Ehkä jokaisen pullon mukana tulee kuva Jaliposta hempeissä alusvaatteista?
Ehkä jokaisen pullon mukana tulee kuva Jaliposta hempeissä alusvaatteista?
Niksattomilla on niin olematon menekki että ei varmaan sen takia ole saatavilla. Voihan se myöhemmin tulla kun tämä osoittautuu myyntimenestykseksi, ja ainahan voit lähettää sähköpostia Libertylle ja kysyä onnistuisiko, kun kuitenkin itse pullottavat.
Vanilla Berryä kaikki hehkuttaa! tahtoo maistaa!!! Millon myyntiin!? tai samplea tulemaan???
Nyt on Vanilla Berry melkein loppu ja uskallan sanoo siitä jotain. Festeillä maistu tosi hyvältä ja edelleenkin on musta parhaita vanilla makuja mitä oon maistanu. Niitä on tullu kyllä kymmeniä kahlattua läpi ihan killa vanillasta vanilla tahityyn. Vanilla puoliskosta tulee mieleen vähän PS French Vanilla. Täyteläinen pehmeä vanilla mutta marja erottuu kyllä selvasti silti. En osaa kyllä marjaa nimetä siltikään. Maku on aika painostava niin kuin vanilla mauissa yleinsakkin. Siitä syystä tästä ei mulle tullu mikään ADV. Sillon tällöin kyllä maistuu. =)
vanilia berry
saatana ku on hyvää...jalippo varmaan keittääs sahdistakin jtn punaviininä kun nää nesteet uppoo ku kusi lumeen
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Tulee ihan Duke Nukem Forever mieleen tästä Jalippon herkku neste valikoimasta, ei saavu koskaan kauppoihin! (tosin varmaan se ero tässä, että se on loppujen lopuksi hyvää pitkän odottelun jälkeen).
aika härski akun varaus laskee niin vanilia tulee enemmän,uudella akulla taas puskee tuon marjan hyvin hienosti seinäjoen gunther on kyllä sekoitellu
E:jalippo vois kyllä APU residentille ja vararessalle litran tonkat laittaa molemmille
Jalipolta reseptit vaikka väkivallalla ja lahjomalla (ei taida onnistua ) Mitenhän ois vasan maksaa, paistia ja kieltä, vaihtasko
Oon mä muutenkin paistin velkaa
höyryä 17.1.2012 alkaen.
ja mulle kans sitä paistia!
mennään käymään osoite on
Tämä ketju pitäs sulkea siksi ajaksi että LF saa tota saldoille niin ei tarvitse lukea onnekkaiden viestejä katkerana
Pitääkö mun lähettää se sun valvojalle
Sorry ot
höyryä 17.1.2012 alkaen.
joo pitää (robin kuittaa)