Sivu 27 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1723242526272829303137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 521 - 540 / 1370

Aihe: Kayfun Lite ja KFL plus (Svoemesto)

Höyrykone wiitis's Avatar

Sijainti
    rauma
    Lainaus Alkuperäinen postaaja f4kiiri Näytä viesti
    Eihän ole se kiinnityspalikka vinossa? Siinä + ja - välissähän pitäis olla pieni rako ettei ota oikkariin?
    Pohjasta ruuvia auki nii se löysää sen ja kääntyy + palikkaan kiinni. Ja onhan siellä se eriste myös isomman palikan alla.
    Juuri näin mä sulatin eristeet mini kaiffarista aikoinani ja tosiaan lämpesi niin ettei kiinni tohtinut ottaa..

Fighting the CLONEWARS since 2013

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    (Kelpaako mun info?) kuten sanottu, mulla on ollut jo pari viikkoa kaks settiä noita ss-nanoja. En ole metallurgi, mutta noi on sävyltään justiinsa kaiffariin sopivia ja ainakaan vielä en ole kuollut puolalaiseen ydinjäterosterimyrkytykseen. Toimii just niinkuin pitää, kierteet on hyvät, kammion hattu passeli. Kaupat oli sujuvat, kama lähti parin päivän päästä tilauksesta. Bonuksena toi hoidetaan Paypalilla niin, että se merkataan kaupaksi, joten disputen mahdollisuuskin on. Ja Robcie maksaa 4% paypalprovikan. Ihan vitun hyvä setti siis.
    Milläs svidulla tuolla saa oikat lähettää PM:ää?

E: Ei mitn, got it.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Höyryttelijä Bloopsy's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    En ole kyllä tyytyväisempi ollut mihkään muuhun laitteeseen kun Kaiffari lite plussaan. Helppo setupittaa, ei kurlaa (Kunhan keksii sen oikean tavan koota wickin) ja maku on uskomaton. 1.3 ohmin microcoil ja pumpuli, ja kyllä höyryää!

Provari Mini V2.5
    Somnium Hybrid v2
    Swan + H-atty DC

Nyt on GV:lle tehty tunnarit että saisi nanokitin tilattu. Mutta ei ole edes oikeuksia lukea omia YV viestejä?? Jos joku on tuolta tilaamassa niin voisi ottaa mulle samalla 2x SS kittejä.

Sijainti
    Tanpere
    Käy postaan esittely itestäs, niin saat oikat

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Vahingossa tuli testattua muovitankki(pelkkä keskiosa siis) tänään, tippui lattialle modin kanssa.
    Nostaessani katsoin että nyt hajos tankki kun oli yläosa irti alasosasta mutta olikin vain lähtenyt pois paikoiltaan. Kumma kyllä oli vielä ehjä

Yllättävän hyvin kestänyt pudotukset kopiokin, varmaan viitisen kertaa mätkähtänyt koko laitos laatotukselle. Tippikin päästään jo vähän kulmikkaampi .
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

Höyrypää nakke's Avatar

Sijainti
    lappeen Ranta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti
    Yllättävän hyvin kestänyt pudotukset kopiokin, varmaan viitisen kertaa mätkähtänyt koko laitos laatotukselle. Tippikin päästään jo vähän kulmikkaampi .
    Tsot tsot, klooneille on oma ketjunsa
    http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...beco-lite.html
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA

Höyrykonkari Manaman's Avatar

Sijainti
    Kemi
    Tänään tuli Puolan Sir Robertin nanokitti ja pari hänen vääntämää tippiä

laumlhetys_zps829f2183.jpg

Gtuben nokassa kasattuna ja verrokkina Nemesis+Russian91%

paikallaan_zps71a4831a.jpg

Tässä vielä Nemesiksen nokassa ja tämä kombo on pituudeltaan pienin tankkisysteemi mitä minulla nyt sitten on

paikallaan2_zps9ca4c504.jpg

Sen verran miinusta että aika näkyvät uurteet on noissa paloissa, kuvissa toki korostuu. Muuten kyllä kierteen yms on todella hyvät ja 23.12 tilattu 31.12 perillä, ei paha

G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

Sijainti
    Tanpere
    Pakko myöntää, että mikään kommunikoija tuo Puolan Roope ei ole

Mutta eiköhän se paketti sieltä siunaannu, kun teillekin on kerta tullut Lupasi postituksen tälle päivälle et parin viikon päästä varmaan kattellaan.

