Nyt kun veronpalautukset tuli, niin ajattelin tehdä nestehankintoja. Analogisina aikoina tuli polteltua LM extra mentholia mynthonpastilli suussa. Etsiskelen tällä hetkellä samanlaista hammastahnaa nesteenä, eli todella väkevää mentholia. Kiitos.
Nyt kun veronpalautukset tuli, niin ajattelin tehdä nestehankintoja. Analogisina aikoina tuli polteltua LM extra mentholia mynthonpastilli suussa. Etsiskelen tällä hetkellä samanlaista hammastahnaa nesteenä, eli todella väkevää mentholia. Kiitos.
Kysyppä Rotaryltä, se on näiden hammastahnanesteiden mestari
Tilaat suoraan menthol-kiteitä niin saat tehtyä niin vahvaa kuin itse haluat.
Saako noita menthol kiteitä apteekista tai jostain?
Decadentin mentholyptus raikkain maku mitä itse oon löytänyt, kannattanee kokeilla!
Jos valmis kauraa haluaa Enjuice Menthol XXX ni veikkaan et lähtee karvat päästä
kestää lantrausta 1 / 3
E : Samaa hyömyy kannattaa ottaa Enjuice Spearmint = Vihreä jenkki purukummi
Inaweran vpg Fresh base, ei tarvi miksailla, siinä on suoraan hammastahnaa niksoilla.
Lähes autenttinen sininen Pepsodent löytyy Pink Spotilta: Rip Tide. Raikkainta se tosin ei ole mutta menis täydestä läpi jos aamutärinöissä turistaisi hampiharjaan tippapullosta.
Rip Tideä tässä juuri imailen ja ei tässä kyllä musta oo mentholia nimeksikään. Ihan ohut siivu tuntuu taustalla mutta muuten ihan vaan vadelmaa ja karhunvatukkaa.
Kaiffarin tankissa tuo, pumpulilla 10w
Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!
E-smoke irelandin Extreme Menthol. Kyllä lähtee.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Aikaisemmin mainitut E-Smoke Irelandin Extreme Menthol tai Decadent Vaporsin Mentholyptus jota saa esim Libery-Flightsilta. Erittäin vahvoja molemmat.
Peleonin Bubblegum ja Mint on molemmat tosi raikkaita.
VAPETALES FROM THE EASTSIDE
**Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
**Aspire Atlantis**
**Kanger Subtank**
**H-Dripper**
**Origen Genesis V2**
**In'ax MK2R**
Jos ei varsinaiset diy-hommat suju, niin voin heittää vinkkinä, että Atmos Labin Mint-neste, tuulettamattomana ainakin, maistuu (minun mielestäni) aivan spearmint-purkalta. Sitähän voisi läträtä jonkun mentholin sekaan. Olettaisin, ettei olisi kovinkaan kaukana tahnamaisesta mausta.. Olen itse amatöörinä "tuunaillut" nesteitä miksailemalla pieniä määriä keskenään testiksi, jos on ollut hyvää, niin eikun lisää vaan samalla suhteella, mutta enemmän.
Ego2.pl vaan suoraan freshbazaa niksatkin voit valita suoraan.
Ihan pepsodenttiä
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Vermillion River Fresh Mint maistuu ihan hammastahnalle. On kyllä hyvää ja raikasta.