Sivu 193 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 93143183189190191192193194195196197203243 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,841 - 3,860 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Höyrykonkari Daniel's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Kirkasta tankkia en omista. Maku on just sellainen, kun kuivana kävisi. Tänään en ole jaksanut uutta setuppia yrittää vääntää, katselen illemmalla sitten..

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Espoo on vähän kaukana, muuten tehtäis kimpassa rokkaava setuppi. Meshillä.
    Do or do not, there is no Barole.

Väsäsin veljonin ohjeilla u-wickin microcoililla, olikohan siinä 8 kiekkaa .40 kanthalia ja hyvin toi pöhisee mutta onko normaalia että toi paukkuu helvetisti kun tulittaa ja paukkuu vielä 1-2sec tulituksen jälkeenkin.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    ^wickaus jätättää jos paukkuu sen jälkee ku päästät napin. tulee kurkku kipeeks ku imeskelee dryhittejä

Höyrykonkari Daniel's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Tällä yrityksellä alkuun tuntui skulaavan hyvin, ei palanutta makua, höyryntuotto erittäinkin hyvä. Sit yhtäkkiä nestettä reippaasti suuhun ja eiköhän Misterkin laskenut alleen kyljen ilmareiästä. Nestesyöttö oli vain aavistuksen auki. Lähemmäs 10 kertaa olen testaillut setuppia tähän tehdä, enkä vaan osaa. Perrrrkeles. Ei taida olla mua varten tämä laitos.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Daniel Näytä viesti
    Tällä yrityksellä alkuun tuntui skulaavan hyvin, ei palanutta makua, höyryntuotto erittäinkin hyvä. Sit yhtäkkiä nestettä reippaasti suuhun ja eiköhän Misterkin laskenut alleen kyljen ilmareiästä. Nestesyöttö oli vain aavistuksen auki. Lähemmäs 10 kertaa olen testaillut setuppia tähän tehdä, enkä vaan osaa. Perrrrkeles. Ei taida olla mua varten tämä laitos.
    Elä luovuta!

"Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

MISTer selätti mut mesh-taistelussa, se vaan ottaa samantien maihin kun päät iskee nestekanaviin, välillä saan kaikki hehkumaan tasaisesti mutta sitten taas rupee plussan pääty loistamaan ku aurinko. Väsäsin nyt microcoil/pumpulisetupin ja tämä ainakin toimii (toistaiseksi kop kop). Silicaakin koitin ja se toimi hienosti mutta se silican maku on vaan perseestä vaikka kuinka tohottelis.
    Kayfun4, Subtank, Zenith

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Daniel Näytä viesti
    Kuvaa? Kertois mahdollisesti missä vika.

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    99% varmuudella aina hehkuu jostain kun päät pökkää uriin, silloinhan vasta se pulssittelu osuus alkaa Välillä se on vaikeaa ja välillä helppoa mutta ei saa luovuttaa. Ennen tätä mesh setuppia mikä nyt on inessa tein 12 setuppia jotka eivät toimineet sitten mitenkään, aina hotspotti tuli viimeistään kun oli litkut ollut sisässä 5min. Mutta siitä taitaa olla reipas kuukausi kun sain toimimaan enkä hetkeen ajatellutkaan vaihtaa, 2krt viikossa polttelen karstat pois ja taas toimii kun uus.

Höyrypää

Sijainti
    JKL
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    MISTer selätti mut mesh-taistelussa, se vaan ottaa samantien maihin kun päät iskee nestekanaviin, välillä saan kaikki hehkumaan tasaisesti mutta sitten taas rupee plussan pääty loistamaan ku aurinko. Väsäsin nyt microcoil/pumpulisetupin ja tämä ainakin toimii (toistaiseksi kop kop). Silicaakin koitin ja se toimi hienosti mutta se silican maku on vaan perseestä vaikka kuinka tohottelis.
    kato ettei se plussalle menevä jalka kiristy kovin pahasti

Joo kyllä mä ton meshin aion saada toimimaan. Kolmas päivä toden sanoo
    Kayfun4, Subtank, Zenith

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Joku, jolla ei ole tekemistä voisi kokeilla seuraavaa:
    Vetäkää meshin/vaijerin päihin, jotka tulevat uriin ecowoolia eristämään.
    KGO & Twist

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tota mietin itekkin eilen. Ku olis ecowoolia ni voisin testata.
    Kayfun4, Subtank, Zenith

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mites joku pikkutöpö pumpulia?

Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Mites joku pikkutöpö pumpulia?
    Pumpulilla on vaan vähän huono pulssitella... kuumenee pötkö kummiski sen verran että äkkiähän se kärähtää. Tosta ecowoolista ei kyllä itellä ole kokemusta.
    Kayfun4, Subtank, Zenith

Höyrykonkari DigVape's Avatar

Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Mulla olis sulle pätkä ekowoolia. Just lähin töihin, mut huomenna olis vapaata. Etkös sieki clz asunu kontulassa?

Lainaus Alkuperäinen postaaja DigVape Näytä viesti
    Mulla olis sulle pätkä ekowoolia. Just lähin töihin, mut huomenna olis vapaata. Etkös sieki clz asunu kontulassa?
    Joo asun. Jos viittit pätkän heittää/myydä ni voisin huomenna tulla hakemaan. Jos vaikka ton avulla sais meshin luotettavasti toimimaan
    Kayfun4, Subtank, Zenith

Höyrykonkari DigVape's Avatar

Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Juu, ei siitä maksaa tartte. 2mm ja 3mm löytyy siis.

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Pumpulilla on vaan vähän huono pulssitella... kuumenee pötkö kummiski sen verran että äkkiähän se kärähtää. Tosta ecowoolista ei kyllä itellä ole kokemusta.
    Joo totta. Durr, aivot taas pelittää

Höyrykonkari

Sijainti
    Lahti
    Pakko nyt tännekkin laittaa. Eli itsellä ollut tuo V3 nyt hieman alle viikon ja on mun ensimmäinen HE-laite (abloodeja ja rummun pärinää). Testasin laitteeseen ensin paria eri silica setuppia (en ole silica vehjettä koskaan omistanut) siihen -> ei mitään valittamista vaan peukku pystyyn. Sitten intouduin yön pikku tunteina tehdä kun uni ei tullut niin tuon mesh-U-wikin siihen (kiitos foorumin ohjeista) ja voi pojat! Kyllä vanha tuttu capellan Apple Pie oikeen heräsi! Makua enemmän/parempaa ja ennen kaikkea sitä intensiivistä lämpöistä höyryä!

Itse kun olen tälläinen että sormet eivät oikeen pelaa kunnolla vaan ovat sekundasta tehtyjä niin tuohon oli helppo tehdä kaikki setupit! Eikä haittaa jos vahingossa tippuu lattialle. Ainoa ongelma on että laminaattiin saattaa tulla reikä.

En voi kun vaan kirota että miksi piti ostella useita erilaisia pirkka vehkeitä (vaikkakin niistä suurin osa on todella hyviä/toimivia) enkä heti alussa tätä?!?!?!? Oikea syy on että en pitänyt ulkonäköä haittaavista karhennuksista edellisissä versioissa. Onneksi tähän uuteen versioon tehtiin sulavampi ulkomuoto niin ostin sen, enkä kadu pätkääkään ostamista. On jopa mielessä ollut että jos tilaisin vaikka toisenkin itselleni Ei näitä varmaan voi liikaa omistaa?

Suuri kiitos Veljon11:lle tästä laitteesta ja keskusteluista!

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •