Pluidit olivat saapuneet tänään, mutta vielä ei höyrytelty. Kumma liemi, tuoksuu ihan sikana. Ja väri on kuin astianpesuaineessa. Jännää.
Palohälytyksen paikka
Ite perehdyn mikromikon salaisuuksiin kera temonin. Perskuleen hyvät maut antaa tääkin pikkupirulainen ja tuttuun MM-laatuun helppo setupoida vaikka silmät kiinni. Nesteenä joku vanha Hollilta tullu nimetön testineste, pirun pirtsakka citrus, oisko lähellä vanahaa sittisuutaa Hyvää ku mikä, niksat varmaan alle kympin. Lemppari säästyy kun teemana tällä viikolla käydä vanhoja testaamattomia liemiä läpi, vielä ei oo menny yhtään viemäriin pitäs kattoo jos löytys kirkasta tankkia tähän temoniin valmiina vai pitääkö hommata pari metriä pmma-tankoo, viska tsemppa viska jee
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Sorry Ahe, vain ja ainoastaan gkmf on pyhitetty vihreälle elämän eliksiirille Ja huomioi! Myynti-ilmossa mikä mul oli, 2 atoa ja maininta: ei pluidilla aateloitu Kyllä moni muukin maku jää kummittelemaan, esimerkkinä jugo diablo, vedin sen 50ml loppuun väkipakolla ja sai tehdä kyllä täydellisen pesun + vaimoke joka höyryää myös itse, tuumas ettei oo aiemmin yhtä pahanhajuista höyryä oo haistanu
Älkää Ahesta välittäkö, se vaan spämmää tänne, sillähän on supersalainen antipluid kerho
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Onkohan mulla jotenkin kieli homeessa, koska ei ole tullut ainuttakaan nestettä vastaan josta ei olis päässyt eroon ihan vesipesulla? Saattaa myös johtua siitä, että noi kaikista järkyttävimmät mitä on tullut vastaan ei ole näitä nimenomaan kummittelevia.
Pluidin ja Jugon jälkeen tankkiin suoraa omaa kermaista marjamikstuuraa eikä mitään valittamista.
No mietteitä vihreestä
Tuli mieleen viime talvi tos lukiessa tota bompuli-mesh keskustelua. Silloin silica oli toinen kiistakumppani
Ken vielä muistaa mc-hotspot & silica dryhit jutskat
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Etäisesti kun silloin vannoin mesh:in nimeen ja silica oli ja on saatanasta
Edit. ja onhan se mesh vieläkin kova mutta enempi kotikäytössä.
Eikö edes keijo itäpuu paskanen harri ja mankumi nelineli oli tooosi kova
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kattelin eilen jenkkien netflixistä:
Hondo (1953) - IMDb
The Man Who Shot Liberty Valance (1962) - IMDb
Ei taida Chuckilla tai muillakaan olla paljon jakoa tässä sarjassa. bounce.gif