Mä muistan Jasson, kun se oli nöösinä Evijärven Nuorisoseuralla tansseissa. Olit niin räkä poskella, että jouduin sut heittään pihalle. Terveisiä vaan silloiselta järkkäriltä
Mä muistan Jasson, kun se oli nöösinä Evijärven Nuorisoseuralla tansseissa. Olit niin räkä poskella, että jouduin sut heittään pihalle. Terveisiä vaan silloiselta järkkäriltä
^Esa, näyttää siltä et ei pääse paikalle, emäntä duunissa ja mä likan kanssa himassa
Voihan Pluidi, no mukavaahan se tuokin on!
^Joo, asiat täytyy pitää tärkeysjärjestyksessä. Olishan se ollu kiva poiketa festeillä mut nyt tais käydä niin ettei pääse.
^ Toivottavasti ei..vaahtosammuttimesta!?
Hermot palaa ennekuin ensimmäistäkään laatikkoo kannettu Ens viikko tiukkaa tavaran kuskaamista ja paikalleen laittoo. Missäs välissä sitä kerkeis höyrykalustoo putsailemaan, varmaan joululomalla
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Juu 200m2 - 83m2 Kuukausi myyty/lahjoitettu ylimääräistä tavaraa pois Loppurutistus tulevalla viikolla ku saadaan avaimet uuteen
On muuten kiva käydä kattoon pankkitiliä, perjantaina oli tullu tästä vanhasta rahat ja tiistaina vasta maksu uudesta
Hmmm pitäskö ostaa muutama höyryvermes
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Osta bitcoineja koko rahalla ja toivo että kurssi nousee, tiistaina myyt ne sitten pois
Äijäluolaa tulee ikävä
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
kyllä sulle löytyy uudestakin oma nurkkaus
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee