Mulla on tosin vetosuus on 10L
Täällähän olis lasitehdas ;(
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
uploadfromtaptalk1389378775124.jpg Mä heitin pluiderit hillopurkkiin Viel kaipais nollapohjaa sekaan.
Arrrg Salireissu heitetty, olipas kokemus taas piiiitkästä aikaa Kädet tärisee, jalat tärisee... Kevyt aloitus, koko roppa läpi kaikessa rauhassa, onnex maltto ottaa rauhassa ja kevyesti. Venytykset venytelty ja sauna lämpenemässä Jos vaikka oluen ottas saunan päälle
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kevyt aloitus = pienemmät painot, enemmän toistoja ja puhtaampi tekniikka. Joten kipu on taattu pariks päiväks, tiedän tunteen. Palkkariks kaljaa, tiedän senkin tunteen .
Yep Nyt loistava olo mut kyllä se tuskaks muuttuu, vedin tos kyl kunnon venyttelyt ennen saunaa. Nyt pari olutta ja pluidia
höyryä 17.1.2012 alkaen.
No niin, gixxer vääntää vihreetä versiota plui... onesta
Puuttuis vaan teksti kyljestä tai omalla logolla Mut mulla on jo One
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kokeile onneas pääsisikkö ensimmäiseksi kaiverruspalvelun asiakkaaksi kylkeen vaan "pluid4life"
Kannatti hillitä osto kiimat ja skipata musta, mut toi vihree on ihan pakko saada Varsinkin jos väritys on yhtään lähellä intin matta vihreetä <3
One sai jo Jyväskylästä uuden hyvä kodin, ja se viemärimyrkky Raumalta . Nyt pauhaa kaiffarissa kiinan nempusta El Toro ja Calavalesta Protankista DIY-Jugo Diablo, yllättävän hyvä kopio muuten! Taidan muuttaa kiinaan ja rupee myymään Diablo kloonia!!
Wittu, luin että mixxer, mutta se olikin gixxxxxxer.
Karu paluu singlecoilin viileyteen Misterissä. Näinköhän sitä muodostui tosta dualcoilista point of no return srtupö. Seuraavana vuorossa triplecoil?
Täällä on vissiin siivoskeltu eilisiä oksennuksia Mites Jasso se Caravela homma, onko mua tosiaan johdettu elämässä harhaan?
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Se oli siitä kopiojutskasta Hvetin ruma mun mielestä Nooh pitäähän peetron elääkkin, ja myy ku häkä todennäköisesti. Täälä mitään oksennuksia oo :what: Pohjat tehty jo makkariin, pitäs jinku ajan päästä ruveta lyömään tapettia seinään, siis ihan liisterillä
Tuu Ahe talkoisiin, tarjoon kaffit ja pluidit Saatan yhden oluenkin tarjota jos oot kiltisti ja teet hyvää työtä
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kunhat et pluidia Harmi kun etäisyyttä on 340 kilometriä, muuten vois lähteäkkin. Oliko se muka sittenkin kopio Omasta mielestä se pinta näytti varsin hyvältä, varsinkin jos vielä pysyy sellaisena. Pakkohan sen on jotain uutta keksiä kun listaa ei ole luvannut jatkaa ja noita hopeisiakaan ei ole vissiin kaikkia myyty, kumma juttu
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista