En vielä.. en uskalla mitään kovin radikaalia tehdä, ettei tule jälkiä jos joutuu palauttamaan. Ei ole kokemusta että kuinka paljon voimankäyttöä moinen operaatio vaatii, jos sattuisi pinsetit olemaan niin voisihan tuota varovasti kokeilla.
Akkua ei välttämättä kannata ryhtyä sorkkimaan. Itse kokeilisin mieluummin atomisaattorin navan nostoa. Eli aton pohjassa keskellä oleva "nappi" on tiivisterenkaan sisällä ja sitä voi hiukan nitkuttaa ylöspäin vaikkapa kynnellä tai klemmarilla. Akku tuntuisi muuten olevan ihan kunnossa, mutta ei vain saa kontaktia atoon. Aton navan ei tarvitse nousta kuin joitain millin osia, jolloin homman pitäisi toimia.
Ei tämä mitään avaruusaluksien tekniikkaa ole, se keskinapa on silikonirenkaalla kiinni ja liikkuu helpostikkin eestaas. Esim. neulalla kampeaa niitä hiukan ylöspäin niin akuissa kuin atoissa jne.
Kait niitä "rikkinäisiä" kaluja olisi itsekkin saanut heitellä repullisen jo roskiin jos ei uskaltaisi liittimiä rassata.
Juu olen tässä nyt koittanut näitä napoja klemmarilla ylöspäin hivuttaa ja onhan nuo selkeästi ylöspäin tullutkin. Kiitos vihjeestä. Ei vaan silti tunnu kumpikaan osa pelittävän. Huonoa tuuria lie ollut nyt tämän kanssa.
Pistin itse tilaukseen 280mAh:n 510-T startteripakkauksen. Käyköhän siihen sellanen Joyetechin/Genesiksen/yms.valmistajien PCC?
edit: Hintaa setille tuli 17€ nykyisellä surkealla $-kurssilla. Myyjä oli Ocean Blue ja kun laitoin lisätietoihin, että haluan valkoisilla pattereilla, enkä nikotiinia mukaan, niin vastasi 3 minuutin sisällä. Asiallista meininkiä. Saa nähdä kuinka kauan posteihin menee.
Mulla samana päivänä tehty tilaus vaporhawkista ja on sivujen mukaan "processing" tilassa. Laitoin vaporhawkin kautta viestiä myyjälle, että onko lähetetty ja saisko seurantakoodin. Niin tuli nopsaan vastaus ja koodi. Oma paketti lähetetty 6.12 ja on vielä kiinassa, kun china postin seurannasta vilkaisin.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Ihan kauheasti noihin heidän seurantakoodeihinsa ei voi näköjään luottaa. Itsekin kyselin tänään yhteen tilaukseeni seurantaa ja sain saman koodin kuin toisessa saman myyjän ostamassani kohteessa oli. Tämän myyjän kanssa oli nimen omaan viestinvaihtoa ettei kahta ostamaani tuotetta pakata samaan pakettiin ja kaiken lisäksi tuntui vielä ymmärtävänkin asian.
Toiselta myyjältä ostamani kohteen seurantakoodi ilmoittaa että paketti on saapunut tänään postikonttoriin 96100 Rovaniemi ja siitä on ilmoitettu vastaanottajalle. Tosin siinä on sellainen pikku juttu että asun itse Tampereella.
Laittelin molemmille message boardin kautta viestiä jos vaikka vielä tarkastaisivat koodinsa. Ainakin nyt tuntuu siltä että Vaporhawk jää minun kohdaltani pelkästään kokeiluksi jos tämä on näin hankalaa.
30.11. tilattu paketti tuli perille 12.12. Ego-c klooni näyttää päällisin puolin siltä kuin sen pitääkin.
Manuaalin osaluottelon perusteella paketista puutuu kantopussi. Sillä ei sinänsä mitään väliä, roskiin se varmaan olisi mennyt kuitenkin. Sen sijaan pitkän miinuksen saa se heebo, joka oli pakannut ilman suojamuovia nestettä täynnä olleen tankin mukaan.
Vaporhawk jäänee kertakokeiluksi. Tietysti koskaan ei saa sanoa ei koskaan, saatanhan tuolta napata tulevaisuudessa jonkun muunkin uutuustuotteen kloonin etuajassa ...
"Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"
juu oma ego-c kopio tuli ongelmitta, vajaassa kahdessa viikossa. Ei ongelmia sen suhteen. Kokemuksia voin kirjoitella sitten eGo-c:n ketjuun lisää kunhan tässä testailen eka!
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Tännekin saapui tänään tuo ego-c klooni vaporhawk:lta. Omassa paketissa ei ollut nesteitä vaan ainoastaan 5 tyhjää tankkia.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
"Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"
Setti tuli, mutta automaattiakkujen sijaan mukana oli manuaalit ja tankit oli täytetty medium nikotiininesteellä...laitoin viestiä, että nopeesti automaattiakut tänne, tai menee Paypalin käsittelyyn...
edit: Nyt kun tarkistelin viestit uudestaan, niin enhän mä huomannut pyytää autoakkuja...eli ihan jees setti tuli. Nikotiini ei haittaa, kun sillähän mä ne oisin muutenkin täyttänyt :P.
edit 2: SUMMASUMMARUM: Hyvää palvelua, hyvä tuote. 510-akku toimii hienosti ainakin cartojen kanssa. Oli akut vielä valmiiksi täydet.
Varoituksen sana niille jotka ovat tilanneet Vaporhawk.com:sta myyjältä Ocean Sun, eivätkä vielä ole saaneet tavaroitansa.
Ostin tältä myyjältä "Buy Now"-kaupalla 3kpl eGo-C settiä. Ensimmäinen tuli kutakuinkin niinkuin pitikin, kuitenkin sekin pienellä viestien vaihtamisella. Sain kelvollisen seurantakoodin ja paketti löysi perille. Pyysin myös kahteen muuhun seurantakoodeja ja sainkin niitä koodi toisensa perään. Tosin millekään niille ei löytynyt edes Kiinan postista seurantaa. Myyjä väitti lähettäneensä ne samana päivänä kuin ensimmäisenkin, joka on ollut nyt minulla 3 päivää kädessäni.
Olen kysellyt että olisiko nyt mahdollisesti sattunut joku erehdys kun seurannassa ei kyseisiä lähetyksiä löydy, jolloin olen saanut aina uudet eri koodit. Nyt näitä seurantakoodeja on arvottu jo useita kappaleita molemmille paketeille ja millään niistä ei löydy yhtään mitään. Laitoin vielä yhden viestin, johon myyjä ei enää ole vastannut ja huomasin samalla että koko myyjän Vaporhawk store on hävinnyt. Ocean Sun toimii nyt nimellä Ocean Haiyuan. Laitoin tämän huomattuani saman tien Paypalille disputen.
Joten jos Ocean Sunilta ostamianne kamoja ei kuulu, eikä seurantaa löydy niin suosittelen toimimaan Paypalin kanssa samoin kuin minä. Tavaroita sieltä tuskin enää edes tulee, kun puljun nimikin on vaihtunut.
Mulla on tolle Ocean Sunille tehty tilaus 2.12 eikä mitään ole kuulunut, luultavasti on käytettävä tuota disputea jollei tänäänkään ole lappua postilootassa.
10.12 tilatuille tavaroulle jotka on tulossa ainy zeng:iltä tuli tänään kiinan postin seurantakoodi, kauan on pitkä aika sano, koko Vapor Hawk on nyt itselläni tilassa epäluotettava älä käytä!
Laitoimpa samoin tein disputen, firman nimi näyttää olevan Zhang Min ??