Ostin just muutama päivä sitten viimesen purkin
Sain kaverilta itselleni hieman liian vahvaa (15mg) mansikkamehua+jotain hyvää hedelmäherkkuva. Hitusen liian vahvaa itselleni, mutta ihan sairaan hyvää.. Paljon tuota pystyy lanttaamaan VG.llä, ettei maku ainakaan kovin paljoa laimene? Kyseessä 50ml puteli. Pienillä määrillähän tuota voisi testata/ laimentaa, mutta ei jaksais nysvätä.
Terve,varmaan on kysytty ja manittukin jo,mutta kysyisin että millähän tuommosta fv tervalakua kannattaisi vahventaa?
Tuota saa ilmeisesti vain 12mg:na ja mulle tarvis olla ainakin 16+ mielellään...
Onko olemassa jotain mautonta nikotiinipitosta nestettä jolla voisi vahvistaa kaikkia makuja?
onhan noita mauttomia niksanesteitä vaikka missä. Tuossa esim. 54 mg vahvuudella
Platinum Ice - 54mg Nicotine Base PG - 30ml - Ecigwizard.com
jostain varmasti saa halvemmallakin, ainakin isommissa erissä.
edit: libertyltä saa myös vg:tä
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=91
Laitteet on hankittuna kolmisen viikkoa muttei tämä höyryttely oikein tunnu lähtevän liikkeelle (laitteistoon olen tyytyväinen mutta nesteet tökkii). Nesteitä on nyt tullut testailtua vanilja 0mg, Red USA Mix 12mg ja Minttu 18mg. Näistä paras neste on ollut tuo minttu vaikka normaalisti ihan punaista tupakkaa on tullut poltettua, hieman liian raikas tuo on omaan makuuni kylläkin. Vastaavasti tuo red mix usa ei miellytä omia makuhermoja laisinkaan vaan maistuu enemmänkin sekahedelmä kiisselille. Nyt siis olisi tarkoitus metsästää uusia 18mg makuja, heittäkään joku hyvä setti minkä kannattaisi tilailla (3-5 makua). Laitteistona on Evod + kanger mini protank (olikohan tuo nyt tuollainen, no ainakin sinne päin).
Myös HoL:n Frozen Orange on ainakin meikäläisen makuun iskevä.
Vapefunilta flavourtec ry4. Höyryä tulee ihan vitusti, vaikka ei vg voittoista olekkaan. Tuoksuu pullosta tosi hyvälle, ja tästä innostuneena odotinkin maistamista innolla. Mutta tää ei maistu oikeen miltään, ei niinku miltään. Ei edes drippaamalla... Ehkä iiihan hentonen maku kun viimesetkin höyryt menee kiduksiin. Eikös tätä voi ihan perinteisillä tiivisteillä vähän korostaa? Jos tilaan puffilta tiivistettä (muutaman) purkin niin millähän maulla tuota ry4:sen taivaallista makua sais esille?
^ Kyllä. Samalla tietty laimenee niksat, eli laske minkä verran haluat laimentaa. Ja alota pienestä.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
No näinpä minä sen ajattelinkin, ei viihti touhuta mitään liian nopeesti. Tulee ihan juosten kustua pian.
Mulla on käytössä liquan 18mg nesteet ja oon huomannu kurkun tulevan kipeeks. Niksat pitäis olla kohillaan, välillä tuntuu et enempiki sais olla.
Löytyykö mistään valmiita nesteitä joissa olis suhde niinpäin et olis enempi VG:tä?
Jos ei, niin sittenhän ne täytyy itte tehä, mut mitä kaikkea se vaatis? Mun aamu-uniset aivot ei tahdo nyt toimia niin hyvin että saisin itte selkoa vaikka täs on käyty ihmettelemässä jos vissiin kolmen eri puljun sivuilla noita nesteitä.
Pitäis muutenki kohta tilailla lisää nesteitä ettei pääse loppumaan niin saa sit samaan tilaukseen jos vaan kaikki löytys samasta kaupasta.
Kovin mielelläni en kyl tilais selöaseöta sivulta jossa ei oo suomenkieltä kun ei oikeen noi kielet taivu. Eikä mulla oo luottokorttiakaan.
Kaikkee pitää kokeilla paitti omaa äitiä ja kansantansseja
Äkkiseltään VG-voittoisista valmisnesteistä tulee mieleen Pipesauce sekä Seduce Juice. Kumpaakin pitäisi löytyä esim. Finnvapelta.
Luottokorttia ei muuten tarvi. Itelläkin vuosia ollut tuo Visa Electron liitettynä Paypaliin.
Jokuhan tiesi kertoa noiden olevan kartoille alunperin sekoitettuja.
KGO & Twist