Tinatessa koskaan menneet nesteet sekaisin ja vasta huomatessaan vapossa oudon maun alkanut miettiä, että mitähän sitä nyt tyhjässä lasissa oli?
KGO & Twist
Mä haluan nähdä noi poikein pullot täynnä, jotain muuta ku pohjaa Mulle voi lähettää täyden tollasen pluidilla varustettuna, lupaan höyryttää sen viimeiseen pisaraan
höyryä 17.1.2012 alkaen.
ihan piri pintaan sitten
piri.jpg
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
VAT69 lasissa, ei nyt linnunmaitoa mutta menettelee.
Briegon punkkua, hyvää mut ei tää Amaronee korvaa. Aamulla seiskaan ylös ja kohti hoikankangasta
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tulipa sähköpostia vaihteex, TYÖsähköpostiin vielä
Hei .
Olen varma, etta tama kirje nostaa mielialaasi .
Ja sinulla onhymy kasvoillaan .
Jo pitkaan olen yrittanyt loytaa sinut . Emme ole nahneet yli 7 vuotta .
Mutta kaikki talla kertaa ajattelin sinua .
Toivon, etta sinakin , muista minua .
Olen talla hetkella asuu Italiassa . Minulla on oma liike kiinteistoihin.
Kuinka voit ? Miten menee ?
Mita teet nyt ?
Uskon, etta et ymmarra mita se sanoo sinulle .
Muttaluottaa siihen, etta kun naet kuvia yhdessa teidan kanssanne , et heti muista minua .
Olen rekisteroitynytsosiaalisessa mediassa: AdultDatingStore.com Oma Nic : linakis65 Sivusto olen sijoittanut kaikki meidan kuvia .
Rekisteroitya sivuille ja loytaa minut . Rekisteroidy nyt ilmaiseksi ja ei ota enempaa kuin 1 minuutti .
Siella voit nahda minun kanssasi valokuvia .
Myos nahda kuvia lapseni .
Unohdin kertoa , etta minulla on 2 lasta . Poika ja tytto .
Jattavat vahan juonittelua ja toivon, etta kun katsot valokuva muista minua .
Tassa vaiheessa lopetan kirjeen sinulle .
Toivon, etta hoidatte minun kuvia ja vastatakirjeeseen.
Odottaa vastausta teilta .
Kaverisi Italiasta .
höyryä 17.1.2012 alkaen.
meinasitko vastata
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Perus "rekisteröityminen on ilmaista mutta tarvitsemme luottokortti tietosi henkilöllisyytesi toteamiseen" sivusto. Onneksi äiteellä ei oo korttia se nimittäin löis kaikki tiedot menemään jos tommoinen viesti tulis spostiin, sillä kun sattuu noita kavereita olemaan ympäri palloa.
Eihän tuokaan mahdoton yhtälö ole, akkelin pikkuveli on 23V 2 muksun isä (2,5v ja 1,5v poijjat) Eikö ne tuolla etelässä muutenkin sikiä aikaasemmi Samalla koneella saisitte naamat aamulla ajella.
Ei ne pojat paskaa puhunut, hyväähän tämä jäähdytinneste on.
On todellakin erikoista, en osaa yhtään sanoa vielä onko hyvää vai huonoa? Tätä täytyy makustella ja makustella ja jotain tuttua tässä on mutta ei saa millään päähän mistä tämä maku on tuttu. Bumbels@0,7ohm täysin pakasta vedetyllä kaiffarilla. Bumppel tarttee kyllä jonku millin nesteen läpivetoa ennen lopullista makua, mutta erikoista on totta vie
pluid_zpsed9c3bb0.jpg
Jospa ottas muutaman kaljan tässä makustellessa
Pluidilla menty nyt vajaa viikko, eikä vielä mitään kyllästymisefektejä. Ainoo miinus mitä keksin: Ei oikeen sovi kahvin/kaljan kanssa
Uuh, ihhana untuvainen naaras
höyryä 17.1.2012 alkaen.