Harmi kun sä charuni et harrasta pumpuliaolisit saanu testata akun keston 13-15W.
Harmi kun sä charuni et harrasta pumpuliaolisit saanu testata akun keston 13-15W.
Aika turha puhua mistään "pätkimisvarauksesta".
Kerranku pätkäsee niin akku menee samantien vaihtoon, ellei vaihdu jo aikasemmin kun tankin täyttää![]()
Mulla tyhjenee misterin iso tankki yhellä akulla 20w. Oikeestaan kun täytän tankin niin akussa olisi vähäsen virtaa jäljellä mutta sama se on vaihtaa kun palkkeja ei oo kuitenkaan yhtään.
Kuin iso on maxi hattyn tankki?
Ööö... Eipä oo tullu mitattua..
Oisko joku 4-5ml?
Edit. Sieltähän se vissiin tuli.. Oisin kyllä odottanu sen olevan vähän isompi, kun normimalli on kuitenkin 3ml..?
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Aika paljon on noissa kiinni kuinka alas akut ajaa juuri kontakteissa. Niitä parantamalla ajelee akuista enemmän pihalle ennen kuin piiri alkaa valittaa virtojen vähyydestä. Tietty akkujen kunto sekä kapasiteettikin näyttelee osaansa.
Mulla loppui akkujen varhaiset tyhjenemiset kun kiedoin akun jousen läpi ja ympäri reilusti hopealankaa.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Yrittäny kyttäillä evolvapor.com:ista DNA30-piiriä, mutta out of stock tuntuu olevan. Voipi olla jonkin verran kysyntää.
Spoileri!
Tuli tilattua modi dna30 piirillä. Sitä ei taida kenelläkään täällä vielä olla?
Just jollain oli kuva missä niitä oli muistaakseni 4 laatikkoa. Täytyy etsiä se jostain...
Niin jos tarkoitit valmista modia niin siitä en osaa sanoa.
edit: tuolta löytyi: http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post353416
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Freight train mods piippu. (Tähän semmonen tanssihymiö)