En ainakaan äkkiä löytänyt tällaista yleistopiccis aiheesta, mutta jos jo on, niin olen pahoillani ja häpeän itseni maanrakoon.
Olen jo tovin ihmetellyt miksi suomessa ei kovin yleisesti porukat välitä bottomfeedereistä. Mietitäänpä hetki esim. Reo Grand;
Kompakti koko (boximodi), runsas nestetilavuus (6ml), hyvä akkukesto (18650) vs. koko, kestää mitä tahansa nesteitä ja näkee 'pinnan', ei vuoda tai kurlaa, helppo tehdä uusi setup tarvittaessa.
Atoista ainakin mitä itselläni on vastaan tullut (chalice ja cyclone) on pieni ja hyvän maun tuottava kammio. Microcoil + pumpuli on tuonut vielä ihan uuden maailman näiden kanssa.
Ainut, "huono" asia minkä olen itse todennut näiden kanssa on, että ne toimivat liian hyvin ja sitä kautta jää säätäminen ja rebuildit tekemättä... Siten myös ns. harrastelu jäänyt vähemmälle
Jenkkilän 'Reonauttien' jutustelua hieman luettuani, olen havaitsevani lievää Apple-fanaattiutta siellä suunnassa, ja se on hieman koomista luettavaa välillä. Käsittääkseni bg-vehkeet on juurikin jenkkilässä suosiossa ja tyyliin italiassa(?)
Mielipiteitä ja kokemuksia bf-vehkeistä, kiitos
Muistakin kuin siis Reoista olisi tarkoitus jutustella, vaikka melko vähänhän näitä jostain syystä on. Picolibri kiinnostaisi ainakin itseäni, mutta rahatilanne ei salli moista herkkua tällähetkellä