Hai!
Uusi höyryilijä kirjoittelee. Esittelyn laitoin jo tuonne esittelyketjuun, mutta lyhyesti, morjens ja kiva olla täällä!
Mä en oo onnistunut, heikoista internet-fu-kyvyistäni johtuen, saamaan vielä itselleni selvyyttä siitä että miten valita mekaaniseen modiin akkuja. Info löytyy aina vähän paloissa ja usein myös herättää aina lisää kysymyksiä :P
Mulle on siis tulossa K100:nen Fasttechistä Singaporen postilla (eli ehkä 2014 keväällä perillä? ), mutta varoitusten johdosta en tilannut sen mukana akkuja. Vapefesteiltä kaappasin Puffilta laukkuun Nitecore i4:n, mutta akkuja myyjä ei mulle myynyt, koska suositteli suojattua akkua joita ei ollut mukana.
Mitä mä nyt tähän hankin? Ajattelin perusratkaisuna käyttää ihan 18650-akkua pelkällään, tai 18500(tai 18490) kickin kanssa. Kickin tilasin myös Kiinasta, halvan n. 9 taalan laitteen (Halvan 9 taalan laitteen, luuletteko että ne on ihan susia?). Tarvitsenko sen suojatun vai en? Mitä riskejä suojaamattomassa on? Onko suojatun ja suojaamattoman akun tuottama jännite sama?
K100:n ei kai mahdu 18650 ja kick?
Kiitos jos jaksatte vastailla!
-Aleksi