Sivu 19 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9151617181920212223 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 465

Aihe: Kanger Protank-2

Höyrykonkari Daniel's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Itellä tullut tavaksi puhaltaa kevyesti atopään läpi vaikkapa johonkin paperiin, kun täytän tankin. Saattaa olla, että luulen omiani, mutta ihankuin ei kurlaisi (ainakaan heti) ihan niin paljoa näin tehdessä.
    Ottaa kyllä päähän nuo laatuvaihtelut atopäissä..

Höyrypää

Sama juttu, tosin en osaa sanoa että kurlaako herkemmin vai ei.

Mutta tuntuu että luvattoman helposti tämä holvaa nesteet akun navalle ja suuhun.
    Teki samaa edellisellä (ensimmäisellä) atolla ja myös uudella atolla sama juttu. Makulankoihin en oo koskenu.

Voiko tuohon vuoto-onkelmaan auttaa mitenkään jos koittas ite rakentaa setupin tuohon?

Höyryttelijä zoomed's Avatar

Sijainti
    Kokkola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Voiko tuohon vuoto-onkelmaan auttaa mitenkään jos koittas ite rakentaa setupin tuohon?
    Itsellä ei ole jostain syystä vuotanut enää microcoiliin siirtymisen jälkeen kertaakaan akun navalle.

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Voi, riippuen taidosta ja kokemuksesta. (:
    Do or do not, there is no Barole.

Höyrypää lepetius's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Iskin sisään noin 1ohmin coilin pumpulilla ja chemesikseen kiinni. Köhii ja kukkuu ihan helevetin mukavasti. Ajoittaista kurlausta esiintyy omillakin setupeilla mutta hyvin vähän. Tähän auttaa basen auki ruuvaus, aton irti irtiruuvaus ja puhallus aton keskiputken läpi. Takas kasaan ja taas mennään.

Kyllä tämä ProTank2 on jäänyt mulla ihan kunnolla käyttöön. Toki eniten tulee nautittua noista Diabloista mutta kyllä tämä on todettu hyväksi laitteeksi. Suht vähällä säädöllä pärjää kun pääsee sinuiksi laitteen kanssa. Ja nykyään kaikki vastukset näihin itse tehtyjä. Valmista päätä en sisään enää ruuvaa.

Varsinkin duunissa hyvä kombo tämä chemesis + PT2. Ja viihteelle tulee varmaan otettua myös messiin.

...

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tai sitten ei, nimittäin pelkällä R-langalla tehty vastus polttaa sen eristeen suht ripeästi loppuun.
    Varminta olisi ostella valmislankoja vaikka Esmoke Gurulta.
    Ei mulla oo ainakaan microcoili yhtään eristettä paskonu. Kun tekee setupit semmosissa rajoissa ettei coilin jalat hohkaa punasena, niin ei pitäis olla hätää

Höyrypää lepetius's Avatar

Sijainti
    Lohja
    En muuten ole minäkään saanut kertaakaan muovin makua. Varovasti tulee kuivapoltettua vastus vanun vaihdon yhteydessä.

...

Höyrykonkari

Joo mulla tuli aluksi kumin makua kun tein 0.2 kanthalista tavallisia coileja ~ 1.6 ohm. Ongelma poistuu kun lyhentää eristettä hieman. Se paksuin kohta pois. Vahingossa leikkasin puolet pois yhdestä eristeestä, mutta silti pelaa ongelmitta. Vähän vittumainen vaan kasata.
    Microcoilin kanssa tuskin on tarvetta lyhentää, jos ohmit järjelliset. Mutta en tiedä varmaksi, kun kaikista omista vastuksista lyhennetty

Höyrypää

Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Voi, riippuen taidosta ja kokemuksesta. (:
    Kumpikin on ihan täys nolla mitä tulee setupointiin!

Mutta asiaan. Tänään vaihdoin nesteen ja uuden aton tuohon masiinaan, ja kerran taskusta ottaessa kurlas hiukan muttei niin pahasti.
    Löysin tuon tankin pakkauksesta yhden o-rengastiivisteen, mutta vaikka ohjetta tutkailin niin en keksiny että mistä se vois puuttua.
    Tuleeko tähän sitten joku varatiiviste matkaan? Aton ja pohjan väliin tuo tiiviste vois olla passeli ja koitinkin sitä sinne, vaikka pohjassa tiiviste jo olikin. Jää ato niin ylös ettei ota kontaktia akun napaan.

