Ei saatana aloin kattoo mikä mulla on ja osu netistä tämä Starlex verkkokauppa - Prince Gb-2001 Kaasupistooli juurikin sama kapistus En kyllä tienny että tällä näinpaljon hintaa on.
Ei saatana aloin kattoo mikä mulla on ja osu netistä tämä Starlex verkkokauppa - Prince Gb-2001 Kaasupistooli juurikin sama kapistus En kyllä tienny että tällä näinpaljon hintaa on.
On se vittu kumma! Olen kiertänyt motonetit, honkkarit, tarjoustalot, sun muut ja missään ei ole tohoja. Ei edes vittu butaanikaasupulloja... vittu! Alkaa palamaan hermot
Tilaa netistä niin saat ensvuonna . Biltemassa käväsin eilen niin ole 2 vai 3 erillaista ja kassalla hokasin viel yhden minimini tohon.
Claes Ohlsonilta löytyy tämmöisiä. Kuuluvat keittiötarvikkeisiin.
Helluhallissa (halpahalli) oli muuten kans keittiö osastolla tommoinen creme brulee poltin.
Sitä butaaniahan saa sitten muuten ärrältä. Tosin luulis löytyvän myös sieltä mistä itse tohokin.
Kattelin muuten aikoinaan jotain tohotusfirman videota niin mesosivat, että kaasun pitää olla jotain kolmen tiesminkä merkin puhtausluokkaista, jota ärrän butaani varmastikaan ei ole. Tuskin haitannee meidän harrastuksessa.
Kannattaa vilkasta myös ebay, parilla egellä lähtee.
Tämä on saanut hyvät arvostelut tuolla (mikäli noihin nyt on luottamista, kun sensuroivat ilmeisesti huonot arvostelut pois):
Large Butane Iron-melting Torch - Free Shipping - DealExtreme
Onko jollain toi?
Tämmöinen on mulla, ja tuntuis ihan toimivalta (maksoin tosin tuplahinnan kun tilasin Euroopasta):
Aomai ZB-273 1300 Centigrade Windproof Butane Jet Torch Lighter- Black + Silver - Free Shipping - DealExtreme
Ja mikä hitto se Kallion jonkun Linjan kamakauppa nyt olikaan, Robin Hoodia ja Tarjoustaloa vastaava siis, siellä oli parin euron butaanipulloja ja parin euron siniliekkisytyttimiä - joilla ei tosin meshiä tohota eikä coilia hitsaa kiinni, mutta pienempiin kuumennuksiin menettelee. Ihan kassan vierestä löytyvät.
Tuossa muutamat kohtuu hintaset tohottimet DX:n sivustolta ^^Large Butane Iron-melting Torch - Free Shipping - DealExtreme
Pen Style Butane Jet Torch and Lighter (with Easy-Adjust Switch) - Free Shipping - DealExtreme
Honest Flame Jet Torch Tool - Free Shipping - DealExtreme
Cordless Butane Gas Soldering Iron Torch Pen Tool (1300'C) - Free Shipping - DealExtreme
Itselläni on tollanen kraftin minitoho. robinhoodista kympillä.
1899219_10202573492471684_1006163227_n.jpg
Itelläni löytyy täysin sama vekotin. oikealla kädellä pidän ku tavallista sytkäriä, peukalo tulitusnapilla ja etusormella näp.lukko auki ^^ helppoa
saattaa vaatia kyl sorminäppäryyttä enempi ja nakkisormilla tuskin onnistuu.. itelläni luonnistuu kyl ihan ilman mitää ongelmia.
tommosen Pro-Torch™200 joku aika sitten tuosta halpamarketista ostin ja soveltuu kyllä hyvin tähän käyttöön, microcoilitkin jaksaa pihtien kärjessä hehkuttaa
Applications
- Brazing
- Soldering
- Dental Repairs
- Chef's Torch
- Plumbing
- Optometry Labs
- Tool and Die Shops
- Automotive and Truck Repairs
- Industrial Maintenance
- Electronic Repairs
Minipoltin, Gourmet - Biltema
Tollasella töhöttelen, piisaa lämmöt moneen muuhunkin jobiin.
Tupsahti luukusta pieni kiinanihme tohotin. Hyvä terävä liekki, pinsettien välissä oleva microcoil hehkuu just passelisti eikä heti polta näppejä. Hintaa oli huimat 4.49€