Onko kellään kokemuksia tuosta Ehpron Kayfun Litestä? Vois melkein tilata, kun sen verran hyvällä hinnalla lähtis 8)
E: Arvostelijat sanovat että tuossa ois hyvin tiukka imu, joka ei oo kyllä mua varten. Oon muutenki tottunu löysään imuun, joku 1,5 mm ilmarööri sopii mun käyttöön juuri sopivasti.
Viimeksi muokannut Threnody; 01.12.13 kello 17:25.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Ainakin parin muun kloonin perusteella sanoisin, että se menee juurikin noin, eikös legendaarinen Kimppa-Oddykin ole Tobeccon?
KGO & Twist
Tuota Ehpron Liteä pitää kyllä harkita ihan tosissaan, ois nimittäin vielä pari päivää tarjouksessa. Muutamassa arvostelussa tuosta sanotaan, että imu on todella tiukka, varsinkin jos on tottunu gennyillä höyryämään. Mutta kyllähän tuossa taitaa olla tuo imuilman säätömahdollisuus, eli kaiken järjen mukaan imua saa löysättyä halutessaan. Just sain Dreamin myytyä ja silicalaitteita mulla on tällä hetkellä tasan nolla, jos tuota sysipaskaa vuotavaa ja kurlaavaa Smokin RDA:ta ei lasketa.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Olen tilaillut myös kyseisestä firmasta jo usempaan kertaan ja laittanut sieltä contact us homman kautta viestii ja pyytänyt seuranta numeroo mut kertaakaan en ole sitä kyllä tosin vielä saanut? pitääkö se laittaa sinne adminstratorille vai siihe toiseen?Tilaukset kuiteski yleensä tullut nopeasti tosi keskiviikko iltana viimeviikolla tilasin ja normaalisti olisi tullut jo mutta tiedä sit missä viipyilee?
![]()
Joka kerta on mulle seurantakoodi tullu... Se tulee jostain syystä aina roskapostikansioon eli tarkistahan sieltä.
Tilauksen jälkeen laitoin tilauksen lisätietoihin pyynnön seurantanumerosta ja jonkun ajan päästä se mailiin tulikin.
Kyllä minä olen kanssa aina saanut seurantakoodin, mutta se pitää pyytää..
Viikon kesti paketti tulla kalliimmalla postilla..
Viime maanantaina lähetetty, ja tänään hain postista.
Veikkaan että Itellan lakkoilun takia kesti noinkin pitkään...
Kaikki oli mitä pitikin, ja bonuksena joyetech ego kaulanauha ego-akuille..
Sehän tulikin kuin tilauksesta,sillä ostin heiltä samalla Joyetech Twistin, parempi tuota kannella mukana kuin
jotain hemmetin isoa modia..
Nokkaan vain tuttu ja turvallinen bogen karto, 4.5ml tankissa,niin riittää nesteet hyvin koko illan riennon.
Viime viikolla maanantaina vai tiistaina tilasin ja tänään vois hakea postista, halvimmalla postilla tämä.
Joku kuitenkin tökki puolan päässä kun istu siellä pari päivää normaalia pidempään.
Sets of e-cigarettesJoye Vision CC V3 Solo :: Ego²
Oiskohan tommonen hyvä vehje? Edullinen ois ainakinMikä tuo naruhässäkkä on mikä tossa kuvassa näkyy?
"Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan."
Mä olin siihen vähän pettyny, tapaan tykätä piippuhenkisistä mauista kovasti, mutta tuo oli mun makuun kovin mitäänsanomaton jopa 20%:lla. Saman tilauksen Golden Virginia, Desert Ship (molemmat Maxx Blend tms) ja etenkin hieman suklainen ihan halpis Tobacco (FlavorX) sen sijaan toimii todella hyvin.
Pikakypsytystä tosin en vielä kokeillut.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
mulla tuo Vanilla for pipe on tosi vahvaa jo 10-15% suhteella.. Ja vielä 100vg pohjaan
![]()
Kyllähän mä vahvoista ja syvistä mauista tykkään, joka toki selittää osan. VG-pohjaan tein kans, niksat 15mg/ml. Mutta on tää ehkä miedoin tiiviste mitä mulla on ollu, n sadasta mausta. Onkohan jommalla kummalla käsillään maanantaitapaus?
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Voi olla TAI meillä on eri käsitykset vahvasta? Ainakin omaan suuhun maistuu 15% suhteella hyvältä ja vahvalta.. Ja bogesta vieläPikakypsytys ihan vaan kuuman veden alla pitäen ja ravistellen.
Edit. Kyllä tota maistaneetkin kehui hyväksi..