Tämä nyt kuitenkin toimii jos viitsii joka kerta höyryttelyn jälkeen irrottaa tankin ja tipin sekä laittaa ylösalasin pöydälle.
    Työlästä, mutta näin ei vuoda ainakaan akulle nestettä.

Höyryttelijä

Sijainti
    varkaus
    taitaa olla vaan ominaisuus tuo vuotaminen akun navalle,mut eikai se tippa siellä mitään haittaa,kun putsailee välillä

Höyrypää

Niin mahtaa olla. Kyllä tän kanssa pärjää, kunhan vaan vähän on kärsivällinen.

Parempi silti kun sininen L&M

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Kuulostaa mystiseltä, mulla ei lojunu mitään tiivisteitä missään. Jos sieltä puuttuu tiiviste jostain niin se saa ilmaa väärästä paikasta ja se aiheuttaa vuotoa ja kurluttelua. (:
    Do or do not, there is no Barole.

Höyrypää

Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kuulostaa mystiseltä, mulla ei lojunu mitään tiivisteitä missään. Jos sieltä puuttuu tiiviste jostain niin se saa ilmaa väärästä paikasta ja se aiheuttaa vuotoa ja kurluttelua. (:
    Pittää vielä koittaa keksiä että mihin se vois kuulua.

Höyrypää L_Ramone's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Ei siinä ole tiivisteitä kun lasiputken molemmissa päissä. Ei tule varakappaleita niin et nyt sit puuttuu jommasta kummasta päästä.

Höyrypää Embalmer's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Kyllä kaverillakin oli PT2 paketissa ylimääräinen tiiviste. Tutkailtuamme jonkin aikaa, totesimme että se on juuri tuonne atopään ja pohjacapin väliin sopiva tiiviste. En tiedä miksi moinen oli mukaan laitettu, liekö vain varaosa?

Höyrypää

Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Kyllä kaverillakin oli PT2 paketissa ylimääräinen tiiviste. Tutkailtuamme jonkin aikaa, totesimme että se on juuri tuonne atopään ja pohjacapin väliin sopiva tiiviste. En tiedä miksi moinen oli mukaan laitettu, liekö vain varaosa?
    Sinne määkin sen päättelin kuuluvan, vaan ei se sinne sove ennenkuin ottaa siellä jo olevan tiivisteen pois.
    Eli luultavasti varaosatiiviste.

Höyrykonkari Daniel's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Perkele, kun toinen porotankki vuotaa niin helvetisti. Atopäästä taitaa johtua, sen verran jaksoin tutkia. Ei voi kun kiroilla taas kerran tuota laatuvaihtelua. Täytyy ihan tosissaan alkaa duunaamaan noita setuppeja noihin. Muutamat olen tehnyt, skulasi hyvin. Mitä nyt yhdestä ilmeisesti napsahti vastuslanka poikki ketjuhöyrytellessä..

Höyrypää L_Ramone's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Totta. En prkl muistanu tuota pohjacapin seitinohutta O rengasta. Rapsautin sen paikallaan olevan saman tien poikki ja varakappale tuli heti tarpeeseen. Siks en muistanu koko keksintöä. Omassa Protankissa ei ole näitä vuoto ongelmia ollu ollenkaan, eikä ollu 1 versiossakaan, eikä Aspiressa (sori OT). Ehkäpä olen ollut varsin tuurikas näiden kanssa.

Höyrypää Embalmer's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    ^Eipä ole kyllä mullakaan kumpikaan versio vuotanut.

Höyrykonkari

Sijainti
    Vantaa
    Noita O-renkaita mulla on tullu 2kpl kummassakin pt2:ssa. Luulen et ne on tohon pohjaan tarkoitettu kun v1:ssä mulla meni niitä aika montakin poikki.

Tuossa oon nyt noita pumpuli wikcejä väsyilly nii huomasin että kannattaa jättää ne päät vähän pitkiksi ja sitten pyörittää ne sen "insertin" ympärille jotta menevät sinne pohjan uriin. Ei tuntus kurlaavan vaikka vetää ihan loppuu eikä oo niin hienosäätöä sen pumpulin kanssa. Sit viel pieni maku pumpuli nii avot.

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •