Kyllä mä tuossa kauppamatkalla höyryttelin menemään eikä tullut ihmetteleviä katseita, toihan menee pienimmillään suht hyvin jemmaan kätöseen, ehkä se johtuu siitä
Kyllä mä tuossa kauppamatkalla höyryttelin menemään eikä tullut ihmetteleviä katseita, toihan menee pienimmillään suht hyvin jemmaan kätöseen, ehkä se johtuu siitä
Niin, koska nimenomaan höyryttelit sillä.
Kokeileppa laittaa 18650-modiin, vetäistä spändäri päälle ja osoitella vastaantulijoita, niin reaktio VOI olla erilainen.
KGO & Twist
Tää menee mun osalta kohta niin pahasti offariksi, että huhhuh, jos en lopeta kirjoittelua tältä illalta.
2013-12-13-775.jpg
Lopetan tältä illalta tähän.
No niin,mikäs sen parempi idea aiheuttaa yleistä pahennusta tätä kun ei pysty kunnolla piilottamaanPidempi.jpg
Droppitesti sanoo, että jos droppaat laitteen lattialle niin se ei hajoa
Niiiiiiiiin...
No, hyvä tietää.
KGO & Twist
veikkaus että pyörii samassa kuin magneto (sama pelihän tämä on eri ulkomuoto vain)
Eipä oo pahemmin tainnut mennä kaupaksi näitä täälläpäin, ainakaan erään suomalaisen putiikin saldojen mukaan.
Itse olen ollut tähän ihan tyytyväinen, kickin kanssa käyttänyt suurimmaksi osaksi. On se nappi omaan makuun todella hyvä.
Uskalsinpa tänään höyrytellä ulkona (espoossa, kilossa) hetken 18350+kick+protank2-yhdistelmällä. Ei tullut outoja katseita.
Täälläkin on höyrytelty 18350, 18500 ja 18650 yhdistelmillä ulkosalla eikä ole kummia katseita tullut töissä saatika muuallakaan. Ehkäpä tää ei olekaan dildo Hyvin pelittää
Näinhän se voipi olla Jos tämä dildo pistää nauramaan niin antaa palaa vaan Pääasia että toimii
Ruma on...itsekkin katselin hankintamielessä ja mieleen tuli heti ekaksi et passaiskohan tuohon magneton kulmikkaampi topkäppi, niitähän on saatavilla.
Varmaankin niin...se oli vaan eka mielikuva mikä tuosta vehkeestä tuli, toisaalta vois tämän kanssa näyttää aika veikeältä http://www.papadontsmoke.com/shop/wp...p0-900x900.jpg