Pulled pork aivan jäätävän hyvää kun hauduttaa uunissa sen 7 tuntia :P
Pulled pork aivan jäätävän hyvää kun hauduttaa uunissa sen 7 tuntia :P
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Härkäpaisti tuli tehtyä kuuteenkymppiin ja ei ketsuppia kaivannu, oli sen verta veristä. Kaikki muut ylikypsää ja härkä aina mediumina. Varmaan ens kerralla kyllä 65 asti tulee käryytettyä.
Spoileri!
Mä laitan lihan määrästä riippuen joko 0.5L tai 1.5L lekan colaa, purkin tai 2 tomaattimurskaa, sen verran habaneroja kuin hermot kestää, suolaa inasen, pippuria ja vähän paprikajauhetta.
Eka nesteet+haba sekasin, antaa turhien vesien höyrytä pois ja kun kastike alkaa tarttumaan pikkasen kauhaan kiinni niin mausteet sekaan ja keittää viel kasaan hetken. Ihan helvetin epäterveellistä, mut hyvää
Itse pidin kasleria 110 asteisessa uunissa n.13 tuntia (lihan lämpö 98 astetta) jonka jälkeen uunissa ilman virtaa kolme tuntia. Olipa mureaa.
Suosittelen erittäin lämpimästi kokeilemaan tätä
Pasta-broilerigratiini - Valion reseptit
Parhaillaan uunissa, mutta koska oon niin huithapeli niin unohdin pistää ajastimen, ei hajuakaan onko siitä 10 vai jo 20 minuuttia... Nooh... Katsotaan mitä tulee...
Sillon joskus, kun olin vielä nuori eikä sana KOLESTEROLI sanonut vielä mitään (tai lihominen jne muut keski-iän vaivat) mulla oli krapulaan erittäin toimiva setti (loivarin lisäksi siis)
Sydärilihis
1 mahdollisimman iso lihapiirakka
1 pkt pekonia
2 makkaraa
4 siivua Cheddar sulatejuustoa
Paista pekonit, paista sen jälkeen makkarat pituus suunnassa halkaistuina ja lopuksi leikkaa lihis auki ja paista jäljelle jääneessä pekonirasvassa. Kasaa ja syö. Parasta kylmän lonkeron kanssa.
Karppaus.infosta on tullu kateltua, jos on tarvinnu paremmalle puoliskolle karppisafkaa vääntää.
Edit. Viimeks tuli tehtyä jotain lihapataa tuolta poimitulla reseptillä, joka siis semmosenaan on tarkotettu vähähiilarisella menevälle, mutta sopi myös aivan saaketin hyvin riisin kanssa.
Salaattia, kasviksia ja rutosti lihaa. Riisiä työntää perunan ja pastan tilalle pienissä määrin. Villiriisi parasta tässä asiassa. Diettaajan papupataa oon ite aika paljon matkanvarrella syöny eli ihan vaan jauhelihaa, tomaattimurskaa, he/ma/paa, kidneypapuja ja vähän sitä riisiä sekaan. Se vaan toimii
E: kananmuniahan porukka aina käskee välttämään, mut mie sanon että vitut. Raejuusto on kans hyvä lisä vähän joka ruokaan.
Aina nostaa pulssia tuo karppaus.
Ihmiset typeränä vetää ne hiilarit alle ketoosirajan ja sehän se hyvää tekee elimistölle. Vähähiilihydraattinen on mun mielestä parempi muoto, koska ei niitä kokonaan kannata pois jättää. Kasviksia ja salaattia syömällä ku on pirun vaikea lihoa, vaikka niissä hiilareita onkin. Meinaan siis että erottaa ne hyvät ja huonot hiilarit.
No jaa.. Vedin suunnilleen ketoosissa vissiin ~8kk, eikä oo olo koskaan ollu parempi. Piti tosin lopettaa, koska multa lähti painoa nopeammin kuin emännältä ja se ei kuulemma sopinu.
Turhiahan noi kaikki dieetit on, jos niitä vetää kuuriluontosesti.
Edit. Siis toki ton 8kk:n aikana oli myös hiilaripäiviä välissä, että kroppa taas "heräili" säästöliekiltä.
Ite pudotin vähähiilarisella 30kg/6kk vuonna 2007. Tulihan sitä toki salilla käytyä mut ensimmäine 2kk meni kyl maatessa ja sillon lähti 14kg.
Kiinalaisten sapuskat toimii myös oikein mainiosti kuin myös thaikkujen joskin nuudelit kannattaa jättäö sivuun ja korvata sillä riisillä.
Emmä tiiä.
Energiaa ja jaksamista oli hitosti enemmän jo ekan parin viikon jälkeen, eikä se myöhemminkään mihinkään kadonnu..
Mutta jumalauta, että oli taas turvonnu ja pöhöttyny olo, kun ton jälkeen alko taas syömään "normaalisti".. Hervottomat hiilariähkyt pienistäkin määristä, eikä paljon muuta ois jaksanu tehä, kun lölliä sohvalla ja nukkua..
helppoa vaaleet viljat pois ruista tilalle,pullat helvettiin täysjyvää bataattia perunan tilalle,lihaa paljon paljon enemmän ja monipuolisesti kasviksia
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee