Kanger EVOD Aloituspaketti | esmoke.fi Tämä setti siis on. Kokeiltu kaikkea mutta ei toimi.
Kanger EVOD Aloituspaketti | esmoke.fi Tämä setti siis on. Kokeiltu kaikkea mutta ei toimi.
Oletko atopäät kiertänyt hyvin kiinni? Olen huomannut jos jättää jonkin verran väljää, voi vaikuttaa toimintaan.
Jos kokeilet muutaman rauhallisen imun ottaa ilman akun tulittamista, näätkö kuplia?
Kokeile sen jälkeen, onko palanutta.
Smok XPro 50W, Aspire 2
eGrip
HyvIn on kierretty kiinni. Kuplia tuli ja sen jälkeen maku vielä palaneempaa. Tuon osan mistä imetään, niin sisällä on jotain mustaa karstaa, sen huomasin tänään. Taitaa olla tuota vastuslankaaki vai mitä se nyt onkaan.
Em usko, ei me edes posket lommollehöyryntuotto on kyllä hyvä
Mitäs helvettiä tuolle sun evodille tapahtuu![]()
Se olisi kiva tietääei edes yhtä tankkia höyrytelty tuollakaan. Enää en sähkötuppakaa osta kun vain huonoja kokemuksia
![]()
Eikös toi ole se meripihka edition?Kiinalaisen kosto, käyttänyt rymbassa ennen pakkaamista
![]()
Mikä on meripihka edition? Kuulostaa vähän siltä ettei hyvältä kuullosta![]()
Ilmeneekö toi ongelma vaan yhdellä evod clearolla vai useammalla?
Toisella toimii mutta sen joudun antamaan kaverille
Luultavasti tuo vika on sitten tuossa yhdessä evodissa.
Sitten vaan uutta kehään. Itse kaksi ostanut ja kerran vaihtanut atopään vakiosta toiseen.
Tehdassetupit kestäneet jo kaksi viikkoa..
Älä lannistu, nämä massatuotantokamat tuppaa olemaan tämmösiä!![]()
Smok XPro 50W, Aspire 2
eGrip
Jos ei ole mitään takuuta yms. niin en tilaa enää ikinä. Nuuskaa sitten taas. Se ei petä
Nyt on semmottinen tilanne päällänsä että kun miulla vetää viäläkin noi atopäät jatkuvalla syötöllä ulkotöissä tukkoon, syystä jota tiedä en, niin olen alkanut linkoamaan noi räkäiset makuvikit atopäistä hiuksista huitulan hittoon ja väsännyt keitetystä bumbulista ( ekokloorivalkaisematon100%puuvilla) uudet. Vastuksen sisään olen jättänyt originaali silican, hyvin pöhisee prkl. Ei perhana jaksa enää lutrata joka ilta atopäitä tiskialtaassa eikä uutta raaski aina laittaa. En kyllä ymmärrä mistä moinen johtuu, tykkään kyllä "tummista" nesteistä jotta olisiko tuolla jotain syy-yhteyttä asiaan. Toimiessaan tosi bueno laite kyllä.
Kysymys : Onko ihan ookoo tehdä näin ( vaihtaa silicat villaan ) ja tykittää vastus loppuun ?