Pitää melkein hamstrata tota pluidia EU:n perseilyn varalta. Voi sitten kieltolain aikana myydä vieroitusoireista kärsivälle jassolle kymmenkertaiseen hintaan. bizniz plän.![]()
Pitää melkein hamstrata tota pluidia EU:n perseilyn varalta. Voi sitten kieltolain aikana myydä vieroitusoireista kärsivälle jassolle kymmenkertaiseen hintaan. bizniz plän.![]()
Kiitti tarjouksestaAjattelin muuten harrastaa hieman teollisuusvakoilua tuon Pluidin kanssa. Kaapissa on absinttia, lakua, lukuisia hedelmiä ja ties mitä esansseja pilvin pimein. Jos tuo Pluidi nappaa, niin voisi itse koettaa kokkailla jotakin sinnepäin menevää. Värillä ei ole niin väliä, kun menee kuitenkin rosteritankkeihin.
Onhan sitä yritetty kopioidaNisca & Tonic väänsivät hyvät nesteet, tonic julkas molemmat omat reseptit ja versio kakkoseen ois itelläkin tarkoitus hommata värkit
Niscalta ku vielä sais reseptin
Ei taida onnistua toi hamstraaminen ja mulle ylihintaan diilaaminen![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Otinpa siis varovaisesti 20ml vihreetä ihmettä ja samalla ainekset defuryynäsiin sekä muuta jännittävää.
Toivottavasti muuten käytitte sitä 25% discounttia eli christmaspressie tjsp. Tai jokuhan tais sanoa, että tuli -25% automaattisesti, mutta ei mulla ainakaan.
Pluidista ei mulle ainakaan tullu tuota 25% alea vaikka käytin tuota "christmaspressie", muistelisin ettei pluidista saa noita aleja niinkuin muista litkuista. Mites muilla? tuliko 25% alet?
Ahaa juu voi olla, että pluidin perässä se tähtimerkki meinas tuota, ei tullu kateltua. Sain vaan koko tilauksesta jokusen euron alennusta.
Absintti on oiva pohja lähteä kehittelemään uutta herkkua![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Laiton sulle salaista postia![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
tummapaahtoa ja kanelikeksiä höyryn muodossa
Kohta muksut sänkyihin ja korkkaan yhden olusen
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Oli muuten libertyn poijaat nopeita, napsahti seurantakoodi jo tunti sitte![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Sama täällä, koodi napsahti jo aikaa sitten, mietin tässä kuumeisesti et pitikö vielä laittaa toinen kympin satsi tuleen. On tuota kyllä tuossa hiukka vajaa 100mm jälellä, josko noilla hetken pärjää.
Öö tosta mun pitikin joskus jo kysyä. Pitäskö halvimmallakin postilla saada seurantakoodi? On tuossa viestissä linkki seurantaan ja jotain höpistään tracking ID:stä, mutta eipä näy.
Ei saa halvimpaan postiin seurantaa, se sähköposti on vaan semmonen vakiorunko.
Eihän Libertyllä oo ku parin euron postikulut jos tilaat vaan yhen pullon? Tuskin mistään saat pienempää kuin tuo 10ml.
Vittu, kaikki tota pluidia hehkuttaa joka paikassa. Laitan itekkin testiä tuleen![]()