Vaikka ei ole juuri mitään vertailukohteita, voin suositella wizmixin menthol asylumia. Maistuu imo ihan samalle kun analogiset mentholit. Tai maistui ainakin 2.4 ohmin vivi novalla. 1.8 ohmilla kokeillessa tuli mieleen lähinnä raikas hajuvesi.
Vaikka ei ole juuri mitään vertailukohteita, voin suositella wizmixin menthol asylumia. Maistuu imo ihan samalle kun analogiset mentholit. Tai maistui ainakin 2.4 ohmin vivi novalla. 1.8 ohmilla kokeillessa tuli mieleen lähinnä raikas hajuvesi.
Papillon Organic Pure Menthol 12mg täyttää menthol nesteen odotukset omalla kohdalla. Muita en ole testannut ja eipä varsinaisesti tarvetta edes ole. Välillä mukava höyrytellä raikasta mentholia. Tätä tosin tuli vasta 10ml pikkupullo, mutta taitaa isompi pottu tulla seuraavassa setissä. ProTankII tätä höyryttelen.
Varmaan EnJuicen Menthol Ice, todella puhtaan makuinen.
Vapeonin menthol crystal kanssa oli puhdasta ja hyvää mentholia, valmisneste. Merkistä tiä ku ei lukenu potissa..
Spoileri!
Tuossa kaverille sekoittelin Decadent Vaporsin Menthol tiivisteestä nestettä 10 prosentilla. En itse suuri mentholin ystävä ole, mutta varsin hyvää oli kyllä tuoreeltakin
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Hei nyt olis reilu viikko höyrystelyä takana ja hyvä mentholi maku hakusessa, Pullo tullut höyrysteltyä tota Finnvapen Liqua Mentholia 18mg ja olen ollu tohon ihan tyytyväinen. Heitelkää jotain linkkii hyvään menthol makuun Laitteisto Ego-eVod SmoK Winder 2.2 ohm atolla.
Tuli tuossa tuupattua Tobeco Lite täyteen Liquan Mentholia joka on ollut pari kuukautta jääkaapissa.... Kylläpä maistuu hyvälle kunnon vehkeillä, viimeksi tuli kokeiltua aloituspakkauksen kanssa jollain paskalla clearolla. Kysymys kuitenkin tähän väliin, onko tuo HS Menthol lähellekkään saman makuista? Rupesi todellakin tekemään mieli hyvää Mentholia (tai sitten vain tilaan tätä Liquaa).
Pipe Sauce-sarjan Piper Mint pärähti menthol-listan piikkipaikalle kun bogeen sitä lykkäsin. Enemmän tässä tosin maistuu tupakkapohja kuin menthol. Menthol/minttu on lähinnä mukavan vahvana taustanoottina.
Vermillion River Fresh Mint. Todella maukasta.
Menthol Crystals - Mixing and DIY e-liquid
Noita koko pussi 10ml:ään PG:tä tai niin paljon kuin vain nesteeseen sulaa. 2-4 tippaa millilitraa kohden ja toimii ihan saatanasti. Varsinkin jos laittaa ihan snadisti makeuttajaa (Malto) sekaan. 1-2tippaa per millilitra.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Näyttäis itselle toimivan mentholin ja mintun makuiset nesteet ehdottomasti parhaiten, joten niitä on tullut myös eniten höyryteltyä Makuasiat on aina makuasioita, mutta itsellä menee suosittelut jotakuinkin näin:
- Jos tykkää sekä mentholista, että tupakan mausta: melkein mikä tahansa Pipe Saucen neste. Verkkokauppojen kuvaukset kertoo aika hyvin, mikä on tupakka/menthol-suhde. Näiltä löytyy (mun mielestä) parhaiten menthol-savukkeita vastaavat maut.
- Jos on tottunut ns. kevytsavukkeisiin, eikä tupakan maku ole ovin tärkein tekijä: Totally Wickedin menthol-nesteet. Näillä aloittelin itse, ja aika monta sinistä tai vihreetä Kenttiä polttanut kaveri teki samoin.
- Jos haluaa makuelämyksiä, joita tupakan kanssa ei tule edes ajatelleeksi: Ecigwizard Menthol Asylum, T-Juice Ice Queen, Halo Menthol Ice (tai ehkä jopa Subzero), Totally Wicked Ice Menthol ja Samettikameli-nimimerkin mulle vähän aikaa sitten suosittelema Copsa Arctic Fuel. Minttu- ja piparminttu-maut tuovat myös aivan uusia ulottuvuuksia höyryjen raikkauteen - ja siinä viimeistään tulee höyryttely palkitsemaan entisen tupakoitsijan
Viimeksi muokannut trost; 13.12.13 kello 02:03.
Vermillion Riverin Minnesota Menthol on aika veikeä mentholtupakan tapainen neste. Veikkaan, että siitä joko pitää isosti - tai sitten sitä ei voi sietää. Tuossa menthol on kyllä melko sivuosassa, joten kokonaisuutta voi halutessaan piristää ripauksella vahvanmakuista mentholnestettä (esim. Decadent Vapoursin Menthol).
tosta parempaa potkivaa menthoolia en ole vielä maistanut Extreme Menthol
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Täältä pojot Halon subzerolle. On mahtavan makuista sellaisenaan, ja sillä sai hyvin myös jatkettu hiukan paskemmista nesteitä käypiä.
Virgin Vapourin menthol moondrops taas pisti odotukset kokealle, ja tipuin myös korkealta. Kamalaa paskaa.
Ei näitä kukaan kerkee päivitteleen..
Tänään lähti tilaukseen enklannista wizmix;in menthol asylumia. Toivottavasti on herkkua..
Ei näitä kukaan kerkee päivitteleen..
Onko eucalyptyksen makusta nestettä missään? Kaverilla oli joskus jotain sen suuntaista, mut ei muista mistä hommattu..