Eikö mikään riitäjoko on säiliöt tyhjiä hitto äijä taitaa harastaa mustan pörsin kaupaa tää otetaan esille seuravassa kokouksessa
![]()
Tilasin muuten tota niscan soossia ku ei reseptiä kuulunu![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Posteljooni toi pluidia, pitäähän tätä nyt testata ku paikkakuntalainen niin hehkuttaa
En ole mikään aniksen tai absintin ystävä, niin aika skeptinen olin, kun tätä kaiffariin latasin.
Ei voi muuta sanoa ku yllätti ihan täysin! Aivan tajuttoman hyvää. Tässä on jotenkin koukuttava jälkimaku ulos hengitettäessä, en tiedä mikä siinä maistuu, mutta se toimii! Varmasti tulee tilattua lisää.
Juu ei ku niksaa kehiinEi jää kuin väri uupumaan
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tuli ensimmäinen satsi pluidia. Teenkö 50/50 mixin cutterin kanssa vai lantraanko osin pg:llä tai vg:llä?
entäs ato?
Käryää sen verran reilusti(hyvälle tosin) etten ole varma haluanko tartuttaa hajua/makua kaiffariin![]()
jos vaikka protankkiin värkkäisi uuden microcoil setupin pumpulilla?
Nyt ei ollut aikaa selata koko topiccia läpi, sori jos aihetta on käsitelty aiemminkin.
WilleK
50/50 suhteella vaan pohjaa, niksalla tai ilman, tarpeen mukaan![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Sanopa jasso miten mun kannattas tehä jos tilaan Pluidia kun mun käyttämät niksat on vaan 8mg eli pitäs lantrata yli puolet. Tilaanko cutteria ja sotken sitä pluidin kanssa vähäsen niin ei maku ihan täysin karkaa?
Mun mielestä kärsii varmaan blandata nollalla suoraan tohon 8mg:aan. Ite käytän 10mg ja lyön suoraan 0-pohjaa puolet ja makua piisaa, ota varuulta cutteri matkaan jos maku sun suuhun jää vajaaks, mitä kyl epäilenpääsethän sä pelkällä cutterillakin samaan lopputulokseen niksanesteellä, vain ihq väri jää puuttumaan
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
varovasti varovasti kuiskaan HOMOKIVA microcoililla ja pumpulilla pöhisee muuten ihan saatanan hyvin![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Itse reilun vuoden Pluidia päivittäin käyttäneenä suosittelen käyttämään pelkästään cutteria niksojen laskemiseen. Aluksi varmasti maistuu myös pelkällä pohjalla blandattu, mutta nälkä kasvaa syödessä ja nyt en suostu blandattua missään tapauksessa vetämään.
Suosittelen myös säilyttämään Pluidit lasipulloissa koska jotain tapahtuu öljylle mikä nesteessä on kun se hetken seisoo muovipullossa. Lasipullossa tuo öljy nousee pinnalle, mutta muovipulloissa sitä ei näy vaikka neste kirkastuu erottuessaan öljystä.
![]()
Jaahas, nippu liikuntaseteleitä saapui tällä viikolla, huomenna tarkoitus vääntäytyä salille4 vuotta aikaa kun viimex ovee avannu. Tuli käytyä aktiivisesti 3-4 kertaa/viikko vuosikausia ja loppu kyynärpään temppuilemiseen ja kämmenselkään myös sattu kolahtamaan sen verran rajusti et homma jäi. Syksyllä muuta hommaa niin paljon ettei jaksa salilla enää pomppia
Nyt ois tarkoitus vääntäytyä 2-3 kertaa viikossa salille ja kattoo miten paikat kestää. Roppaa tarkoitus saada vähän kuosiin, ei enää hampaat irvessä puurtamista&protskujen ahmimista vaan ihan omax iloks rautaa vääntämään. Mielessä jopa jumalauta suksien hommausOis noi hiihtoladutkin melkeen vieressä kuhan vaan tulis sitä lunta...
Vituttaa tää harrasteettomuus näin talvisydännä, keväällä meinasin kans elvyttää vanhaa pilkkiharrastusta uudelleen. Kesällä ja syksyllä yleensä roppa hyvässä kondiksessa mut näin talven varalle pitää hommata lisää säpinääToivottavasti kädet vaan kestää...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Blandasin 70pg/30vg basella 50/50. Tein microcoilin 1.6ohm pumpulilla protankkiin.
No eihän sitä malttanut odottaa, eli nakkasin puoli tankillista litkua tankkiin. Ei hemmetti! Tää on oikeasti hyvää!
Pitäis saada jassolle joku kunniamitali, että olet jaksanut pluidia hehkuttaa foorumilla. Ei tätä muuten olisi tullut tilattua.![]()