+1, kun ei ole sitä tykkää nappia täälläKotirouva ja matkaseuralainen.![]()
Itse vanhasta pelti savukerasiasta muokattu rasia höyrykekamoille. Pullot kulkee taskussa.
![]()
Mikä ei kuulu joukkoon?
Vihje: Siinä ei ole sähköä.
Uploaded with ImageShack.us
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Foorumin uuden kodin juhlistamiseksi väliaikakuva tulevasta KisBox härvelistä...
Mahti-hakkuri siis keskellä, näyttö ja kotelo (3xAA) ovat mittasuhteina. Hakkuri on siis rekonstruktoitu siten, että näytön kanssa koteloon mahtuu muutakin tarpeellista ja mukavaa. IMR akut tulivat tänään, joten mittauksia niiden kanssa ei vielä ole. Tavallisilla akuilla tuo hakkuri antaa pariakymmentä wattia tehoa...
Muutakin tarpeellista ja mukavaa?![]()
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Näillä mennään: ego akku+adapteri+510 lr+cone+ HC ming driptippi, ego 3-stage akku+ samat kun edellä, lavatube+510 HV+ HC ming tippi. Käytän drippaamalla (PSV:n nesteitä).
Prototype name : Y-Tank
Siinä ensimmäinen kierros protoilua.. Kuori 2mm foodgrade acryyliä.
Cäppien materiaali saattaa muuttua (ensimmäisten testitulosten jälkeen katsellaan yhteensopivuuksia).
Sisätiivisteiden uria pitää vielä vähän muutella. Eli kahtotaan uudemman kerran sorvarin käsittelyn jälkeen..
Do-Note: Cäppeihin tulossa 'grippi', eli ei tarvi pihtejä avaamiseen
![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~