On mulla "vielä" toi W-boxi
Lähtee kyl kiertoon pikapuoliin... Paras säädettävä mikä mulla on ollu. Jotenkin mekaaninen putki on vaan se mun vehjes
Eli kuulolla w-boxia kaipailevat, kohta lähtee sopuhintaan ja tulee jäämään suomeen![]()
On mulla "vielä" toi W-boxi
Lähtee kyl kiertoon pikapuoliin... Paras säädettävä mikä mulla on ollu. Jotenkin mekaaninen putki on vaan se mun vehjes
Eli kuulolla w-boxia kaipailevat, kohta lähtee sopuhintaan ja tulee jäämään suomeen![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Naapuriforkalla ois ny W-Box #16 myytävänä 7 akun kera![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Oli34 minuuttia meni, ootin ettei viittä minuuttia kestä
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Et sit voinu lahjoittaa sitä? Jos ihan vaan testiin ja pakin pohjalle pyörimään. Olisin voinut tehdä nykivän videon iphonella, jossa höyryttelen laitetta ja sanon sen olevan: "ok". Vaan seitsemän akkua...miks ei 15 akkua??![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Miten tota akun kantta oli paranneltu?![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Parempi jousi vaihdettu. Ihan ok akunkesto 20 watilla. Oisit Puffini kysässy, oisinhan mä voinu sen sulle lahjottaa ja ostaa kylkeen vielä akkuja+laturin ja heittää litkuja litran kaupanpäälle...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Nyt kuulosti kohtuu reilulta, mutta ei kai mun olis tarvinnut maksaa posteja??
Vape since 30/05/2011
Pistinkin vähän tätä paljon puhuttua pluidia tulemaan testiin, tämän ketjun herrasmiehen ja boxin innoittamana. Kummasti piristää tätä harmaata lauantaita.![]()
Ei oo mitään millä mitata mut 20w ja pari milliä nestettä. Itseasiassa käytin aika paljon 18wattia niin sillä vähän enemmän. Loistava piiri mut mun makuun pitäs olla dual niin sais kunnolla akunkestoo. Kylmällehän toi on herkkä mut käytin itse vain kotosalla niin sen suhteen ei ollu ongelmia
Niin ja pikapostina oisin Puffini sulle laittanu tulemaan tai tuonu sen sulle![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jaahas, nyt on sellanen hytinä, että joku kaato taas viinaa eilen kurkusta alas?! Pitäisköhän hakea lisää kaljaa niin ei tarvis vielä selvinpäisyydestä kärsiä. Ihana illuusio kyllä murenee kokoajan pikkuhiljaa.
Kohta pääsee kotiin ja kämppä tyhjänä eli muutama Urho menee kurkusta alasEhkä joku kebab siihen kyytipojaksi kelpaisi..
Vape since 30/05/2011
kävin ite kinkun ylensyönnin jälkeen puntilla vähän sulattelemassa ja nyt maistuisi kyllä kebabeläin. taidankin tilata..![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Nyt on syöty riittävästi mut juominen jääny lapsenkenkiin. Illalla @corners Bonns Balls. Pelkästään Bonn Scotin aikaista ac/dc:tä, nam
Oliko muita tulosTäähän on APU-kerhon eka virallinen miitti ja jätkät kuntoilee ja vetää kepappia
Tunnustakaa ny vielä et vietätte tipatonta tammikuuta
Se on punanen kortti heti![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
vittu oli pakko 12kg kinkku hävisi 2 päivässä
mutta ei jasso älä huoli mitään tipattomia,kylläkorkkasin sollin jo tossa saunan jälkeen![]()
kyllä sitä yksi tankki on PAKOLLINEN!![]()
Kyllä mul lähtee poijaat f20+gkmg combo Pluidilla messiin tottakai![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.