3 nano settiä+drip tipit +3 muuta drip tippiä tilasin, halpaa kuin kukkamulta

Alkuperäisen Liten kaveriksi pärähti välipäivinä Lite plus. Pakko sanoa, että olen tähän kyllä helvetin pettynyt. Kaikki muu on OK, mutta toi helvetinmoinen vislaus on todella hermoillekäypää. vehjes vislaa kuin kiimainen teepannu ihan kaikissa ilmaruuvin asennoissa tai ilman ruuvia. Pakko toi on vissiin purkaa osiinsa ja koittaa hioa ilmareikiä. Ei pitäisi tuon hintaluokan laitteella joutua moisiin hommiin. Vituttaa koittaa pysyä orkkislaitteissa, kun laatu on ihan mitä sattuu ja paskaa saa käteen halvemmalla Kiinasta.

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Lite plussaa en omista mutta entä jos laittaa siivun meshiä jompaankumpaan päähän? Ite ajelen normi litellä vuotavine täyttöruuveineen. Tiiä häntä kumpi on vattumaisempi.

Lainaus Alkuperäinen postaaja f4kiiri Näytä viesti
    Lite plussaa en omista mutta entä jos laittaa siivun meshiä jompaankumpaan päähän? Ite ajelen normi litellä vuotavine täyttöruuveineen. Tiiä häntä kumpi on vattumaisempi.
    Joo, täytyy koittaa jotain tommosta, kiitti vinkistä. Mä laitoin tohon normikaiffarin täyttöruuviin teflonteippiä ja se on pitänyt riittävän hyvin sen jälkeen.

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Joo, täytyy koittaa jotain tommosta, kiitti vinkistä. Mä laitoin tohon normikaiffarin täyttöruuviin teflonteippiä ja se on pitänyt riittävän hyvin sen jälkeen.

Mulla on joku muovinpala. Hillitsi vuotoa kyllä mutta tänään tankatessa pistin vielä paskapaperia palan
    Lopputulosta en ole tarkastanu.

Höyrykone Thyroid's Avatar

Sijainti
    HKI
    Mulla vislasi aluksi KFL+ tosi vittumaisesti kanssa. Loppujen lopuksi se hiljeni, kun otti ilmansäätöruuvin pois ja jätti pikkuriikkisen raon modin ja aton väliin. Mutta nyt on jostain syystä vislaus lakannut, vaikka ruuvaan aton ihan kiinni putkeen saakka? En ole edes fairy-pesua suorittanut välissä, mitä nyt uudet pumpulit vaan vaihtanut coilin sisään ja huuhdellut muut osat paitsi basen. Ruuvia en ole takaisin jaksanut laittaa, kun tykkään mahdollisimman ilmavasta imusta joka tapauksessa.

Huomasin tosin, että vislaus häipyi ainakin hetkeksi pois kun puhalti ilmareikään reippaasti. Lieneekö ollut pientä yliwickausta, jolloin ilmareikään on päässyt nestettä tai sitten sinne on mennyt tippa ensimmäisen täytön yhteydessä... ja nykyään kun tuon osaa välttää, niin ei vislaile enää. Tää on mun teoria, en usko että mahdolliset metallilastut tuolta itsekseen on pois lähtenyt eikä tuo reikien rassaaminenkaan aiemmmin auttanut.

Mutta pääasia että nykyään on hiljaa.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Itellä n.kuukauden ollut lite plussa ja ei voi sanoilla kuvailla kuinka tyytyväinen ollu :-D ei vuoda millään eikä vislaa verrattuna näihin Tobecon vastaaviin

Höyrykonkari kirjuri's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Manaman, vittu että on kyllä härö tuo viiminen kuva, näyttää kun ois koko laitos kokonaisuudessaan kulmikas.

Höyrykonkari Manaman's Avatar

Sijainti
    Kemi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kirjuri Näytä viesti
    Manaman, vittu että on kyllä härö tuo viiminen kuva, näyttää kun ois koko laitos kokonaisuudessaan kulmikas.
    kieltämättä niin muuten näyttää

G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

Olettekos tämmöisen jo huomanneet? Preorder tämän kuun lopulle

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •