Tilasin ensimmäiset DIY-nesteet ego2.pl:stä. Pohjana on 18mg:sta Baza VPG 70/30 PLUSsaa. Paljonkohan tuota makutiivistettä laitetaan? Ajattelin kysyä teiltä viisaammilta ja kokeneemmilta ennen kuin alan läträämään
Tilasin ensimmäiset DIY-nesteet ego2.pl:stä. Pohjana on 18mg:sta Baza VPG 70/30 PLUSsaa. Paljonkohan tuota makutiivistettä laitetaan? Ajattelin kysyä teiltä viisaammilta ja kokeneemmilta ennen kuin alan läträämään
Ite oon pistänyt 10 tippaa/10ml suhteella ensin ja sitten lisäillyt tiivaria, aina välillä sekoittaen, kunnes tulee omaan makuun sopivaa. F-X kakao tuntuu omiin makuhermoihin vahvemmalta kuin F-X toffi, samalla suhteella. Varmaan kun lähdet iisisti liikkeelle, löydät oikeat suhteet.
Pikkironkeloija
Tuttifrutti paskoo sitten muovitankit ja tiivisteet.
Viimeksi muokannut sipsipussi; 01.01.14 kello 17:45.
Cactus maistuu omaan makuun jo 5% suhteella.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Mausta riippuen 5-20%. Uudet maut kokeilen yleensä 10%:lla, laimennan tai vahvennan kunnes on sopiva.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Kirjotellaan nyt vaikka tänne. Mitäs mieltä porukka on ollut näistä FlavoX tiivareista? Onko niistä noin yleisesti mihinkään? Tässä oottelen ensimmäistä DIY satsia kotiapäin. Vastahan ne on reilu 2 vuorokautta ollu ulkomaanterminaalissa. Odottavan aika on pitkä.
Edit: Makuja on tulossa: Jamaica Rum,Tobacco, Red Power, ja Vanilja.
^ Mainituista kokeillut vain Tobaccoa, ja se on erinomainen. Maukas, vienosti suklainen tupakkatiivari.
Mielipiteitä Flavor-X:eistä löytyy tästä ketjusta aika mukavasti.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Aika monia tiivareita testanneena voinee sanoa, että ei nämä heikoimmasta päästä ole. Oma suosikki on tobacco, mutta myös moni muu toimii. Ainakin nämä maistuvat yleensä siltä mitä pullon kyljessä lukee, ilman turhia sivumakuja.
Kiitoksia vastauksista. Kunhan saa tavarat sekoteltua ja jaksaa sen viikon/kaks kypsytellä,niin toivotaan että sieltä joku mieluisa löytyis. Tupakkamaut on täysin jäänyt kokeilematta,mutta katsotaan,katsotaan. Kyllähän sitä pikkumaistiaiset pitää heti ottaa,kun litkut on sotkettu.
Flavor X on ylläri hyvä polakkinesteeksi. Itse laitan 15 tippaa/10ml. Näin ainakin Cactuksella ja sillä marjahässäkällä. Olisko toi jotain 5% nurkilla?
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Toffee on itellä toiminu, samoin tobacco, jossa tosin siirappipiparin vivahde alko häiritsemään kun olin maistanut WeraGarden GipsyKingiä.
Pikkironkeloija
Halpaa ja hyvää :P Nyt höyrytellyt pari päivää tutti fruttia ADV:nä
Aika bueno maku tuo Tobacco! Oisinkohan 10% laittanu tiivaria. Täytyy tehä vielä toinen puteli 15% ja antaa muhia muutan päivän. Ensimmäinen tupakkamaku ja heti maukasta.
Viikonloppuna sitten olusien kanssa kokeiluun,jos tuosta sais semmosen törpöttelynesteen.
Red Power ei ainekaan vielä ole lähtenyt toivotulla tavalla. 15% ja viikon kypsytys. Makua ei tarpeeks,joku pistävä maku sieltä puski niin perkeleesti läpi. Laittelin muutamia tippoja lisää (noin 4-8 en muista tarkkaan) ja annan olla vielä viikon kaapissa häpeemässä.
Vanillassa vähän samaa vikaa,kun Red Powerissa,pistävä/tunkkanen maku puskee,mutta ei niin voimakkaasti. Sinne kanssa muutama tippa lisää ja lisäks vielä muutama tippa Capellan Cool Minttiä. Katotaan miten käy. 15%
Jamaica Rum: Se on viikon jälkeen ihan siinä huulilla,että onko se valmista. Annan muutaman päivän hävetä kaapissa ja sit kunnolla testiin. Tämä myös tehty 15%.
Seuraavan satsin kun teen,tumppaan suoraan 20-25%
Capellasta heitellään kommenttia sinne kuuluvaan topicciin,kunhan sato kypsyy.
Itse kans ollut tyytyväinen Flavorx makutiivisteisiin. Joku 15 tippaa/10 ml ja kypsytystä muutaman päivän niin toimii . Pohjana Vpg power smoke baza. Ja makunq banaani & vanilija
FlavorX:n mansikka 20%:na
Onko vanilja sellaista vähän ku vaniljakastiketta? Eli makeaa ja hyvää? Vai sellasta "aidon" makusta? Olis tota tiivaria pöydällä mutta ainakin tuoksuu kohtuu pahalle..
Kaktusta oon tehnyt 20% 60vg/40pg sekoitukseen ja kolisee helvetin hyvin.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee