Tuo UKK on kyllä kätsy, sais olla jokasen laitteen ekalle sivulle kerätty tollaset pääpointit laitteesta.
Eniveis, eilen oli lepposa srtupöinti päivä ja Misteri pääsi ihan kunnolliseen etikka pesuun ja sen jälkeen fairyllä jos jotain sattu jäämään.
Uus srtupöiä on perus 4kieppiä .32 ja meshinä se sama 200, mitä se sitte olis, kai me siellä alle euron ollaan just. Makua tulee ja höyryäkin pirun hyvin, ei vieläkään olla ehkä ihan RSST tasossa, toisaalta taas maku on paljon miellyttävämpi, pehmeämpi ja selkeämpi ja höyryäkään ei tule missään nimessä liian vähän.
Lahjotin kaverille yhden mekaanisen että saa pöydälle vähän tilaa ja sain vastalahjaksi pikkusen pullon Shire Malttia, pakko sanoa ettei ole Shire maistunut koskaan näin hyvälle, kaikki vivahteet mahtavasti balanssissa eikä sellasta pistävää makua ole lainkaan ja makeus josta diggaan on vielä enemmän esillä. Kaikenkaikkiaan suunnaton muutos verrattuna ekaan srtupöiaan, seuraava toimii toivottavasti sitten vielä vähän paremmin.
Juu, nyt se sitten kävi. Vielä reissussa ja juuri napsahti kanthali poikki, polttaen samalla koko halvatun meshipötkön poikki misteristä. Pelonsekaisin tuntein tein sitten microcoilin, pumpulitöpö sisälle ja menoksi.. Kyllähän tämä nyt välttää toistaiseksi, makua piisaa mutta höyry aika minimaalinen vaikka samanlainen coili meshillä sylkee ihan kunnon kumpupilviä jo. No, eiköhän tällä sinne huomiselle pärjätä että saan kotoa meshit käyttöön.. Jos on suvainneet saapua.
näemmä aiemmat pimpulipumpulikokeilut ja negatiiviset kokemukset johtui käytetyn pumpulin laadusta tjsp, tällä rainbown pumpulilla kyllä lähti laakista suhisemaan ilman mitään kammottavia sivumakuja. Onneksi on pumpulia mukana, ei tarvinnut sentään analogisiin sortua![]()
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Hah, arkillinen meshiä menny tohon misteriin enkä vieläkään oo saanu pelaamaan u-wickiä. Toi mesh mitä oon käyttäny on #400 ja se tuppaa aina menemään ryttyyn jostain. Laitoin tilaukseen #200 meshiä jos vaikka sillä onnistuis.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Olkaa nyt jo hiljaa siitä srtupöiasta. Ei pysty mitään järkevää kirjoittamaan, kun vaan naurattaa tuo.![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
sama vitun strupiöäi mikälie ihan saatanasta kokosana
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Rupes hiljalleen valottumaan taas tämäkin aivopieru kun luki tota ketjua jonka zkys oli ystävällisesti linkannut![]()
pikku simassa kirjoitusvirhe? lumipalloefekti![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Juujuu
Jos ei ihan VG:tä ole nesteet niin voi toimia kun laitat ihan vähän sinne uriin. Helposti vaan irtoavat sieltä ja sitten tulee tulvii.
Aluksi tein niin että jätin pitkät hännät ja muotoilin ne vaan nestekanavien päälle. Nykyään on meshrullat kanavissa ja pumpuli meshin päässä, hyvin pysyy paikoillaan ja wickaa.
Hitsi kun mua kiinnostaisi hankkia toinen Misteri. Raha tilanne on vaan näin joulun alla toista mieltä.Ei ole mun eteen vielä tullut samanlaista laitosta johon tekee todella helposti setupin (pumpuli, silica ja mesh) näillä meikäläisen "vamma-sormilla". Olen kyllä kaikkiin vehkeisiin saanut setupit tehdyksi, mutta tähän Herraan on vaan niin paljon helpompi tehdä...
Osta käytettynä, niin minäki oon tehny.