtelun vuoksi neste painuu setupi läpi, kun taas gennyissä setuppi on nesteen yläpuolella), väärin käytettynä/kuljetettuna/säilytettynä aivan varmasti on mahdollista saada vuotoja aikaseks.
Peace?![]()