Sivu 93 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4383899091929394959697103143193 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,841 - 1,860 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Sitte vähän taas juttua toimituksista
    Spoileri!
    Spoileri!

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere
    Vaikutti todella laadukkaalta kloonilta mitä nopeasti kerkesin pesun yhteydessä hypistellä tuota pulse G:eetä. Täytyy koittaa setupoida ja testailla millaset maut irtoo tollasella kammiolla

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Kyllähän tää ketju on aivan parasta, 93 sivua juttua siitä, kuinka hitaasti posti kulkee toiselta puolen maapalloa Pitäis oikeasti tehdä joku ketju, jossa jutellaan Aasian postipatejen nopeudesta. Hautautuu nuo varsinaiset laitteista/palvelusta/muusta keskustelut ikävästi tuonne toimituskeskustelun alle.

Tekis mieli tilata tuo JM 22, ei todellakaan ole hinnalla pilattu ja näyttäis aika yksinkertaisen tyylikkäältä laitokselta. Katsotaan sitten kunhan Astro saapuu ja saadaan kyseinen laite testipenkkiin.

Sitte vähän taas juttua toimituksista
    Spoileri!
    Toi toimitusajoista ininä alkoi vasta parisen kuukautta sitten ja onneks se loppui jokin aika sitten. Sitä ennen paketit tuli 2 viikossa niinkuin nykyäänkin.

Mulle tuli toi JM22, en voi muutaku suositella sitä. Plussa säädettävä, kaikki kontaktit hopeaa (myös pohjajousi hopeoitu). Nappi on kiva, tosin ei anna akkukokojen pituusvaihtelua paljoa anteeksi

Höyrypää Threnody's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Mulle tuli toi JM22, en voi muutaku suositella sitä. Plussa säädettävä, kaikki kontaktit hopeaa (myös pohjajousi hopeoitu). Nappi on kiva, tosin ei anna akkukokojen pituusvaihtelua paljoa anteeksi
    Onko hävikeistä mitään käryä? Muutamassa arvostelussa väitettiin että ois melkoiset dropit tuossa laitteessa ja kontakteissa käytetään jotain paskalaatuista hopeointia, mitä lie nyt ikinä onkaan. Toimii vissiin kuitenki AW:n akuilla hyvin, ei hölsky eikä helise? Itse käytän vain Efestin ja AW:n akkuja, festit ovat ihan hitusen pidempiä kuin AW:t.

Olis mukava saada kiinteillä akkuputkilla varustettu kakkosmodi teleskoopin rinnalle ja sais nuo 350 -akutkin käyttöön. Vituttaa tuo teleskoopin veivaaminen 650 -koosta pienempään, sen takia tulee käytettyä vaan noita pidempiä akkuja.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam

Höyrykone korsu's Avatar

Sijainti
    Paimio
    Jos kelle on krakenklooneja tulossa, niin minä ostin 75 kpl M2.5 SS prikkoja. Toivottavasti ne kans on SS. Meinaan noita ei ihan joka rautakaupassa ole, ja maailmalta kommentoidaan noiden paikallaan olevien prikkojen olevan jotain muuta kuin rosteria. Ruostuvat ja aiheuttavat järkyttävän maun.
    Eli minulta noita saa, kun laittaa paluupostissa vaikka pätkän silicaa tms.

Halt who goes there?

Death

Approach........ friend

Höyrykonkari

Sijainti
    Lahti
    Itselläni on tuo Kraken klooni, mutta en ole siihen vielä ehtinyt setuppia vääntää. Voisin kyllä muutamat prikat sulta ostaa. Ihan vaan varmuudeksi. Kaapistä kyllä löytyy noita m3 jne jne prikkoja iso kasa, mutta en tiedä onko tuota. Eli siis jos me tekisimme jonkin näköistä kaupan käynti?

Höyrypää Timohe's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Mulle saapu Kraken, Pulse-G, yms sälää ni laitoin atot eilen tulille. Pulse toimii hienosti. Kerää aika paljon kondensiota kuristuspalan ja hatun väliin mutta kyllähän tämän kanssa elää. Turha ilmareikä pitäis varmaan tukkia lopullisesti ni olis aika pro.

Kraken maistuu kamalalle, joutunee fairy-pesuun -> (mutta muuten toimii kaikinpuolin, myös ilmansäätö. Wickireikään oli jääny vähän lastuja mutta ei muuta sanomista)

Edit. Ainiin, ne prikat....

Edit2. Prikat helevettiin ja fairya&lämmintä vettä ja potaskan maku on poistunut!
    Viimeksi muokannut Timohe; 13.12.13 kello 00:29.

Höyrykonkari kirjuri's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Toi toimitusajoista ininä alkoi vasta parisen kuukautta sitten ja onneks se loppui jokin aika sitten. Sitä ennen paketit tuli 2 viikossa niinkuin nykyäänkin.

