No mikähän täs on valmistumas
![]()
No mikähän täs on valmistumas
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
misteriin heti meinasit?
oisin kuvitellu että testaat ensi dripperillä
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Mähän sanoin poijaat et testaan tän vieläVaikeusaste sama kuin kartotankin täyttö. 6 kieppiä 0.36 kanthalia ja keitetystä vanulapusta suikale... Täytyy sanoo etten ihmettele vaik porukka kehuu ja käyttää tätä
Onhan tää helppo tapa saada hyvät höyryt!
Seuraavallakerralla ehkä pari kieppiä lisää. Pesee silican 6-0 mut ei tästä oo meshin korvaajax meikäläiselle
Pirun lämmintä ja kosteaa höyryä pukkaa mut mut... Kyllä mesh vie maussa reiluhkolla erolla. Tulee ehkä jäämään misteriin vakikäyttöön![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Juu makuasioitahan nää on
Tää kuuluu sarjaan mukavat yllätykset![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ja taas yksi käännytetty By Ahe222 ?
Seuraavaksi lähtee Fairy tankista pois ?![]()
sit o peli menetetty![]()
Sen helppouden takia bomullia tulee aloittelijoillekin ehdoteltua ahkerasti. Ei ole vielä ykskään microcoil+pumpuli setuppi epäonnistunut toisin kuin järkyttävä määrä mesh-virityksiä sekä jokunen silicaräpellys kesällä ennen pumpulin löytymistä. Oikotie onneen?!
Keksin vahingossa ratkasun tuohon Misterin vuoto-ongelmaankin jota esiintyy välillä tenupäissään täytön jälkeen. Pidän laitteen vaaka-asennossa, reikä ylöspäin hetken aikaa täytön jälkeen. Hitusenhan se alkuun kurlaa, mutta nyt on aika pomminvarma vekotin, myös kaatokännissä. Testivuorossa 3/4 rundia 0.6x0.1 ribbonia meshin ympärillä.
Ei oo silicavehkeitä ollu enää piiitkään aikaan enkä nyt ehkä kuitenkaan tämän takia rupee niitä hommailemaan. Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantansseja![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
En kyl homppelia hommaa enää ikinä, vitun ruma laitosSain muutenkin kammon koko härveliin
Mikäs misteris on vikana? Wickkaa ku hirvi ja pomminkestävä värkki + suomalainenTuntuu vähän oudolta kurkussa tän pumpulin kera? Sanokaas pumpulimestarit onko normaalia vai kuvittelenko vain
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ulkonäkö ei haittaa kun on Akun sisälläOmasta miälestä noi vanulaput antaa hiukan erikoisen sivumaun aluksi, parhaan tuloksen saa noista pumpuli palloista mitä myydään pusseina. Keittäminen on sitten jo hifistelyä, sama kuin pistäisi lego palikoita kaijutinjohtojen alle (kuultu juttu)
Mä lähdin heti kato hifistelemään ku nakkasin kattilaan kiehumaan. Haistelin ja vähä maistelinkin ensin eikä siinä mitään ylimääräistä hajua/makua löytyny kuiviltakaan
En hoksannu mitata ohmeja ollenkaan mut kyl tää hyvin potkii
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tiedä sitten pöhisisikö turhan tiukkana matalilla ohmeilla, pumpuli kun ei hirveesti tehoja tarvi dripperit poislukien.
KGO & Twist
Juu itsekkin sitä vähän epäilen. Pitää seuraavaan nakata pari kieppiä lisää. Tää on mulle uutta ja ihmeellistä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kai se joku automaatti-syöttö varmaan on, ei wickinvaihtoo vaan lisää litkua ku vajenee.
höyryä 17.1.2012 alkaen.