Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Nyt on GV:lle tehty tunnarit että saisi nanokitin tilattu. Mutta ei ole edes oikeuksia lukea omia YV viestejä?? Jos joku on tuolta tilaamassa niin voisi ottaa mulle samalla 2x SS kittejä.
Käy postaan esittely itestäs, niin saat oikat![]()
Vahingossa tuli testattua muovitankki(pelkkä keskiosa siis) tänään, tippui lattialle modin kanssa.
Nostaessani katsoin että nyt hajos tankki kun oli yläosa irti alasosasta mutta olikin vain lähtenyt pois paikoiltaan. Kumma kyllä oli vielä ehjä![]()
Yllättävän hyvin kestänyt pudotukset kopiokin, varmaan viitisen kertaa mätkähtänyt koko laitos laatotukselle. Tippikin päästään jo vähän kulmikkaampi.
Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2
Tsot tsot, klooneille on oma ketjunsa
http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...beco-lite.html
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Tänään tuli Puolan Sir Robertin nanokitti ja pari hänen vääntämää tippiä
laumlhetys_zps829f2183.jpg
Gtuben nokassa kasattuna ja verrokkina Nemesis+Russian91%
paikallaan_zps71a4831a.jpg
Tässä vielä Nemesiksen nokassa ja tämä kombo on pituudeltaan pienin tankkisysteemi mitä minulla nyt sitten on
paikallaan2_zps9ca4c504.jpg
Sen verran miinusta että aika näkyvät uurteet on noissa paloissa, kuvissa toki korostuu. Muuten kyllä kierteen yms on todella hyvät ja 23.12 tilattu 31.12 perillä, ei paha![]()
Pakko myöntää, että mikään kommunikoija tuo Puolan Roope ei ole
Mutta eiköhän se paketti sieltä siunaannu, kun teillekin on kerta tullutLupasi postituksen tälle päivälle et parin viikon päästä varmaan kattellaan.
3 nano settiä+drip tipit +3 muuta drip tippiä tilasin, halpaa kuin kukkamulta![]()
Alkuperäisen Liten kaveriksi pärähti välipäivinä Lite plus. Pakko sanoa, että olen tähän kyllä helvetin pettynyt. Kaikki muu on OK, mutta toi helvetinmoinen vislaus on todella hermoillekäypää. vehjes vislaa kuin kiimainen teepannu ihan kaikissa ilmaruuvin asennoissa tai ilman ruuvia. Pakko toi on vissiin purkaa osiinsa ja koittaa hioa ilmareikiä. Ei pitäisi tuon hintaluokan laitteella joutua moisiin hommiin. Vituttaa koittaa pysyä orkkislaitteissa, kun laatu on ihan mitä sattuu ja paskaa saa käteen halvemmalla Kiinasta.
Lite plussaa en omista mutta entä jos laittaa siivun meshiä jompaankumpaan päähän? Ite ajelen normi litellä vuotavine täyttöruuveineen. Tiiä häntä kumpi on vattumaisempi.
Mulla vislasi aluksi KFL+ tosi vittumaisesti kanssa. Loppujen lopuksi se hiljeni, kun otti ilmansäätöruuvin pois ja jätti pikkuriikkisen raon modin ja aton väliin. Mutta nyt on jostain syystä vislaus lakannut, vaikka ruuvaan aton ihan kiinni putkeen saakka? En ole edes fairy-pesua suorittanut välissä, mitä nyt uudet pumpulit vaan vaihtanut coilin sisään ja huuhdellut muut osat paitsi basen. Ruuvia en ole takaisin jaksanut laittaa, kun tykkään mahdollisimman ilmavasta imusta joka tapauksessa.
Huomasin tosin, että vislaus häipyi ainakin hetkeksi pois kun puhalti ilmareikään reippaasti. Lieneekö ollut pientä yliwickausta, jolloin ilmareikään on päässyt nestettä tai sitten sinne on mennyt tippa ensimmäisen täytön yhteydessä... ja nykyään kun tuon osaa välttää, niin ei vislaile enää. Tää on mun teoria, en usko että mahdolliset metallilastut tuolta itsekseen on pois lähtenyt eikä tuo reikien rassaaminenkaan aiemmmin auttanut.
Mutta pääasia että nykyään on hiljaa.![]()
Itellä n.kuukauden ollut lite plussa ja ei voi sanoilla kuvailla kuinka tyytyväinen ollu :-D ei vuoda millään eikä vislaa verrattuna näihin Tobecon vastaaviin
Manaman, vittu että on kyllä härö tuo viiminen kuva, näyttää kun ois koko laitos kokonaisuudessaan kulmikas.![]()
Olettekos tämmöisen jo huomanneet? Preorder tämän kuun lopulle
![]()