Pikkuinen vitsi sopii tähän päivään, huomattavasti parempi kerrottuna, mut jos koittatte jaksaa lukea niin hyvä sitten...
Myyntimies Mynttinen saapui nuoren kauniin naisen ovelle ja alkoi kuuluisan puuduttavan myyntipuheensa ”kaunis neitonen, nyt on onnenpäivänne, sillä minä olen myymässä teille uutta, loistavaa ja ennennäkemättömän tehokasta pesujauhetta nimeltään Wash-a-wash.”
Neito siinä tietenkin tympeänä vastamaan ettei tässä nyt mitään uusia aineita tarvita, onhan meillä jo omo, mutta mies ei antanut periksi vaan vaati saada jonkin likaisen vaatteen, pesuvadin ja lämmintä vettä, niin hän näyttää kuinka tehokasta aine on.
Nooh, pikaisen maanittelun jälkeen neito haki miehensä työpaidan ja vaaditut pesuun tarvittavat ainekset ja eikun tuumasta toimeen tokaisi äijä, alkoi hinkkaamaan paitaa pesuvedessä ja samalla toistamaan kuuluvaan ääneen pesuliikkeiden tahdissa: wosa-wosa-wosa-wosa, hetken hinkattuaan nosti paidan ilmaan ja tokaisi, look’s good, smell´s good, nuuhkaisten paitaa….
Nooh neito aivan äimän käkkyrällä, että jopas onkin tehokasta, ei tahran tahraa.
No mies siitä loihe lausumaan, ettei tuo nyt mitään tällaiselle pesuaineelle, likaisempaa tavaraa tiskiin vaan…neito siinä sitten haki miehen työhousut ja sama homma: wosa-wosa-wosa-wosa ja pian taas, look’s good, smell’s good, ja puhdasta tuli.
Mies jälleen paasaamaan, että likaisempaa tavaraa pesuun vaan ja ehdotti neidolle että jospa neidon pikkuhousut pestään seuraavaksi, neito ensin vastusteli, mutta sitten punastellen haki mähmääntyneet pikkumustansa ja mies innoissaan niitä hinkkaamaan taas pyykkipaljuun… wosa-wosa-wosa-wosa, ja taas perinteisesti nosti kalsarit silmiensä korkeudelle, look’s good, smell’s…….. ja wosa-wosa-wosa-wosa………
Viimeksi muokannut pipeman; 09.01.14 kello 11:48.
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Ja kaikkialla on isoäidin PASKAA!!!![]()
Onkohan tää samalla jotain kettuilua Sini Sabotagelle kun joskus vähän mietittiin että onko se nainen oikeesti...![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
HAHA![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Pikkurikollinen?!? Mitäs helvetin uusiokieltä tuo on?
Tuota hörhöä kuullut käytettävän ahen mainitsemassa yhteydessä viimeisen ~30 vuoden ajan.
KGO & Twist
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”