Tolla apteekin 85% glyserolilla oon ihan tyytyväisenä 24mg-litkuja (pg) lantraillut alle 18 millisiksi. Mun mielestä toimii vähintäänkin kohtuullisesti, maut eivät ole ainakaan pahasti (mielestäni) kärsineet.
Tossa oli ajatuksena mulla että tulis litkut vähän halvemmaks. Voin olla toki väärässäkin mielipiteineni, mutta kaiketi monet muutkin juurikin tästä samasta syystä tota glyserolilla lantraamista harrastavat.
Toi varsinainen DIY-kokkailu ei oo vielä rantautunut meikäläisen torppaan, saa nähdä miten jatkossa. Periaatteessa kiinnostaa mutta laiskuus on toistaiseksi voittanut.
Eli hieman eri mieltä oon ketjun aloittajan kanssa, mutta makuaisti lienee aika yksilöllinen juttu. Mielipiteitähän nämä.
Noniin. Taivuin minäkin ostamaan tätä kyseistä glyserol 85% mälliä hieman jäykistämään vpg pohjaa.
Pistin vpg 18mg pohjaa 6 ml, glyserol 85% 2 ml ja euca makunestettä 1 ml.
Laskelmien mukaan pitäisi tulla n.10-12 mg:llä nicopohjalla lantrinkeineen.
Saas nähä millaiseksi se tekeytyy.
Hommasin tuota taannoin myös ja sekoittelin sekaan jonkun 2/5 osaa 50mg pitoisuuksista vg nicobasea (libertyflightsin) sekä kaupasta haettuja vanilja-aromia ja mantelia. Makua erottui ihan selvästi muttei sitä hyväksi voinut haukkua ja helvetin laihaa se oli. Siis sillain tosi juoksevalla tavalla laihaa. Höyryä tuli kyllä kivasti ja iski kurkkuunkin ihan sopivasti. Desperate means for desperate times kun nesteet oli lopussa. Bogella testailin minilava 2.1 kanssa.
Pitääpäs kehaista tätä litkua mainiona vahvuuksien laskijana: toimitajalta tuli tilatun 10mg/ml vahvuuden sijasta 18mg/ml litkua niin tällä sai hyvin puolitettua vahvuudet ja makukaan ei paljon kärsinyt. Makuna nallekarkki ja VG:nä aptekista Vitabalansin valmistama 85% glyseroli. Hyvin hyöryn määrä kasvoi Apteekissa ei edes kysytty mihin tarkoitukseen tätä tarvitsen.
Pitääkö tää nyt rautalangasta vääntää että mene kaaliin, olkoon mitä hyvänsä glyserolia mitä apteekki myy eli sitä missä lukee selvällä suomenkielellä Glyseroli ja ruotsiks alla että glyserol 85%, aivan sama kuka sen on tehnyt(olkoon vitabalns tai jasserinpaja) niin ostakaa tuota, elkää muuta vain ja ainoastaan tuo on oikeata. Ei kandee huoltsikalta kysellä, no menikö kaaliin.
^Iso paha jasseri tulee kohta ja tekee teistä glyserolia jos ette hetinyt ala uskomaan.
Kantsii käyttää inaweran makunesteitä, esimerkiksi Morning rain (8%) ja apteekin glyserolia (70%), siihen lisäät maun mukaan nikotiinipohjaa (itse lisäsin 72mg 22%)
Tulee aivan mainio minttuinen tupakkamaku josta tulee paljon höyryä, toimii parhaiten drippiatoissa (varsinkin igo W puskee ihanasti dualcoileilla)
Ps. Apteekin Vg:stä tulee paljon neutraalimpi maku kuin inaweran pohjista, nikotiinipohjan ostin ecigwizardilta.
Käytössä: Svoemesto Semovar Tetris V3+omatekemä dripperi
Varalla: electrapipes Talos & Argus SS
Miksi ei vain voi tilata pohjaa joka tähän on tarkoitettu? Alle 2e kumminkin maksaa per 100ml...