Sivu 217 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 117167207213214215216217218219220221227267317 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,321 - 4,340 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

Höyrykone

Sijainti
    Kuopio
    Laakista 400# mesh 0.5x0.1 ribbonia 3/4 kiekkaa misteriin ja toimii hyvin... Wat? Näköjää kuun asennosta kiinni mulla

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Emännällä oli mukelovapaa tänään ja toi leffasta tullessaan pitsaa Bella Romasta

Huomenna saa avaimet uuteen kämppään ja pääsen repiin 2kk vanhat tapetit seinistä, emäntä ei tykännyt niin laitetaan kaikki uusiksi
    (syy miksi se on täällä, niin appiukko on tapettitehtaalla töissä, halpaa kuin saippua konkurssipesästä)
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Sipsiä, dippi, olutta ja höyryä kera hyvän leffan!

Höyrykone Cold Air's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Itellähän ei ole paljoakaan hajua mitä tuossa juuri tapahtui, mutta veikkaan The Secret World pelin ammentaneen juonta/hahmoja juurikin kyseisestä sopasta. Siinä oli just tollasia otuksia vastassa. Pitäisköhän laittaa tulille taas.
    Puhuinko kielillä... Juu erinäisiä hahmoja Lovecraftin ja sen piirin tarinoista. Mitä tulee peliin; mulla oli menny aivan ohi tuo noin ja mä kuitenkin etsin koko ajan kaikkea mythokseen liittyvää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Jep, kyllähän tuossa Lovecraft on inspiraationa ollut

E. Heh, hyvä 666.s viesti kun Lovecraftista puhutaan
    Mun chtulhu-muki-kuva oli 700.s viesti. Älkäämme kuitenkaan verratko cthulhua saatanaan tms. vaikka joitain metafoorallisia samankaltaisuuksia löytyykin
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011

Höyrypää E-Ferret's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Eli:

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti

Mun chtulhu-muki-kuva oli 700.s viesti. Älkäämme kuitenkaan verratko cthulhua saatanaan tms. vaikka joitain metafoorallisia samankaltaisuuksia löytyykin
    haha, typotit! Mut joo, cthulhun vertaaminen saatanaan on kuin vertaisi teletappeja chuck norrikseen, ei mitään jakoa.

Höyrykone Thyroid's Avatar

Sijainti
    HKI
    - Sain korjattua Privaten, jonka kytkimen olin tiputtanut lattialle ja paskonut kierteet. Ulkoapäin vauriot ei näy, käytettävyys on yhtä hyvä kuten ennenkin, joten ainoa mikä kärsi oli jälleenmyyntiarvo.
    - Kun tilasin tuon putken, osallistuin tietämättäni raffleen. Tuli mailia eilen, että olen voittanut nesteitä. En tiedä vielä mitä nesteitä, ja kuinka paljon mutta kelpaa!

Matkalla Antolan ampumaradalle
    Mukaan lähti nyt vaan Ruger mkII kmk678 .22 vaimentimella ja kiikarilla (joo, pistooli tiedetään ), 9mm Glock 17 ja pari perus kivääriä.
    Kaikki jännät lelut jäi nyt pois reissusta kuten Remington Model 870 Express Super Magnum olkapään tönijä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    ASEHULLU MURHAAJA, POLIISIT SOITETTU.

Höyrykone tuittu's Avatar

Sijainti
    Uleåborg
    Pyssäkät on kivoja.

Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    ASEHULLU MURHAAJA, POLIISIT SOITETTU.
    Ei siellä poliiseja näkynyt, yksi mukava harrikka-henkinen partasuu vain moikkaili ja lopetteli iltaansa

Mielenkiintoinen harrastus mut ollut tauolla jo muutaman vuoden.
    Nyt talvella sit tarkoitus kömpiä nelivedolla tonne kun muut ei pääse. Jos olis vaan ensin se neliveto!?

Phiu phiu!

Tuli muuten tosta murhaaja jutusta mieleen (vitsi se nyt oli tietty) et tossa paukutellessa käy välil mielessä ne kouluampujat ja että mitä helvettiä niiden mielessä oikein pyörii.
    Just tossa itse harrastaessa vaan vahvistuu se ajatus et ei näillä kyllä ihmisiä osotella.

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Tuli muuten tosta murhaaja jutusta mieleen (vitsi se nyt oli tietty) et tossa paukutellessa käy välil mielessä ne kouluampujat ja että mitä helvettiä niiden mielessä oikein pyörii.
    Just tossa itse harrastaessa vaan vahvistuu se ajatus et ei näillä kyllä ihmisiä osotella.
    Nimenomaan. Kyllä itse ainakin on oppinut radalla käydessään ihan kohtuullisesti terveen kunnioituksen aseita kohtaan.

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Ja minkä takia raksalla ei ammuta ihmisiä? Tunnetusti siellä vituttaa eniten
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Hyvät uudet vuodet foorumille. T: Loppuvuoden laiskuri.
    Pikkironkeloija

Höyrypää moonhoax69's Avatar

Sijainti
    Pirkanmaa
    Hyvää Uuttavuotta kaikille !

Höyrykone

Sijainti
    Kuopio
    Vuos sitte uutena vuotena päätin kännissä että ei enää yöllisiä karusellei savujen takia liiallisesta pössyttelystä, tapahtu siirtymine pelkkään höyryyn. Kauas ollaan päästy alku vehkeistä, 901 dse ja ego cartotank.
    Väliin on mahtunut monenlaista modia ja atoa, mister ja provari vakiintunu nyt. Jos ens viikol ennakois mahollista lopetusta ja pistäs misterin kiertoon ja pysys helppo säätösissä vehkeis

Wuhuu, foorumi onnittelee minua syntymäpäivän kunniaksi Taitaa tulla noita synttärionnitteluja rutkasti?
    hitto mennyt ihan musaa kuunnellessa useampi tunti, on kuulokkeet ollu päässä jo eilisestä....öööh noin viime vuodesta klo 2000 asti
    Suljetut jäi valitettavasti toisaalle, mutta kyllä näillä numero1 vempuloillakin on jaksanut Ei kyllä ollut huonoa -80 luvulla kovinkaan huonoa tuo musa

Höyrykone K-57's Avatar

Sijainti
    Hobo
    No niin vuosi 2013 on taputeltu. Vuosi 2014 alkanut, saapi nähdä mitä tuleva vuosi tuo tullessaan? Ei varmaan Suomi neidolle mitään hyvää, kun taakse jäänyttä vuotta miettii, tuo eri arvoisuus ilmeisesti lisäntyy maailmassa ja sitä myöden myös levottomuudet, täällä Suomessakin.
    Niin sanotaan ettei mennyttä saisi ajatella! Meikäläinen on saannut sellaisen koulutuksen että aina pitää miettiä mitä taakse on jäännyt ja oppia siitä! Jopa pelottavat tapahtumat, sillä terve pelko on normaalia, pitää aistit terävinä esim; eläimet,,,
    Tämä tässä. Onnea ja parempaa Vuotta 2014 Kaikille Foorumilaisille ja iso Kiitos

Höyrykone tuittu's Avatar

Sijainti
    Uleåborg
    Tulin just kampaajalta ja onpas ihaaanan hunajan värinen tuCCa ja ihan TÄYDELLISEN muotoiset ja VÄRISET kulmakarvat, uu, nyt on pakko lähtee johonkin patsasteleen!

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •