Mites tuo virtuaalivisa toimii?
Mites tuo virtuaalivisa toimii?
Sinne luodaan virtuaalinen luottokortti ja siihen sitten ladataan rahaa verkkopankin kautta. Luottokorttinumeron näät sitten sitä kautta ja sitä numeroa käytät nettimaksuissa. Tätä korttia ei voi vetää miinukselle niin riskejä ei ole.
oisko suositella jotain tiettyä?
Suosittelin jo edellisellä sivulla, Elisa Lompakko.
Verkkopankista rahan siirto Elisa Lompakkoon maksaa 0,22 euroa, uus nettimaksukortti 0,25 euroa ja nettimaksukortin kuukausimaksu 0,50 euroa joka veloitetaan ensimmäisen kortin luonnista lähtien vaikka voimassaolevia kortteja ei olisikaan.
Uusi kortti maksaa 0,25e ja kuukausi maksu 0,50e.
Edit. Hidas!
siirtyykö tuo raha heti tililleni jos nyt nakkaan vai meneekö siinä jotain pankkipäiviä?
Ou jeah! tänää lähtee sit vähän nallenamia tilaukseen. Kiitos ihmisille neuvoista. Ei näitä kaikkia juttuja itse tietäis Ps. Siellä on 20 prossan alennuskoodi etusivulla jos porukkaa kiinnostaa.
Tänään yritin fsusa:sta tilata mutta jostakin syystä ei maksut mene loppuun asti. Luulin aluksi, että lähtee veloitukset moneen kertaan kun kokeilin useampaan otteeseen, mutta sieltä tulikin peruutus ilmoitus ja selitys, että maksaminen ei jostakin syystä onnistu. Saa nähdä lähteekö veloitukset kuitenkin Visalta. Onko muilla ollut ongelmia?
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Mulla nasahti ainakin tilaus sisään kun tuolla elisan lompakolla makselin. 10 sekkaa maksun jälkeen meni kolmeksi vartiksi sähköt että onneksi sain hoidettua tilauksen loppuun
En kun sitä ei voi siellä käyttää. Valitsin siis credit card paymentin. Kaikki menee ok siihen asti kunnes maksun välittäjän sivuilla painan valmis nappia. Tämän jälkeen pitäisi siis palautua takaisin fsusan sivuille mutta palautuukin maksun alkuun. Myöskään ostoskori ei tyhjene.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Se maksu pitää vahvistaa. Voi myös olla että sun kortilta ei oo aktivoitu ulkomaanostoja tms?
Jep eli siis ensin kun täytän kortin tiedot jne, hyväksytään ehdot ja painetaan next ja tämän jälkeen uudesta ruudusta finish. Tästä sitten kuten normaalisti pitäisi päätyä takaisin kaupan sivuille mutta meneekin takaisin tuohon alkutilaan mistä voisi uudelleen hyväksyä ehdot ja painaa next. Mitään häiriötä ei ilmoita. Eikä mene läpi vaikka kokeilin uudestaan hyväksyä ehdot ja painaa next ja finish. Tuon finish jälkeen siis pitäisi maksun lähteä jota ei voi peruuttaa mutta kun ei lähde. Nyt aamulla viimeksi kokeilin.
Ei ole ainakaan aktivoinnista kiinni kun Vermillion riverilta ja ePipeModsilta juuri tilannut ja hyvin pelaa.
Michellen kanssa chättäiltiin tuossa ja tuntuu olevan ongelmia tuon maksunvälittäjän kanssa ja se on tilapäisesti poissa käytöstä. Maksettua saa normaalilla pankkisiirrolla kun ottaa aspaan yhteyttä ja pyytää tiedot niin täti sieltä kertoo summan ja tilin jolle rahat siirtää Onnistunut itsellä näin myös aikasemmin ja nyt on taas tiedot sähköpostissa ja maksu matkalla.
Oon kans yrittänyt yli viikon laittaa tilausta fsusalle, mutta ei mee luottokorttimaksu läpi ja aina tulee viestiä että niillä on ongelmia.. Nyt pommitin niitä viesteillä ja kysyin voinko siirtää rahaa suoraan pankista niin sain vastaukseksi: Unfortunately we cannot accept bank transfers at this time. I can send you an email when we are able to process your order online. It should be within a week.
Mulla alkaa palaan pinna kun höyryän ainoastaan nallea.. Mikään muu ei uppoa ja varastot alkaa väheneen. Ja itse on pakko saada sekotettua kun niksat oon jo onnistunut tiputtaan niin alas.. Pitäiskö tässä sit hankkia toi elisa lompakko jos sillä kerran tilaus onnistu vai toivoa että oikeasti se maksaminen onnistuu viikon sisään. Huoh.