Minkäslaisia kokemuksia tästä löytyy?
Harjattu rosteri miellyttää ja mielenkiintoinen ratkaisu tämä magneettikytkin, saapi nähdä miten pelaa..
http://www.youtube.com/watch?v=9HeqC_6AogQ
Minkäslaisia kokemuksia tästä löytyy?
Harjattu rosteri miellyttää ja mielenkiintoinen ratkaisu tämä magneettikytkin, saapi nähdä miten pelaa..
http://www.youtube.com/watch?v=9HeqC_6AogQ
Viimeksi muokannut Steamrollhead; 12.12.13 kello 05:01.
Pitkästä aikaa mielenkiintoinen kapistus Smokilta.
Vähän askarruttaa tuo päätycap, joka ei ole suora, vaan kartio. Käytännössä tuolla ei ole tasan mitään merkitystä, mutta esteettinen puoli on itsellä se, joka on puoli ruokaa.
Varmasti Magneton tavoin ihan soiva peli ja tuo magneettiratkaisu näyttää täysin identtiseltä.
En epäile hetkeäkään, etteikö tämä ajaisi asiaansa edullisemman luokan laitteissa juuri niinkuin pitääkin.
Moni varmaan puhuu taas siitä, että onko aspekteja lainailtu vähän jostain toisesta laitteesta...mutta eipä ainakaan mun yöunia pilaa
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
No sen verran askarrutti tämä että tuli tilattua, sittenhän sen näkee omissa kourissa
Viimeksi muokannut Steamrollhead; 12.12.13 kello 06:31.
Tässä tulee tosiaan se ongelma että tuo ei oo tasanen tuo käppi. Jos se muuten on 22mm, niin tuo pyöristys on paha, pahapahapaha.
Do or do not, there is no Barole.
Jonkun aikaa olen Galileota testaillut. Nappi on ihan jees, liikerata suht pitkä, mutta nappi on mukavan kevyt käyttää. Vähän hölskyy kierteet jos putki ei ole lyhyimmässä muodossaan. Eipä itseäni häiritse, jotain muuta saattaa häiritä. Olen itse käyttänyt tämän kanssa vain 18350-akkua.
Iglulla ja LR-kartoilla olen testaillut, hyvin potkii. Kickin kanssa myös protank kakkosella höyrytellyt, sekin on jees. Mitä nyt silloin kierteet hölskyvät. Laitteita mulla ei ole jännitehävikkien mittailuun.
Kerran sain napin lukitusrenkaan jumittumaan, voi olla että ajatuksissani jäin pyörittelemään sitä ja kiristyi liikaa. Näppivoimin sain kuitenkin auki.
Ihan jees laitos kaikenkaikkiaan, mitä nyt putken kierteet voisivat olla aavistuksen paremmat. Saattaa tuo väljyys alkaa ottamaan päähän joskus, jos pidempää akkua tai kickiä käyttää.
Ottakaa huomioon, että mulla ei ole juurikaan kokemusta muista mekaanisista, joten tämä kaikki saattaa olla jonkun toisen mielestä täyttä p*skapuhetta.
Tänään kusti tosiaan polki tälläisen postilaatikkoon. Mitä nyt ensikokemuksia voi antaa niin 18650-akulla tämä on aikamoinen seiväs ja saa ruuvata suht tiukalle ettei putki hölsky, huomattavasti mukavampi käyttää 18350-akulla. Nappi toimii mukavan jouheasti. Olen testannut tätä gennyillä ja protankeilla, hyvin pelittää Pintaviimeistely on hyvä. Ihan hyvä ostos oli mielestäni
Viimeksi muokannut Steamrollhead; 13.12.13 kello 20:55.
Kuvia 22mm aton kanssa?
http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post316520
Tosta näkee miltä näyttää protank kakkosen kanssa. Kuvassa on muuten näppäinlukko auki, eikä pöhissyt jatkuvasti kun otin kuvaa.
Tossa sisällä on tosiaan 18350+kick.
E. Taisi olla EA Modissa samat setit sisällä, iglu vaan nokassa. Vasemmalla on tietysti Vamo V5, 350-koossa sekin.
Joo, ei jatkoon. Olkoot miten soiva hyvänsä, taitailijaesteetikkopuolisko meikäläisestä ei anna lupaa hankkia.
No roiskastaan tämmönen pikalaukaus
WP_20131213_22_38_14_Pro.jpg
Sano EI taiteelliselle tamppoonille.
Se nyt tuli ekana mieleen, Smok, MITÄ VITTUA?!?
KGO & Twist
No joo, olisivat voineet tehdä tuon yläcapin ainakin hieman kulmikkaammaksi
Siinä ja siinä, Tesla olis kyllä aika kova kilpailija.