Sattuipa tuossa kesällä 2013, että sähköröökin tankki murtui juuresta. Oli mun ainoa tankki, niin eikun kehittelemään korjausideoita. Tulipa siinä sitten pikaliimaa siihen laitettua. Eipä tuo pitänyt ollenkaan, vaan murtui heti uudestaan. Olin IDIOOTTI , enkä putsannut liimaa pois, vaan vedin vaan jesarilla tankin kuntoon. Siitä sitten jälleen vapottelemaan. Muutaman tunnin vapottelun jälkeen aloin näkemään kahtena ja jumituin istumaan paikalleni ja tuijotin vain tyhjyyteen. Sain puhuttua vain todella todella hitaalla tahdilla jos sitäkään. Lanssihan mulle tilattiin ja sairaalaan kuskattiin. Otin toki sähköröökin mukaan . Siellä oireet välillä helpotti (jolloin pystyin taas höyryttelemään) ja välillä paheni, jolloin en oikeasti pystynyt ollenkaan puhumaan ja näin vaan kahtena. Yritin puhua, mutta ulos tuli vain ilmaa paineella. Jäin yöksi sairaalaan. Aamulla ne oli mua jo kotiuttamassa, mutta sitten (vapoteltuani) iski jälleen oireet päälle. Neurologi kävi kurkkaamassa, eikä löytänyt mitään vikaa, kun ei just sillähetkellä ollu oireitakaan. Nesteet oli loppuneet tässä välissä. Pääsin kotiin ja kävin ostamassa analogista, kun ei ollu nesteitäkään. Mulla taikka lääkäreillä ollu hajuakaan, mistä noi mun oireet oli johtuneet.
Noin viikon päästä posti toi uusia nesteitä ja pihinä ihmisenä otin sen korjatun tankin taas käyttöön, vaikka olin uudenkin tilannu. Melkein samantien aloin taas näkemään kahtena. Siihen jäi sen tankin käyttö ja viimein (idiootti ) mulle valkeni, että mistä ne mun oireet oli johtuneet. En keksi muuta, kuin että pikaliimaa liukeni sinne nesteen sekaan ja aiheutti noi oireet. Nesteenä oli salmiakkimaku, joka siis sulattaa kaikki muoviosatkin eli aika tujua tavaraa. Täten en todellakaan suosittele käyttämään pikaliimaa sähköröökin korjaamiseen. Oli meinaan kohtuullisen karmea kokemus ja tuskin kovin terveellinenkään.