Et maininnu mun novumia jonka pakotit ostamaan![]()
Et maininnu mun novumia jonka pakotit ostamaan![]()
Aattelin et saat ite mainitaMuahhha.. En pakottanu. Yllytin. Ja se on humutusketjussa jo mainittu
Tässähän tätä:
1479095_10151831860529538_1848102641_n.jpg
Myös ihana violetti driptippi <3
eikä vituta ei!! saatana ku en ite päässyt paikalle![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Tehtiin lasten kanssa työpaikan kunniaksi kakku! Pojat halusivat että siihen kirjotetaan jotain, en keksinyt muuta
559820_10151833963999538_1823328136_n.jpg
Liikaa energiaa ja tarve terrorisoida kaikkea.Muhahahaha.. mihinköhän tän riehunta mielialan purkais.. Ei mitenkä varmaa vaikuta joku alitajuntainen jännitys koskien keskiviikon työnaloitusta..
Setupoiskohan sitä pennyn?Noooot.. Menee hyvä fiilis äkkiä hukkaa
![]()
Mulla ois aivan LOISTAVA idea.![]()
Toosaa voi katella näköradiosta. Ja oikein 3D:nä![]()
Kaksi työpäivää takana uudessa työssä.. Kyllä pakko myöntää että on tullut klo 20 nurkilla aikamoinen väsy jo joka ilta.. Jää kotidataaminenkin aika vähiin töiden jälkeen ja töissähän ei kerkeä kun on hieman hektinen aika projektissa.. Mikä on kyllä vaan hyvä.
ONNEKSI Charunin setuppi toimii moitteettomasti Arrowssa.. Otin kyllä tampereelle varmuuden vuoksi eevokin koska olin skeptinen mutta eipä sille ole ollut käyttöä.. Pari hotspottia olen saanut aikaan nesteen vähissä ollessa ja täytön jälkeen mutta muuten se on niin täydellinen.. Ei onneksi tarvinnut palata eevokkeihinToivotaan et setuppi kestää hamaan tulevaisuuteen koska aikaa tehdä uutta setuppia ei ole kuin viikonloppuisin
Ja mun Jalipon Vanilla Berry LOPPUUUUUUU.. Mä en kestä :'(
No, jos kamera ja näytöt kestää meikäläisen pärstää, niin ei pitäs sulla olla mitään hätää.
Videota putkeen vaan!