Laakista 400# mesh 0.5x0.1 ribbonia 3/4 kiekkaa misteriin ja toimii hyvin... Wat? Näköjää kuun asennosta kiinni mulla
Emännällä oli mukelovapaa tänään ja toi leffasta tullessaan pitsaa Bella Romasta
Huomenna saa avaimet uuteen kämppään ja pääsen repiin 2kk vanhat tapetit seinistä, emäntä ei tykännyt niin laitetaan kaikki uusiksi
(syy miksi se on täällä, niin appiukko on tapettitehtaalla töissä, halpaa kuin saippua konkurssipesästä)
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Sipsiä, dippi, olutta ja höyryä kera hyvän leffan!![]()
Puhuinko kielillä...Juu erinäisiä hahmoja Lovecraftin ja sen piirin tarinoista. Mitä tulee peliin; mulla oli menny aivan ohi tuo noin ja mä kuitenkin etsin koko ajan kaikkea mythokseen liittyvää
Mun chtulhu-muki-kuva oli 700.s viesti. Älkäämme kuitenkaan verratko cthulhua saatanaan tms. vaikka joitain metafoorallisia samankaltaisuuksia löytyykin![]()
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
- Sain korjattua Privaten, jonka kytkimen olin tiputtanut lattialle ja paskonut kierteet. Ulkoapäin vauriot ei näy, käytettävyys on yhtä hyvä kuten ennenkin, joten ainoa mikä kärsi oli jälleenmyyntiarvo.
- Kun tilasin tuon putken, osallistuin tietämättäni raffleen. Tuli mailia eilen, että olen voittanut nesteitä. En tiedä vielä mitä nesteitä, ja kuinka paljon mutta kelpaa!![]()
Matkalla Antolan ampumaradalle
Mukaan lähti nyt vaan Ruger mkII kmk678 .22 vaimentimella ja kiikarilla (joo, pistooli tiedetään), 9mm Glock 17 ja pari perus kivääriä.
Kaikki jännät lelut jäi nyt pois reissusta kuten Remington Model 870 Express Super Magnum olkapään tönijä.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
ASEHULLU MURHAAJA, POLIISIT SOITETTU.
Ei siellä poliiseja näkynyt, yksi mukava harrikka-henkinen partasuu vain moikkaili ja lopetteli iltaansa
Mielenkiintoinen harrastus mut ollut tauolla jo muutaman vuoden.
Nyt talvella sit tarkoitus kömpiä nelivedolla tonne kun muut ei pääse. Jos olis vaan ensin se neliveto!?
Phiu phiu!
Tuli muuten tosta murhaaja jutusta mieleen (vitsi se nyt oli tietty) et tossa paukutellessa käy välil mielessä ne kouluampujat ja että mitä helvettiä niiden mielessä oikein pyörii.
Just tossa itse harrastaessa vaan vahvistuu se ajatus et ei näillä kyllä ihmisiä osotella.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Hyvät uudet vuodet foorumille. T: Loppuvuoden laiskuri.![]()
Pikkironkeloija
Vuos sitte uutena vuotena päätin kännissä että ei enää yöllisiä karusellei savujen takia liiallisesta pössyttelystä, tapahtu siirtymine pelkkään höyryyn. Kauas ollaan päästy alku vehkeistä, 901 dse ja ego cartotank.
Väliin on mahtunut monenlaista modia ja atoa, mister ja provari vakiintunu nyt. Jos ens viikol ennakois mahollista lopetusta ja pistäs misterin kiertoon ja pysys helppo säätösissä vehkeis![]()
Wuhuu, foorumi onnittelee minua syntymäpäivän kunniaksiTaitaa tulla noita synttärionnitteluja rutkasti?
hitto mennyt ihan musaa kuunnellessa useampi tunti, on kuulokkeet ollu päässä jo eilisestä....öööh noin viime vuodesta klo 2000 asti
Suljetut jäi valitettavasti toisaalle, mutta kyllä näillä numero1 vempuloillakin on jaksanutEi kyllä ollut huonoa -80 luvulla kovinkaan huonoa tuo musa
![]()
No niin vuosi 2013 on taputeltu. Vuosi 2014 alkanut, saapi nähdä mitä tuleva vuosi tuo tullessaan? Ei varmaan Suomi neidolle mitään hyvää, kun taakse jäänyttä vuotta miettii, tuo eri arvoisuus ilmeisesti lisäntyy maailmassa ja sitä myöden myös levottomuudet, täällä Suomessakin.
Niin sanotaan ettei mennyttä saisi ajatella! Meikäläinen on saannut sellaisen koulutuksen että aina pitää miettiä mitä taakse on jäännyt ja oppia siitä! Jopa pelottavat tapahtumat, sillä terve pelko on normaalia, pitää aistit terävinä esim; eläimet,,,
Tämä tässä. Onnea ja parempaa Vuotta 2014 Kaikille Foorumilaisille ja iso Kiitos![]()
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Tulin just kampaajalta ja onpas ihaaanan hunajan värinen tuCCa ja ihan TÄYDELLISEN muotoiset ja VÄRISET kulmakarvat, uu, nyt on pakko lähtee johonkin patsasteleen!![]()