No joo, jaksoi sitä joskus nuorempana PC:llä pelata. Enpä muuta syytä enää nykyään nää kun fps:t hiiren takia.. Se on vaan helpompaa iskee levy sisään ja pelata, kun miettiä että mitähän uutta osaa pitää tämänkin pelin takia taas päivittää..
Edittiä..
Juuh. Ei mua henkkoht tuo xbone kiinnosta pätkääkään, kommentoin lähinnä tuota bisnesnäkökulmasta. PC forevaaaaah ~~~!!
niin joo ja toi päivittelyargumentti on kyllä ihan turha. Itellä pari vuotta vanhat osat koneessa ja bf4 pyörii ultrana 1680x1050-resoluutiolla sen 100fps.
ps. Ei taas aloiteta tätä konsoli-pc-vääntä? Rauhaa ja rakkautta![]()
Heitin tuon ihan huumorilla, ei tarvitse sotaa aloittaa taas![]()
Olen aina ihmettelyt konsolin ja pc:n välistä vastakkainasettelua. Pelaisin pc:llä jos saisin helposti sen kytkettyä vanhaan televisioon, pelaisin sitä padilla ja eikä mun tarvitsisi ostaa tehokkaampia osia uusien pelien takia. Siksi tyydyn ns. huonompaan laatuun, mutta kyllä sillä aikaa saa kulumaan.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Alotettiin sitten kuitenkin? Mikähän siinäkin on, että omille valinnoille pitää aina saada muiden hyväksyntä jostain syystä.
E: Kattelut lisää Wildstar videoita tänään ja vaikuttaa edelleen aika lupaavalta. Tuskin mitään vuosien suhdetta tuohon muodostuu, mutta jos nyt jokusen viikon sais tuhottua arvokasta aikaa.
Tämä on e-savu, täällä höyry- sekä elämänvalinnoilla on suuri merkitys ja kaikkien valintoja saa avoimesti kritisoida.![]()
Eihän tuossa aloiteta mitään. Totesin vain, että pc:llä pelaaminen näyttää hienolta, vaikka itse mättään konsolilla.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Mä olen jopa vakavasti harkinnut hankkivani full HD töllön tuohon seinälle tietokonepöydän vastapäätä, että sais heitettyä kuvan siihen aina kun pelaa. Nykyiset töllöt pystyy helposti pysymään perässä nopeassakin liikkeessä. Tuolla mun vanhalla LG:n 42" pysty hyvin pelaa esim. BF3 suoraan piuhalla vedettynä ja tuli sillä muistaakseni rokattua ResEvil5 myös aikanaan.
Varsinkin kun nykyään saa 100 herrttsin IPS- paneeleilla, pitäis paatuneenkin pelaajan silmää mielyttää kun ei ole sitä vaivaista 50 kuvaa sekunnissa, millä ei millään pysty pelaamaan![]()
Mulla taas lähti uudelleen paluuseen Witcher 2. Skyrimistä riitti itelle 1 peli kerta. Ehkä vähän petyin siihen sorruttuani vähän hypejunan kyytiin.
Mulla on setti koneen kanssa silleen kivasti että kaks Full Hd näyttöä ja toiseen niistä on boxi liitetty kivasti. Parhaillaankin pelaan W2:sta tässä.
Ei Pc ja konsoli pelaamisen tartte sulkea toisiaan pois.
Itse kuulun kumpaakin leiriin.
I'm not the one who is wrong, The World is.
Mulle kelpaa![]()
HV defu, mulle!
E: Kävi muuten hassusti tuon accountin kanssa. Ainakin kahta NCsoftin peliä pelannut, mutta piti uus tehä jostain syystä, kun ei ykskään e-maileista fudannut.
Höh, enkö mä nyt saanut![]()
:F pistän YVllä naamapeikolle ku sille sitä tarjosin
BF3 ja 4 on kyllä hirveää arcadepaskaa mun mielestä näin OPF, armaa ja project realityä pelanneena.