Kyllä
En
Rekisteröitymisen yhteydessä voidaan kysyä, että tiedätkö mikä tämä on?
Kannatetaan... vähän sitä sun tätä! Jalostamiskelpoisia ideoita. Sinne nyypiöpuolelle vielä joku semmonen faq/ukk ketju/alue, jota päivitetään vain ylläpidon toimesta, että pysyy kompaktina. Tarpeen mukaan sitten linkkejä laajempiinkin kokonaisuuksiin, mutta selkokielinen rautaisannos ensin kahlattavaksi.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Saisikohan tuota Ostetaan/ Myydään/ Vaihdetaan ketjua vähän siistittyä?
Vaikka laittamalla ne omiin ketjuihin??
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Onko mahdollista että tuossa avatarin alla näkyisi kuinka mones kyseinen viesti on tältä käyttäjältä ollut.
Esim. 78/233
Kun käyttää hakua ja etsii tietoa, niin voi tuosta luvusta päätellä kuinka "pätevä" joku 10 000 viestin höyryguru on todellisuudessa ollut siinä vaiheessa? =)
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
Muutenkin siisti kuin sika pienenä.
[/quote]
Hirveä sotku se on.
Lievää hitautta olen huomannut viimeaikoina, tämä ei ole mikään valitus silti, johtunee serveristä jolla tämä pyörii?
Marcuz, mibbit tai jokin muu browser irc-client. Quakenetti #e-savuke
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tuli mieleen, toisiko se vähän selkeyttä jos jaottelis tuolla "sähkötupakka" osiolla jaottelis muutamaan alikansioon, esim. "Atomisaattorit", "akut", "cartot" yms. ? Oishan siinä parin tunnin homma käydä jokanen topic siirtelemässä, mutta näin ainakin helpottus vanhojen topic:ien selaus kun tietäs mistä lähtee ettimään.