Itselläni on Nemesis ollut tulossa Suomea kohti Swiss postilla nyt 23 päivää , ei ihan 2 viikkoon kerennyt. Sama tuo vaikka ei saapuisi, mutta ihmettelen kyllä miten voi kestää näin pitkään, kun HK posti sai myrskyn ja läpivalaisun kourissa paketit 3 viikkoon suomen postiin.

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    9.10 tilasin Fasttechiltä Steam Turbinen ja jotain nippeleitä, väittävät postittaneensa 15.10 ja milloinkaan pakettia ei ole näkynyt missään maailman trackerissa.
    Yritin selvitellä asiaa helpparin kautta ja tikettiin tuli aina vain pyyntöjä odottaa lisää.

Kyllästyin ja tein tuosta Paypallin kautta disputen joka sitten eteni siihen pisteeseen asti, että tänään Paypalli päätti tapauksen minun hyväkseni ja saan rahat takaisin.

Jotenkin tämä Paypallin loppukommentti pisti hymyilyttämään:
    If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed to you, please be assured that we will take appropriate action against the seller's account, which may include limitation of the seller's account privileges.

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

Höyrypää Timohe's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    9.10 tilasin Fasttechiltä Steam Turbinen ja jotain nippeleitä, väittävät postittaneensa 15.10 ja milloinkaan pakettia ei ole näkynyt missään maailman trackerissa.
    Yritin selvitellä asiaa helpparin kautta ja tikettiin tuli aina vain pyyntöjä odottaa lisää.

Kyllästyin ja tein tuosta Paypallin kautta disputen joka sitten eteni siihen pisteeseen asti, että tänään Paypalli päätti tapauksen minun hyväkseni ja saan rahat takaisin.

Jotenkin tämä Paypallin loppukommentti pisti hymyilyttämään:
    If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed to you, please be assured that we will take appropriate action against the seller's account, which may include limitation of the seller's account privileges.

Mulla ihan sama tilanne, samana päivänä "shipattu" eikä näy missään seurannoissa.
    Mun tickettiin vastattiin näin:

Spoileri!

Itseäni ei haittaa odottaa rahojen perään koska on pienistä summista kyse ja tilaisin tuolta jokatapauksessa uudestaan.

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Mulla ihan sama tilanne, samana päivänä "shipattu" eikä näy missään seurannoissa.
    Mun tickettiin vastattiin näin:

Spoileri!

Itseäni ei haittaa odottaa rahojen perään koska on pienistä summista kyse ja tilaisin tuolta jokatapauksessa uudestaan.
    Vastasivat mulle myös saman, lopulta sen jälkeen kun olin disputen laittanut.
    En kuitenkaan viitsinyt sulkea disputea.. koska oli jo hermo mennyt niihin edellisiin ympäripyöreisiin vastauksiin ja lopulta asia eteni Paypallin puolella tuohon hyvitys ratkaisuun.

1368426329.jpg

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

Sijainti
    Vantaa
    Herkkähermoiset älkää avatko spoileria sillä nyt on asiaa toimitusajoista. Koittakaa kestää, olen pahoillani.

Spoileri!

Näitä ft pulse gtä on näköjään kahta versiota. Mulle tuli viikko takaperin 1 ja tänään toinen. Toi vanhempi on selvästi eri rosterista työstetty, erilainen plussatolpan eristys, isommat ilmaröörit, paremmin sopivat o renkaat eli ei toi tankki osa liiku niin herkästi. Tää uudempi on myös 4mm lyhkäsempi

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Caravela klooni loppuunmyytiin nopeasti, nyt kuitenkin on saatu täydennyksiä, eli status on "Packaging". Full kitti tulossa

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Näitä ft pulse gtä on näköjään kahta versiota. Mulle tuli viikko takaperin 1 ja tänään toinen. Toi vanhempi on selvästi eri rosterista työstetty, erilainen plussatolpan eristys, isommat ilmaröörit, paremmin sopivat o renkaat eli ei toi tankki osa liiku niin herkästi. Tää uudempi on myös 4mm lyhkäsempi
    jahas. pistäkö kummastaki mitat että osaan arpoo kumpi mul on? kummassaha niistä on toi kuristuspala-oikari-ongelma... o:

Tämä on jo huippu: Fasttechin I-Attynpaskaan on lätkästy Caravela-logo. Nyt ei siis enää vain kloonata, vaan napataan toisen tuotemerkki ja lätkitään sitä ihan mihin sattuu huvittamaan.

https://www.fasttech.com/products/1/...atomizer-2-5ml

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Tämä on jo huippu: Fasttechin I-Attynpaskaan on lätkästy Caravela-logo. Nyt ei siis enää vain kloonata, vaan napataan toisen tuotemerkki ja lätkitään sitä ihan mihin sattuu huvittamaan.

https://www.fasttech.com/products/1/...atomizer-2-5ml
    Haha, teksti "Drip" kruunaa kaiken.

Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    jahas. pistäkö kummastaki mitat että osaan arpoo kumpi mul on? kummassaha niistä on toi kuristuspala-oikari-ongelma... o:
    Mulla ei oo sellaista ongelmaa kummassaka

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •