Perskules kun en saa tapan kautta linkkiä liitettyä
Aint no fun... Siinä on Bonnin sekä AC/DC: parhaita (paras?) biisi![]()
Perskules kun en saa tapan kautta linkkiä liitettyä
Aint no fun... Siinä on Bonnin sekä AC/DC: parhaita (paras?) biisi![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mulla eka oli Back in black ja noissa Bonin jutuissa oli alkuun nielemistä. Tää Powerage oli erityisesti vähän hankala alkuun, ei hittejä ja jotenkin helvetin raaka soundi kaiken kaikkiaan tämmöiselle Hurriganesin kasvattamalle teinille. Yleensä joistain progerunkkulevyistä sanotaan että vaatii kuuntelemista ja aikaa ja plaa plaa, mut tää kusinen rokkilevy oli mulle just sellainen levy.
Keep rocking forever jasso, en oo kauheesti tänne foorumille kirjoitellut mutta esim teikäläisen häröilyjä on tullut seurailtua. Se muinainen MC Hotspot -kuitti oli klassikko, tän voi kait nyt sanoa kun oot vannoutunut pumpulihetero![]()
Shane maa friiend, mä mikään bombul-miäs oo vaik misteris ny sattuu oleen bombulVaiha takas vanha avatar, siinä oli tyyliä
![]()
Juu kyl toi powerage levy vaatii syventymistä yhtäkkiseltään, mut onhan sin city ihan legenda, livenä varsinkin. Tänne topicciin vaan häröilemään, täällä ei kirjottele ku mielenvikaiset
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Piti vähän aikaa kattoo et hoksasin ton adolfin tostaAika ihq...
Muuten eilen tuli 40 vee acdc:n ekasta keikasta![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
jasso.
hommasit mammalles rovarin povarin eikö? noh sama homma,mitähän helvettiä mä istutan tohon nokkaan että sopii hyvin ja nainenki osais käyttää![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Kartotankki. Mä joudun kyl nekin täyttämäänTaitaa olla helpoin vehjes, en noihin lieroihin oo tutustunu pätkääkään. Tuntuu niissäkin olevan susipaskaa ja paljon
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
mietin kans oisko se sit se.
niin minäkin täytän jo nyt mitä tarvii..hmmm mikä tohon sopii? perus dctankki aivan susiruman näköinen![]()
Mä hommasin priven mut susipaska täyttääTulvii jos täyttää siitä täyttöaukosta joten oon täyttäny ihan perus perstäytöllä
Tai sit se rinkula+normitankki. Aika idioottivarma paketti. Boget kestää 2-4 viikkoo/kpl...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
jooh täytyy ruveta metsästää joku tohon nokalle
ja darcylle en yleistäny todellakaan van oma mammaa ei hirveesti kiinosta nämä laitteet ja tankit on tyytyväinen kun akut täynnä,lempilitkua tankissa ja laiteet toimii![]()
Inan 2omenaa ja atmoslabin kanelikeksi menee täällö kokoajan.
vihreää herkkua ei onneksi ne on mun![]()
Mulla on jopa ac/dc cd-boxi avaamattomana -97 vuodelta, Bonfire nimeltään. Suojamuoveissa edelleentaitaa olla ekaa painosta.
Eli tämä:
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jahas, kaks uutta juttua kokeilussa: Misterissä dualmicrocoil pumpulilla sekä nesteenä Pluidia. Setuppi ei todellakaan ole mikään oppikirjaesimerkki kauniista dualcoilista, mutta tuntuis toimivan. Pluidia joutuukin laimentamaan lisää sillä tämän hetken asetelma on 1/3 pluid, 1/3 cutter, 1/3 nollapohja. Vielä ei mitään suuria tuntemuksia Pluidista, mutta kyllä mä tätä ennemmin hyväksi kuin pahaksi luonnehtisin. Kenties vaatii muutaman tankillisen sisäänajoa ennen kuin aukeaa täysin.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Mä tykkäsin![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista