Inaweran mukaan makunesteitä lisätään muutaman prosentin verran - itse pistän kymmenisen prosenttia erivahvuisiin (0-24mg nic) PG/VG sekoituksiin.
Ananas: karkkimainen ananaksen maku: sellainen sinisessä peltirasiassa aikoinaan myyty Fazerin kova ananaskarkki. Käytän lähinna piña coladaan.
Kokos: en ole kokeillut kuin e.m. tarkoitukseen - maistuu kookokselta :-)
Czarne jagody/karhunvatukka: outo marjamainen maku; ehkä karhunvatukka maistuu tältä? Sopii antamaan hivenen kirpeyttä ällömakeille marjamauille.
Poziomka/metsämansikka: selvästi metsämansikkainen, esanssinen maku. Ihan kiva karkki.
Banan: (yli)kypsä banaani.
Gruzka/päärynä: en ole päärynän ystävä, mutta tästä pidän. Ei siis luultavasti maistu päärynältä. Kaikki nämä ovat enemmän tai vähemmän makeita karkkimakuja. Tosihyvää toffeen kanssa.
Winogrona/viinirypäle: viinirypälekarkki.
Malina/vadelma: muumilimu tasan tarkkaan niin tuoksun kuin maunkin puolesta.
Karmel/toffee: paahdettu karamelli, eli kun itse kuumennetaan sokeria ja voita paistinpannulla. Sopii monen maun kaveriksi.
Cappuccino: vahva cappuccinon maku. Hyvä. Tätä ovat muutkin kehuneet.
Tiramisu: hirveän väkevä brandyn maku puskee läpi. Maistuu kyllä tiramisulle mutta tarvitsee minun maun mukaani enemmän niitä muita makuja, jotka peittyvät. Viinan ystäville?
Pomaranca/appelsiini: kitkerä appelsiinin maku, olin odottanut ja toivonut jaffamaista appelsiinia.
Dwa jablka/kaksi omenaa: tulee mieleen oikea englantilainen omenasiideri, ei nin makea.
Green tea/vihreä tee: kukkamainen maku. Harjoittelulla tästä voisi tulla "all day vape", en ole kuitenkaan vielä ehtinyt totutella makuun.
Nugat: inhokki. Haisee pähkinäiseltä pyllyltä ja maistuu vissiin samalta (en ole maistanut). Ei makeutta nimeksikään.