Kyllähän toi apteekin VG toimii siinä missä mikä tahansa muukin vedellä jatkettu..
Kyllähän toi apteekin VG toimii siinä missä mikä tahansa muukin vedellä jatkettu..
emmä ainakaan vielä oo tohon apteekin vg:hen kuallu
Pisti kyllä tämä kama mun nesteet maistumaan ihan kuralle.
-Provari v2+Zap
-Somnium hybrid
eikö parempi tilata sellasta missä ei vettä,kun saa halvemmalla kun 6,90e
Monet tilaa ebaysta 99.5% vg:tä ja miksailee sitä. Syytä en tiedä miks pitää liisteriä käyttää?
Koska siellä ei ole vettä, vesi kun ei kanna makua tai tuota höyryä joten ennemmin pgllä lantraa ohuemmaksi kun vedellä.
noh minä käytän kyllä niin vg pitosta kun vaan voi,mut jos mä oonkin erilainen
Kävin apteekissa ja vedin tällä kotikosmetiikka -kortilla pullon kotiin. Laimensin 12mg nestettä, laittamalla kolmanneksen ko. ainetta, ja hyvin toimi - mun kokemuksella (siis mitättömällä) sanottuna - suorastaan kivasti. Maku ei tällä laimentamisella muuttunut liian pliisuksi ja mielestäni "kurkkutuntuma" oli paljon parempi kuin sekoittamalla 6mg/12mg 50/50. Mittaustarkkuus, molemmilla tavoilla, clearon mittaviivoilla, ei millään karaativaa'alla Haen toisenkin pullon, toisesta apteekista
Tätä on mulla toi 2.5 öitran leka. On sitten niin hajuton ja mauton kun vaan VG voi koskaan olla!
Ja on vähän eri litrahintakin, kuin sillä apteekin vesilitkulla. Tämä on PAKSUA
CLEAR FOOD COSMETIC GRADE USP KOSHER VEGETABLE GLYCERINE GLYCEROL IN 6 SIZES | eBay
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Ilmeisesti ihan ok sitten, oli merkki mikä tahansa, ainaka siis oriola ja vitabalans näemmä testattu. En viittis maksaa 6+€ postikuluja desin parin pullon takia joten haen itsekkin sitten apteekista.
Mulla on welhon 5litran bulkki 99.5% VGtä, ei tuo ny liian jähmeää ole ainakaa huoneenlämpösenä. Valmiit sotkut on mulla jotai ~75/25 VG/PG