Nyt olen tätä kapistusta käytellyt reilun 2 viikkoa.
Tupakkaa en ole polttanut, eikä kyllä ole tehnyt mieli polttaakkaan kun tämän e-savukeen käytön niksit on nyt opittu.
Valtaosa (90%) on ollut positiivisen kiinnostuneita asiasta, mutta muutama ihme kritisoija on vastaan jo tullut. Muiden negatiivinen asenne vituttaa oikeasti, koska olen viimein päässyt tupakasta eroon ja silti se ei vain joillekin tunnu riittävän.
Ihmetyttää monien ihmisten kommentit asiasta, tässä muutaman eri henkilön kommentit ja antamani vastaus heille:
(Huom, nämä on siis kommentteja joita minulle on tultu esittämään ilman että olen mitään mielipidettä asiaan pyytänyt enkä e-savuketta heille ole mitenkään hypettänyt tai tyrkyttänyt)
"Eihän tuon käytössä ole mitään järkeä, jäät sitten tuohon koukkuun kun lopetat tupakanpolton."
- Niin.. no entäs sitten?
---------------------------------
"Sinähän väitit että olet lopettanut tupakan polton, mutta silti polttelet vielä tuota kapistusta."
- Ensinnäkään tää ei ole tupakka ja toiseksi, en minä tätä polta kun palanut muovi maistuu pahalta.
"Saat tuosta vielä keuhkosyövän!!"
- Ai niinkö, ja tupakastako en saa?
"Vittu mä en ainakaan tollasta nörttitupakkaa ilkeäis käyttää, viskaa jo roskiin mokoma paska ja polta oikeata tupakkaa niinkuin muutkin!"
- Omahan on vittu asias mitä käytät, en minä tätä sulle missään vaiheessa ole tyrkyttänyt joten elä tuu mulle mussuttamaan vitun vatipää.
Nykyään olen sanonu jo näille kommentoijille suoraan mitä ajattelen, en minäkään mene heille mussuttamaan siitä että ajavat paskalla autolla tai kittaavat päivittäin viinaa/limpparia/kahvia tms. mistä voisin ihan samalla tavalla mennä äpisemään.